Widian testade jag nu på huden å den är grym!Jag köpte det också för att testa Layton. Widian doftar någon slags godis men jag kan inte sätta fingret på var jag har ätit det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Widian testade jag nu på huden å den är grym!Jag köpte det också för att testa Layton. Widian doftar någon slags godis men jag kan inte sätta fingret på var jag har ätit det.
Tycker den vanliga lhommen är den bästa...gillade inte alls intenseversionen. När jag provade intense kunde jag inte bära den vanliga på en vecka. Så illa var det hahaPrada L'homme är riktigt j***a bra! Väldigt bra valuta för pengarna.
Den var inte alls som jag tänkt mig. På ett bra sätt. Endast testat Prada L'homme intense innan.
Tycker den vanliga lhommen är den bästa...gillade inte alls intenseversionen. När jag provade intense kunde jag inte bära den vanliga på en vecka. Så illa var det haha
Skaffade också det kitet. Första intrycken:@Richard1987 jag hämtade nyss min 125a
Köpte Gents parfymprovningskit enbart för att kunna testa Layton å se om det var nått att ha (vilket det är!) men kommer faktiskt följa deras provning strax å se vad jag tycker om resterande dofter.
Florist testade jag häromdagen å den gillade jag inte.
Penhaligons testade jag idag å den gillade jag.
Fick hem den här idag, en av flera AdP jag testat.
Den är fräsch osv men återigen tycker jag att det är svårt att förstå grejen med dem.
Tycker den doftar väldigt mycket som Ralph Lauren Polo Sport EdT. Vilket iofs är nostalgiskt och trevligt... men 975kr för 50ml är den inte värd.
975 kr ... antar att du syftar på listpriset ... det låter kriminellt dyrt!
550-600 är snarare rimligt ...
Prada L'homme är riktigt j***a bra! Väldigt bra valuta för pengarna.
Den var inte alls som jag tänkt mig. På ett bra sätt. Endast testat Prada L'homme intense innan.
Många fina dofter där! Har precis beställt creed Green irish tweed samt TF costa Azzura, ska vara trevliga sommardofter så får se hur performance är hur håller du MFK oud satin mood jämfört med Initio oud for greatness? Oud for greatness testade jag förra veckan och den hade galen projektion och performance!Oj finns supermånga:
Le labo- santal 33
Amouage - journey
MFK - Oud satin mood
Kilian - Dark lord
Initio - oud for greatness
Hermes - terre d Hermes
Tom Ford -Ombre Leather
Tom Ford - neroli portofino forte (inte(!) den vanliga)
Jovoy - psycadelique
Bara för att nämna några.
Jag får väl också köra Prada lhomme ikväll, fortf på samplenivå
Måste chilla lite, lagt 2500 på parfym den här månaden...folk börjar tro att jag är galen hahaKommer det bli en helflaska tro?
Måste chilla lite, lagt 2500 på parfym den här månaden...folk börjar tro att jag är galen haha
Är inte helt såld på doften heller...
Haha eller hur Varje gång tänker jag "nu får det räcka, nu har jag så att jag klarar mig". 10 min senare kollar man parfymreviews på youtube och funderar över nästa köp...Jag förstår...måste också chilla ett tag egentligen men det är ju så jävla gött att ha ett paket på ingång änna...haha
Många fina dofter där! Har precis beställt creed Green irish tweed samt TF costa Azzura, ska vara trevliga sommardofter så får se hur performance är hur håller du MFK oud satin mood jämfört med Initio oud for greatness? Oud for greatness testade jag förra veckan och den hade galen projektion och performance!
Haha eller hur Varje gång tänker jag "nu får det räcka, nu har jag så att jag klarar mig". 10 min senare kollar man parfymreviews på youtube och funderar över nästa köp...
Och var ju tvungen att köpa en spicebomb extreme eftersom det var rea..passa på liksom...
Aa har läst att det är en riktigt vinterparfym så lär förbi inplastad tills kylan kommerJag har den, den är riktigt bra. Men endast för kyligt väder!
Det räcker aldrig har jag börjat inse...finns alltid något nytt man vill testa osv
Aa har läst att det är en riktigt vinterparfym så lär förbi inplastad tills kylan kommer
Nej det är ett jävelskap det här, tur man inte är såå djupt nere i träsket...men är väl bara en tidsfråga
Haha Jeremy har nog dragit ner många i fördärvet! Även mitt klockintresse har svalnat, och det här med dofter är ju faktiskt fantastiskt kul. Skönt att kunna köpa parfymer för några hundralappar istället för att punga ut tiotusentalskronor per klocka. Blir ett intresse på en helt annan nivå...Livet är för kort för att lukta illa ... beställde 3 nya sköna dofter. Nu får det vara nog för ett tag ... eller?
+1 på denna, GIT är även i min mening den bästa från Creed!Älskar GIT! Min favorit från Creed.
OFG och OSM är två oerhört olika dofter. OSM skrev jag en recension på nån sida bak, en ros-doft men galen performance. Den bästa ros-doften jag luktat på.
OFG, även om den har lavendel i toppen är inte en blommig doft för mig.
Haha Jeremy har nog dragit ner många i fördärvet! Även mitt klockintresse har svalnat, och det här med dofter är ju faktiskt fantastiskt kul. Skönt att kunna köpa parfymer för några hundralappar istället för att punga ut tiotusentalskronor per klocka. Blir ett intresse på en helt annan nivå...
Vad beställde du hem för parfymer?
Black orchid är hur bra som helst, lätt unisex! Favoriten på sambon, men lånar den ibland..Haha det har han definitivt ... det blev
Prada L'homme L'eau
https://www.fragrantica.com/perfume/Prada/Prada-L-Homme-L-Eau-46400.html
Yves saint Laurent L'homme
https://www.fragrantica.com/perfume/Yves-Saint-Laurent/L-Homme-734.html
Tom Ford Black Orchid
https://www.fragrantica.com/perfume/Tom-Ford/Black-Orchid-1018.html