• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Jajjamänsan. Imorse iaf

Edit. Kollade och får nu "ej tillgänglig". Borde köpt fortare antar jag...
Så går det när hela tråden rensar lagret. :)

Undrar om jag får min? Inte kommit bekräftelse ännu. Boozt brukar vara snabba och det brukar ploppa upp i budbee-appen rätt fort.

Idag var första gången jag fick en rejäl känga pga parfym. Flera stycken i en av mina personalgrupper tyckte att konferensrummet stank parfym och att mötet behövde ske med öppna fönster för att vädra ur, då det knappt gick att vara där. - ”Är det du som stinker parfym?”

Jag hade tre spray Creed - Aventus på mig 😂

Idag var första gången jag fick en rejäl känga pga parfym. Flera stycken i en av mina personalgrupper tyckte att konferensrummet stank parfym och att mötet behövde ske med öppna fönster för att vädra ur, då det knappt gick att vara där. - ”Är det du som stinker parfym?”

Byt arbetsplats

Fullt rimlig anledning att diskutera vederbörandes framtid, eller snarare brist på framtid, inom bolaget.

Vad finns det för sommaedofter som presterar grymt? Om man lägger doft sekundärt. Haha

Många lättare dofter försvinner efter någon timme bara och man har ju inte Lltos möjlighet att respraya.
Grymt är ju få sommardofter som lever upp till. Tycker att Mancera Cedrat Boise och Guerlain Ideal Cool sitter bra
Spännande pyramid. Cypress, ros och fikon blad. Det låter sådär kombo men det har man ju lärt sig att inte dra för stora slutsatser av. Måste provas!

FMD: Xerjoff - Tony Iommi Monkey Special
Regn 🌧 och rusk då funkar denna bra 👍🏼.
61895B29-16B5-4660-9B05-3E5E0F804431.jpeg

FMD: Xerjoff - Tony Iommi Monkey Special
Regn 🌧 och rusk då funkar denna bra 👍🏼.
61895B29-16B5-4660-9B05-3E5E0F804431.jpeg

“It's a seductive, boozy scent. Lots of creaminess as well. This one demands attention.

This is the type of scent that when one walks into a room, heads turn and respect is immediately given. It screams power and class. It's very alluring - seductive even. It requires those who come under its spell to submit, which they do so gladly and without hesitation.

It bewitches you. And then when it's gone, it haunts you, like the feeling you get when your favorite song ends.

Yes, this stuff is absolutely all that and more. It's quite lovely.”

Stämmer det? Låter ju onekligen rätt bra!

“It's a seductive, boozy scent. Lots of creaminess as well. This one demands attention.

This is the type of scent that when one walks into a room, heads turn and respect is immediately given. It screams power and class. It's very alluring - seductive even. It requires those who come under its spell to submit, which they do so gladly and without hesitation.

It bewitches you. And then when it's gone, it haunts you, like the feeling you get when your favorite song ends.

Den föll mig inte i smaken. Öppningen är spilld öl 😂

Så går det när hela tråden rensar lagret. :)

Undrar om jag får min? Inte kommit bekräftelse ännu. Boozt brukar vara snabba och det brukar ploppa upp i budbee-appen rätt fort.
Min är på väg. Tack @Derix för tipset. Såna här priser måste man alltid vara snabb på. Typ som när de sålt TF OW för 500 spänn, Layton för 900 och liknande fyndpriser. Layton för 900 lär vi tyvärr aldrig se igen dock. Min 20%-kod som fungerade på REA lär vara borta för alltid. Men 1200-nåt för en stor flarra PDM är synd att klaga på. :)

Boozt har fått in Haltane nu. Tyvärr ingen realisation ännu. Men det är ju ingen brådska, jag behöver inte vara early adaptor på denna när det vankas sommar. Blindköp på rea till hösten lär det bli! 😍
Tror på den stenhårt. Sägs vara en lite sötare och enklare take på Oud for greatness. Vilket jag redan gillar 😍

Jag ska på studentbjudning ikväll i mulen kommun i Stockholmstrakten. Fick hem Creed Royal Oud på ”helfat” 100ml i veckan funderar på stt köra den. Vad säger panelen?😎
Ja för tusan! Kanondoft. Studenterna kommer väl eventuellt fly dig som pesten men de som har fått näshårsbuketter kommer digga dig!
Tycker absolut den funkar mulna kvällar i Stockholmstrakten.

Boozt har fått in Haltane nu. Tyvärr ingen realisation ännu. Men det är ju ingen brådska, jag behöver inte vara early adaptor på denna när det vankas sommar. Blindköp på rea till hösten lär det bli! 😍

Tror på den stenhårt. Sägs vara en lite sötare och enklare take på Oud for greatness. Vilket jag redan gillar 😍
Efter att ha ägt Haltane i några dagar nu och även hunnit med ett A/B test mellan Haltane och OFG, så har jag kommit fram till att jag gillar OFG bättre.
Dom har samma DNA i sig, men OFG är mera träigare/Oudigare vilket jag gillar.
Haltane är ändå grymt bra som snabbt blev en av favoriterna hos min Fru. Dock så valde hon också OFG efter ett blindtest som jag gjorde med henne.

Efter att ha ägt Haltane i några dagar nu och även hunnit med ett A/B test mellan Haltane och OFG, så har jag kommit fram till att jag gillar OFG bättre.
Dom har samma DNA i sig, men OFG är mera träigare/Oudigare vilket jag gillar.
Haltane är ändå grymt bra som snabbt blev en av favoriterna hos min Fru. Dock så valde hon också OFG efter ett blindtest som jag gjorde med henne.
Har du möjlighet att splitta Haltane?:)

Bad ass beskrivning 😁. Tycker den är riktigt trevlig och jag känner inte som @Notorious Niklas att den doftar spilld öl 😂🤣.

Tillbaka
Topp