Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja de har riktigt bra priser på Chanel .Vilket bra pris jämfört med svenska sidor! Det fick bli 150ml, då borde man klara sommaren
Har du handskar för att inte flotta ner flaskorna?FMD
Fick bli denna idag, trots att jag inte tyckte väderprognosen levde upp till en bra matchning egentligen. Provade Floris - Neroli Voyage häromdagen och den hade nog passat en liten aning bättre denna ljumma men mulna dag. Förmodligen mitt nästa köp faktiskt.
Alla som luktat den på mig säger det är den bästa doften de känt. Seriöst. Inte bara för hype.Gick igenom taxfreen på Arlanda och drog på ett sprut Tuxedo. Fick tillfälle att testa dem för någon vecka sedan men blev inte frälst. Men den här gången doftar den spännande och sambon drog till med ett ”den luktar gott”. Börjar dra åt ett köp nu.
Bild på klocka då jag av uppenbara skäl inte kan dra fram en helflarra ur handbagaget.
Ja, exakt! Inga jäkla forensiska spår på mina flaskor inte, tack så mycket!Har du handskar för att inte flotta ner flaskorna?
Fin sommardoft i övrigt.
Vad tycktes om Godolphin då? Ser att du knipit hem en sådan...Fixat en ny liten bokhylla för pärmar. Men där får också parfymerna jag använder (eller vill ha framme) också stå. Resten i byrålådor trist nog.
Men det blev trevligt att ha de i centrum, om än med fula pärmar som närmaste kamrater. Nytta och nöje i en mix helt enkelt.
Förstaplats i samlingen? Visste inte att du rökte grönt nej men seriöst, den är bra men lite för spretig vad den vill vara om du förstår vad jag menarEMD: Roja - Chypré Extraordinaire.
Den här, den är nog så bra en doft kan bli, i mitt tycke. Den seglade snabbt upp i toppen och har för närvarande förstaplatsen bland samtliga dofter. Prova den, om ni stöter på den!
Hahaha!Förstaplats i samlingen? Visste inte att du rökte grönt nej men seriöst, den är bra men lite för spretig vad den vill vara om du förstår vad jag menar
Vad är din topp 3 nu då?
Hahaha!
Tycker du? Tycker den är så otroligt välkomponerad. Det händer otroligt mycket men allt hänger ihop och den tar olika skepnader under doftens livslängd utan att bli för spretig eller rörig. Kan det vara för att du är van Diaghilev? Den här känns som en Diaghilev där man skruvat ner lite på det mest utmanande och istället lagt mer fokus på vita blommor och fruktighet.
Just nu håller jag den över Haute Luxe! Även Diaghilev och Great Britain. Har jämfört den dubbelpipigt mot samtliga och den har slagit dem på fingrarna!
Oj… svårt men, here goes:
1: Chypré Extraordinaire
2: Parfum De La Nuit 3
3: Amber Aoud
Du måste prova åtminstone! Känns som något helt i din smak!Happ en till dyr jävla parfym jag tydligen måste ha.
Helt ok. Typ som OL och TL men lite fruktigare. Det är väldigt lika dofter. Blir säkert bra till vintern. Just nu luktar den inte så bra kanske. Men flaskan är ju supersnygg så den gör sig bra där oavsett...Ja, exakt! Inga jäkla forensiska spår på mina flaskor inte, tack så mycket!
Vad tycktes om Godolphin då? Ser att du knipit hem en sådan...
Philosykos är supertrevlig men jag upplever den som väldigt grön och lite "sträv". Cocos finns knappt röken av. I vart fall inte som framträdande not i sig.Fick hem en sample på Acqua Di Parma Fico Di Amalfi igår och tyckte den var väldigt trevlig, men däremot ska den inte hålla så länge… så jag letade mig fram till ett bättre (?) alternativ och hittade Philosykos Diptyque EDP, som till skillnad från EdT innehålla mer kokos. Värt att kolla upp! Svårfunnet inom Sverige verkar det som dock… men tror det är mer om du gillar lukten av fikon, läst att den luktar precis som ett tropiskt klimat med fikonträd.
Om någon som sitter på en flaska hade kunnat tänka sig göra sig av med 5ml så skicka ett meddelande!
Ett alternativ om man vill ha en mjuk fikondoft är Marc Jacobs Men:Philosykos är supertrevlig men jag upplever den som väldigt grön och lite "sträv". Cocos finns knappt röken av. I vart fall inte som framträdande not i sig.
Blev ju rejält billigt ändå.Nu funkar det att kombinera rabattkod med redan nedsatta priser hos Boozt. Fast det är ju inga 900 kr för 125 ml Layton
Jag är så svaaaaaag.Nu funkar det att kombinera rabattkod med redan nedsatta priser hos Boozt. Fast det är ju inga 900 kr för 125 ml Layton
Galloway blir ju bra i pris med olika koder. Men är parfymen bra? Vad tycker ni? Värdig en flaska?Nu funkar det att kombinera rabattkod med redan nedsatta priser hos Boozt. Fast det är ju inga 900 kr för 125 ml Layton
Blev ju rejält billigt ändå.
Jämför med de knappa 18 000 SEK som parfymhelvetet @Notorious Niklas har lurat i mig att jag måste ha.
Hittar du den på deras hemsida?Galloway blir ju bra i pris med olika koder. Men är parfymen bra? Vad tycker ni? Värdig en flaska?
Tackar
Jajjamänsan. Imorse iafHittar du den på deras hemsida?