Någon som testat nysläppet från Mancera och har ett utlåtande? Verkar som en fin sommardoft enbart sett till noterna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej.Märker allt som oftast att jag sträcker mig efter denna i förbifarten. Bra skit faktiskt.
Haha, ja, försöka går ju. Faktum är att jag inbillar mig att du hade gillat den. Absolut inte gubbig (men den är inte helt ogubbig heller)! Ska vi säga "mogen"? Longevityn är väl comme ci comme ça, men inte dålig. Väldigt frisk och svalkande. Framförallt den svalkande känslan jag fastnat för, tror jag. Skulle jag mot förmodan ledsna så är du självfallet längst uppe på listan i bakhuvudet.Nej.
Du har ledsnat på den och vill byta mot nåt annat. Bara dra ett pm så ser vi om vi kan lösa det!
Jag gillar den, @Txistorra var snäll (elak?) och skickade ett sample för ett tag sedan och vi klickade ganska omgående.Haha, ja, försöka går ju. Faktum är att jag inbillar mig att du hade gillat den. Absolut inte gubbig (men den är inte helt ogubbig heller)! Ska vi säga "mogen"? Longevityn är väl comme ci comme ça, men inte dålig. Väldigt frisk och svalkande. Framförallt den svalkande känslan jag fastnat för, tror jag. Skulle jag mot förmodan ledsna så är du självfallet längst uppe på listan i bakhuvudet.
Fick hem sample idag så kan svara mig själv efter några timmars test.Någon här som testat Encelade ännu?
Har ett sample på ingående och denna artikel stillade inte direkt nyfikenheten:
Jag har faktiskt haft ögat på Bois Imperial. Du äger väl den? Inte så blodigt pris.Idag blir det festligheter utomhus och då kör jag Ganymede, komplex parfym som i min näsa doftar mineral, viol, trä och lätt av läder.
Gillar man DNA:t och inte är känslig för Ambroxan så kan jag rekommendera Ganymedes nästkusin Bois Imperial från Essential Parfums. Samma parfymör, samma DNA men med helt andra noter.
Har den, kostade 75 euro så riktigt bra pris. Man måste gilla vetiver och trä (Ambroxan), gör man det så är den ruggigt prisvärd.Jag har faktiskt haft ögat på Bois Imperial. Du äger väl den? Inte så blodigt pris.
BI är verkligen märkligt lik Ganymede trots dess skillnader i noter, lite mer casual, lättare men verkligen lik. Tyvärr så slår amroxanet igenom lite för mig och stör upplevelsen i drydown.Idag blir det festligheter utomhus och då kör jag Ganymede, komplex parfym som i min näsa doftar mineral, viol, trä och lätt av läder.
Gillar man DNA:t och inte är känslig för Ambroxan så kan jag rekommendera Ganymedes nästkusin Bois Imperial från Essential Parfums. Samma parfymör, samma DNA men med helt andra noter.
EMD/KD:
Mulet och småkallt, myser till det med denna pärla. Nån mer här som har/gillar denna?
Har sample på D2 och vill minnas att jag definitivt föredrog första versionen, måste kolla igen.Fick en rad samples här på KS och bl.a. denna! Riktigt bra. Men jag diggade nog faktiskt D2 bättre
Måste säga att Reflection man är jävligt trevlig om man inte over sprayar så att den blir cloying använder den dock alldeles för sällan för att köpa en hel flaska...min 5 ml dekant har varat typ 2 år haha
Säg till om du ser en till, även undertecknad vill ha den!Gårdagens fynd,
Kan fan inte hålla mig om jag ser en sån här till salu, magiskt bra juice.