Andsan
Guld
Allt för att hålla ordning på dem”Dina parfymprover är tamigfan överallt och nu har du släpat in en jävla pinne i badrummet och stoppat ner dem i?! Det här går inte längre!” - Hade varit min sambo i detta fall.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Allt för att hålla ordning på dem”Dina parfymprover är tamigfan överallt och nu har du släpat in en jävla pinne i badrummet och stoppat ner dem i?! Det här går inte längre!” - Hade varit min sambo i detta fall.
Tyckte först att det var en brödlimpa. Till mitt försvar så surfar jag på telefonen.Ett litet projekt i dag
![]()
![]()
Ajajaj! Hur hamnade dessa parfymvätskor i dessa av Djävulen påhittade små rören med tillhörande plastpinnar och omöjliga korkar? Har någon någonsin lyckats öppna en sådan utan att spilla ut hälften över hela handen?![]()
Dess är det som är kvar, var nog typ 3-4 st till från början som jag använt slut på eller bara är ytterst lite kvar på botten i.
Tack för den. Rejält mycket fattigare nu än för fem minuter sedan....”Grattis” till alla medlemmar i Escentica. 20% rabatt.
Sms:aaaaa låååååna!
Vettig samboTack för den. Rejält mycket fattigare nu än för fem minuter sedan....
EDIT: Kan tillägga att det var ett köp på rekordtid. Från att jag såg @Tjabo s inlägg ovan till att jag fick en bekräftelse på mejlen tog det mindre än två minuter. Och då hann jag även återställa lösenordet på Escentica som jag glömt.
Sambons första och enda kommentar om köpet: "Jag tänker inte ens lägga mig i..."![]()
She's a keeperVettig sambo![]()
Diaghilev?Tack för den. Rejält mycket fattigare nu än för fem minuter sedan....
EDIT: Kan tillägga att det var ett köp på rekordtid. Från att jag såg @Tjabo s inlägg ovan till att jag fick en bekräftelse på mejlen tog det mindre än två minuter. Och då hann jag även återställa lösenordet på Escentica som jag glömt.
Sambons första och enda kommentar om köpet: "Jag tänker inte ens lägga mig i..."![]()
Har haft span på den läääänge nu och varit nära köp tidigare. Men med det här priset (som ändå självklart är högt) så kände jag att det var läge att slå till.
Ja de är riktigt kassa, så såg de ut förut (1 år sen), men tror de är uppdaterade till sprayers nu på hans hemsida.Ajajaj! Hur hamnade dessa parfymvätskor i dessa av Djävulen påhittade små rören med tillhörande plastpinnar och omöjliga korkar? Har någon någonsin lyckats öppna en sådan utan att spilla ut hälften över hela handen?
Förlåt... Men jag klarar inte av de där små illbattingarna. Johpe, du ska ha ett stort tack för erbjudandet likväl! Är det så ATH levererar sina discovery-askar?
Wow!!
Riktigt bra! Öppnar lite rough med lite bränt gummi men fantastisk hallon i drydownen. Synd att @Txistorra är så jäkla snabb, trodde att jag hade förstatjing hos @TjaboWow!!Hur är den?
Den känns väldigt spännande! Har läst mycket gott om den på fraggan. Misstänkte att det var @Tjabo s flaska.Riktigt bra! Öppnar lite rough med lite bränt gummi men fantastisk hallon i drydownen. Synd att @Txistorra är så jäkla snabb, trodde att jag hade förstatjing hos @Tjabo![]()
Tänk om man hade haft det så bra……..Sambons första och enda kommentar om köpet: "Jag tänker inte ens lägga mig i..."![]()
Då balanserar jag ut lite med lite enklare grejer, FMD:Bra ammunition i tråden idag![]()
DD: I väntan på att Tuxedo går att hitta så har första homagen ramlat in. Rochas Moustache EDP.
Nu har jag inte min mini-Tuxedo kvar att jämföra med H2H men visst känns det igen. De är mycket liknande. Gillar detta DNA:t väldigt mycket. Tack @livinl0ud för smidig affär!
![]()
Finns att köpa på NotinoDen där var jag föröskt få tag på :O pax först i kön när du tröttnat.