• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Skrev en review på boutique ideales hemsida för ett tag sedan...de 20 första skulle få ett sample. Gått ett bra tag så tänkte att jag var sent ute...men nu kom TVÅ samples! 😀

Bra skit?

20220616_165652.jpg

Senast ändrad:
Dallah är ju fantastisk! Moka har jag inte testat men vill, så om du ska låta den gå vidare, PM:a så byter vi lite 😊
Ja jävlar vad bra Golden Dallah var! Liiite skeptisk till öppningen men dry downen är fantastisk 😀

Lite för mycket insense om man sniffar direkt på huden men på lite avstånd luktar den helt underbart!

Luktar helflaskebehov 😅

Mörk, kryddig, ros, lite oud, kaffe, hasselnöt...söt men inte sliskig, gourmandaktig men ändå inte 🤔

Senast ändrad:
Ja jävlar vad bra Golden Dallah var! Liiite skeptisk till öppningen men dry downen är fantastisk 😀

Lite för mycket insense om man sniffar direkt på huden men på lite avstånd luktar den helt underbart!

Luktar helflaskebehov 😅

Mörk, kryddig, ros, lite oud, kaffe, hasselnöt...söt men inte sliskig, gourmandaktig men ändå inte 🤔
Den optimala julparfymen! Så mysigt kryddig! Du får hänga på oss när vi gör hembesök hos @G.Clooney sen! Ta med baseballträ och balaklava! 🥰

Den optimala julparfymen! Så mysigt kryddig! Du får hänga på oss när vi gör hembesök hos @G.Clooney sen! Ta med baseballträ och balaklava! 🥰
Haha, vad ska ni med balaclava till? Doften kommer ju avslöja er på direkten. Och den sitter ju i en sisådär 24 timmar så...

Nä, Golden Dallah är fin. Absolut. Jag spenderade ju trots allt ett par tusen på den för inte alls så längesedan. Men sinnena förändras ibland snabbt. Minns första lukten på A2, den sågade jag direkt. "Urinoar" var tanken. Men nu har jag istället för GD en A3 på dess plats. Märkligt...

Haha, vad ska ni med balaclava till? Doften kommer ju avslöja er på direkten. Och den sitter ju i en sisådär 24 timmar så...

Nä, Golden Dallah är fin. Absolut. Jag spenderade ju trots allt ett par tusen på den för inte alls så längesedan. Men sinnena förändras ibland snabbt. Minns första lukten på A2, den sågade jag direkt. "Urinoar" var tanken. Men nu har jag istället för GD en A3 på dess plats. Märkligt...
Haha! Sant! Förstår precis vad du menar. Hänger nog ofta ihop med betingning eller väldigt distinkta/utmärkande dofter som över tid blir för intensiva/kämpiga för en.

Om man skall välja en sommardoft (inte alltför komplicerad) från Xerjoff.
Vilken väljer man?

Testat mefisto (gillar), golden dallah (sådär), monkey (utspilld öl är sådär) uden (gillar) och några till..

Om man skall välja en sommardoft (inte alltför komplicerad) från Xerjoff.
Vilken väljer man?

Testat mefisto (gillar), golden dallah (sådär), monkey (utspilld öl är sådär) uden (gillar) och några till..
Jag kör Mefisto och Uden, har på mig Uden idag :) Hört att Mefisto goutilalalagentleman eller vad den nu heter också ska vara trevlig och att vissa föredrar den över vanliga Mefisto.

Golden Dallah känns mer kylig sommarkväll och kanske mer höst/vinter/vår. Renaissance tyckte jag var lite tråkig...lite WC-anka och Torino21 är trevlig men kanske inte för prisbilden? Torino21 känns som en lite mer fancy version av D&G Forever med adderad mynta.

Oh, hur e den där?!

Någon här som testat Encelade ännu?
Har ett sample på ingående och denna artikel stillade inte direkt nyfikenheten:

Nej, ska höra med Tarek. Han har den. Men min fru har börjat köra på min gamla dekant av Ganymede jag fick av dig. Passar sjukt bra på henne och den är ruskigt intressant över tid.

Nej, då kan man inte ge bort sosse-parfymer :)
Men man måste ha ett litet lager, så att jag kan gå och smutta:hilarious:
Jag hoppas verkligen inte att du köpte från det billigaste, alltså "sossigaste" stället??

Eller visade du var skåpet skall stå och letade upp den dyraste affären som sig bör om du inte vill bli känd som "sossig"?

Mass-shoppa på det billigaste stället är lite som att storhandla fryspåsar på Ullared = megasossigt.

Hehe
;)

Tillbaka
Topp