Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bakgrunden till FMD/EMD var hemmarbetet under pandemin och att jag varje dag gick och tränade vid lunch, efter träning och dusch kom ju förmånen att välja en ny doft för dagen. Nu ser vardagsrutinerna annorlunda ut och det är bara DD då, FMD/EMD endast för helger numer.Härligt det är @S.L som infört denna briljanta förkortning här. Saknas nån utöver FMD, EMD och KD? ND möjligen för de som till äventyrs är i date-svängen.
Vad är egentligen KD? Jag tror jag misstolkat detta helt från början?Härligt det är @S.L som infört denna briljanta förkortning här. Saknas nån utöver FMD, EMD och KD? ND möjligen för de som till äventyrs är i date-svängen.
Kvällsdoft/Kvällens DoftVad är egentligen KD? Jag tror jag misstolkat detta helt från början?
Jag har alltså totalt missuppfattat KD. Kör vidare på vad jag trodde dock..Kvällsdoft/Kvällens Doft
K***ldoft? hahahahaJag har alltså totalt missuppfattat KD. Kör vidare på vad jag trodde dock..
Haha hade det varit fallet är det här det sexuellt aktivaste forumet jag någonsin var delaktig iK***ldoft? hahahaha
Succé?Haha hade det varit fallet är det här det sexuellt aktivaste forumet jag någonsin var delaktig i
KDSuccé?
Kropps- och hårmist - Kokosnöt, 100 ml - Yves Rocher
Kropps- och hårmist - Kokosnöt, 100 ml - köp dina skönhetsprodukter online till bästa pris på <a href="https://www.yves-rocher.se/"> Yves-Rocher.se </a> och upplev fördelarna med Botanical Beauty.www.yves-rocher.se
För oss som tränar på lunchen trots att man inte arbetar hemmavid så funkar det fortfarande…Bakgrunden till FMD/EMD var hemmarbetet under pandemin och att jag varje dag gick och tränade vid lunch, efter träning och dusch kom ju förmånen att välja en ny doft för dagen. Nu ser vardagsrutinerna annorlunda ut och det är bara DD då, FMD/EMD endast för helger numer.
För oss som tränar på lunchen trots att man inte arbetar hemmavid så funkar det fortfarande…
Inget gym på min nya arbetsplats tyvärr.
Det är väl GD då?För oss som tränar på lunchen trots att man inte arbetar hemmavid så funkar det fortfarande…
Då får danskjävlarna helt sonika bygga ett då!
Bara under träningspasset.Det är väl GD då?
Men säkert ölkran i lunchrummet?
Inget gym på min nya arbetsplats tyvärr.
Faktiskt inte.Men säkert ölkran i lunchrummet?
Någon som har haft problem med fake grejer eller transport från Bloomify.se?
Min kompis har hittat lite dofter där och frågat mig, men jag tror jag bara handlat där en gång.
Är väl 100%? De har ju mest random dofter vad jag ser.
EMD:
Någon som testat och kan dela med sig av intryck av senaste TdH Eau Givrée som vad jag förstått ersätter ETF?