• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Ett litet projekt i dag
20220324_194716.jpg
20220324_200126.jpg
Tyckte först att det var en brödlimpa. Till mitt försvar så surfar jag på telefonen.

SmartSelect_20220324-201520_Photos.jpg

Dess är det som är kvar, var nog typ 3-4 st till från början som jag använt slut på eller bara är ytterst lite kvar på botten i.
Ajajaj! Hur hamnade dessa parfymvätskor i dessa av Djävulen påhittade små rören med tillhörande plastpinnar och omöjliga korkar? Har någon någonsin lyckats öppna en sådan utan att spilla ut hälften över hela handen?

Förlåt... Men jag klarar inte av de där små illbattingarna. Johpe, du ska ha ett stort tack för erbjudandet likväl! Är det så ATH levererar sina discovery-askar?

”Grattis” till alla medlemmar i Escentica. 20% rabatt.

Sms:aaaaa låååååna!
Tack för den. Rejält mycket fattigare nu än för fem minuter sedan....

EDIT: Kan tillägga att det var ett köp på rekordtid. Från att jag såg @Tjabo s inlägg ovan till att jag fick en bekräftelse på mejlen tog det mindre än två minuter. Och då hann jag även återställa lösenordet på Escentica som jag glömt.

Sambons första och enda kommentar om köpet: "Jag tänker inte ens lägga mig i..." 🤷‍♂️

Senast ändrad:

EDIT: Kan tillägga att det var ett köp på rekordtid. Från att jag såg @Tjabo s inlägg ovan till att jag fick en bekräftelse på mejlen tog det mindre än två minuter. Och då hann jag även återställa lösenordet på Escentica som jag glömt.

Sambons första och enda kommentar om köpet: "Jag tänker inte ens lägga mig i..." 🤷‍♂️
Vettig sambo 😁

Diaghilev? 🥰

Ajajaj! Hur hamnade dessa parfymvätskor i dessa av Djävulen påhittade små rören med tillhörande plastpinnar och omöjliga korkar? Har någon någonsin lyckats öppna en sådan utan att spilla ut hälften över hela handen?

Förlåt... Men jag klarar inte av de där små illbattingarna. Johpe, du ska ha ett stort tack för erbjudandet likväl! Är det så ATH levererar sina discovery-askar?
Ja de är riktigt kassa, så såg de ut förut (1 år sen), men tror de är uppdaterade till sprayers nu på hans hemsida.

Bra ammunition i tråden idag 🤩
Då balanserar jag ut lite med lite enklare grejer, FMD:
7AAD0285-AE6C-4FCB-AF4D-B90BA0BD3FC1.jpeg

Förstår de ”reminds me off” dofter som listas på Fragrantica men är förvånad över att Floris No. 89 inte listats bland dessa. Eau Sauvage, AdP Colonia, Fiero är andra inom samma domän och denna gör det bra sett ur ett pengar/doft perspektiv, särskilt om man köper denna begagnad. Generösa sprayningar rekommenderas (och det har man råd med). Bra kontorsdoft eller dumb reach vår/sommar när man bara vill vara fräsch och inte ta ut svängarna alltför mycket.

Men bästa köpet idag... Tack snälla Hemköp för att ni äntligen tagit in den traditionella senapen igen så man kan göra normala burgare igen. 😍
Den här doften borde man ha i en parfym. :)
3CAA00D6-5DB2-456F-BD08-6E548B8606AD.jpeg

• Like
Reactions: S.L
Tillbaka
Topp