DD! Ska nog funka fint, då jag jobbar i ständigt kyla!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spraya på en leksakspropeller istället där du kör en doft på varje blad och snurrar så blir det ju nästan som Roja him selfFick en dum idé, nämligen att blanda 2-3 olika parfymer i en flaska. Någon som testat?
Jodå, både frivilligt och ofrivilligt... Men kör i en sån "Travel atomizer" istället för flaska, så sparar du många droppar i experimenterandet.Fick en dum idé, nämligen att blanda 2-3 olika parfymer i en flaska. Någon som testat?
Jag har blandat en bra sommarfreshie tidigare. Jag gillar doften av BDC edp men klarar inte ambroxanladdningen. Då blandade jag den 50/50 med ADG edt, vilket blev riktigt bra tillsammans.Fick en dum idé, nämligen att blanda 2-3 olika parfymer i en flaska. Någon som testat?
Spraya på en leksakspropeller istället där du kör en doft på varje blad och snurrar så blir det ju nästan som Roja him self
This perfume is the summer of 1987, Memorial Day weekend at the Oak Beach Inn. INXS “Mystify” comes on as you walk up to the bar. What’s it going to be? Schaefer in a can? Long Island Iced Tea?
The blonde down at the end of the bar with the poofy bangs requests a vodka cranberry but they called that a Cape Codder back then. She’s wearing LouLou and the mother hen in her group of girlfriends begins to lay down the cockblock. She’s all Preppy Handbook with visible panty lines.
This cologne is the scent for when men were still kinda scary, a throwback to the birth of the dudebro, the nascent era of the blue shirt Wall Street frat brother before he morphed into the yuppie who would later become your dad.
This scent fucks, and there’s chance you didn’t fully consent.
Vilken var det då?Ibland ser jag nån doft till salu som verkar intressant och dyker in i Fragrantica reviews, så hände tex igår och den första review jag läste var:
Kändes som att jag inte hade annat val än att köpa…
Vilken var det då?
Känns som min ungdom.
Bara testat Amongst Waves och tycke uppstod ej.Vilka här har testat Gallagher fragrances? Jag hade dekanter av Amongst waves och Pearfecto och minns att jag gillade dem. Har någon testat fler?
Bara testat Amongst Waves och tycke uppstod ej.
Kör mists of time idag och har en tester av Wicked Good.Vilka här har testat Gallagher fragrances? Jag hade dekanter av Amongst waves och Pearfecto och minns att jag gillade dem. Har någon testat fler?
Salt melon inte din grej?
Alla vet att @S.L älskar fruktsalladsdofter
Någon specifik kod som gäller? Behöver påfyllning av TF NP. Synd att de ej har den i 100ml.30 prolle idag och imorgon på Tallink igen, boyz!!!
Nope. Bara å handla.Någon specifik kod som gäller? Behöver påfyllning av TF NP. Synd att de ej har den i 100ml.