• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Vad kör ni för doft imorgon på självaste julafton? 😀

Själv kommer man satsa på Casamorati Lira!

Samma!

Valde mellan den och TF Tobacco Vanille...

En god vän till mig frågar mig alltid när det är dags att köpa present till käringen vilken parfym han ska köpa till henne...på min rekommendation kommer hon få en Lira 100 ml imorgon, och jag är övertygad om att det blir en homerun...

Vad kör ni för doft imorgon på självaste julafton? 😀

Själv kommer man satsa på Casamorati Lira!

Vanille Havanne är given!

3BA85F5F-BA55-430D-B322-CF0B1E4B2637.jpeg

I mitt hem får pappa alltid öppna ett paket på lilla julafton. Det vill säga "moi". Tur då att den hemliga tomten varit på besök i brevinkastet!
11.jpg 1.jpg 11111.jpg
111.jpg

Då ska vi se här.... "4 shades of poh"
Jag anar ett tema...

1. Symphonie de Néroli - Bortnikoff (Dmitry Bortnikov)
1640268060922.png

2. Aoud - Roja (Roja Dove)
1640268133473.png

3. Zafar - Xerjoff (Chris Maurice)
1640268183725.png

4. 'ilm - Kemi Blending Magic (Chris Maurice)
1640268240049.png

Detta ska bli spännande, även om @Tjabo förmodligen borde varit den egentliga mottagaren av detta... Eller kan det vara han som är den hemliga tomten rentutav? Försöker han locka in mer folk i fördärvet? Ja, du... Det framgår inte, man kan ju bara spekulera... Tur jag har något nytt att lukta på då, medans jag funderar vidare framför spisen... Ska bli kul att se hur ofta förbipasserande misstänker att lillan gjort i blöjan.

Tack tomten! Och god jul! Jag får be att återkomma gällande de doftmässiga intrycken!

Edit:

Zafar - Detta var initialt en ren och skär gödselstack. Med ganska friska kor och grisar som medverkat till högen.
'ilm - Här hade vi en mer syrlig gödselstack. Mer som att korna och grisarna lidit lite av laktosintolerans.

Måste vara en tomte med synnerligen god smak den där! 🙄😁👌

Det är lite kul att du nämner det, hade nämligen en diskussion om precis detta med min vän igår och kom fram till att 2 är lagom om man sitter runt ett bord...3 kanske är lite för mycket...4 sprej chokar hela sällskapet haha

Edit: glömde ju svara på din fråga. Jag kommer köra 2 sprej! Själv?
Haha tänkte precis samma sak! Har kört 2 sprays hittills och tycker att det blir precis lagom, inte så offensive 😀

Kaaanske kör 3 sprays om jag drar på mig parfymen vid lunchtid...

Då har det varit paketöppning även hos casa S.L! 🙂
0E8C6751-E7E7-484A-9542-065CCC7B2713.jpeg
971172AA-606C-4ED2-B550-512E6A0BFD96.jpeg
C77135FB-E380-4110-A575-D41A16634D9E.jpeg

Det är svårt att rimma på Manic Love av Neotantric
Men att bara ge upp känns inte helt romantic

Detta är en ny och rolig bekantskap för min egen del
En första sprej ger vibbar av Dior Homme, det kan ju aldrig vara fel?

Tack för doft, skumma tomtar och rim av klassiskt snitt
Jag är glad för mitt doftpaket och hoppas du blev detsamma med ditt! 🎅🏻

Fick en liten parfymrackare i en privat julklapp här på morgonen. Tänka sig då!
PXL_20211224_113428502.jpg

Måste vara en tomte med synnerligen god smak den där! 🙄😁👌
Haha! Verkligen inte! :facepalm:

'ILM och ZAFAR var verkligen ett smakprov på vad som menas med BARNYARD. Jag är tacksam över den insikten och att jag kan återgå till dessa samples om jag mot förmodan någonsin skulle glömma. Skönt ändå att slippa skriva upp nya titlar på inköpslistan!
Roja Aoud och Symphonie De Neroli har jag inte provat än, så där finns det fortfarande hopp!

God Jul till er alla och Klocksnacks bästa tråd! Nu återstår bara att välja ut en parfym att förgylla dagen med!

Tillbaka
Topp