Richard1987
Silver
Måste testa den där, har vanliga Mefisto men går ju rykten om att Gentiloumo är bättre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Måste testa den där, har vanliga Mefisto men går ju rykten om att Gentiloumo är bättre
Alltid en smaksak men den är absolut bättre för mig iaf.Måste testa den där, har vanliga Mefisto men går ju rykten om att Gentiloumo är bättre
+1Alltid en smaksak men den är absolut bättre för mig iaf.
Medhållet! Har vanliga Mefisto sen ett tag tillbaka, medan Mefisto G inköptes rätt nyligen. Den sistnämnda är absolut mer finstämd och rent utav ”bättre” i mina ögon.Alltid en smaksak men den är absolut bättre för mig iaf.
Hur är det med Gillette?Gents har 20% på sortimentet med koden PERFUME2022. Gäller ej Roja, Xerjoff eller Byredo!
Alltid en smaksak men den är absolut bättre för mig iaf.
+3Medhållet! Har vanliga Mefisto sen ett tag tillbaka, medan Mefisto G inköptes rätt nyligen. Den sistnämnda är absolut mer finstämd och rent utav ”bättre” i mina ögon.
Yes har en femma av den. Upplever mycket likheter med OfG och BR540.Någon som hunnit doftat på nya från PdM Haltane ännu?
Yes har en femma av den. Upplever mycket likheter med OfG och BR540.
Tack för tipsGents har 20% på sortimentet med koden PERFUME2022. Gäller ej Roja, Xerjoff eller Byredo!
Hur är det med Gillette?
Xerjoff, vart hittar man det till bäst pris? Deelox har jag kollat, men är ute efter 40 Knots. Inte så värst farligt pris ändå, men kan jag göra ett klipp någonstans hade jag inte klagat! Har ett sample på den som blir midsommardoften imorgon!
Gents brukar undanta även Gillette från sina reor.Vad är det jag missar?
Mefisto tyckte jag påminde väldigt mkt om silver mountain water creed fast betydligt starkare..Måste testa den där, har vanliga Mefisto men går ju rykten om att Gentiloumo är bättre
Den är inte såld änHar @livinl0ud sålt sin?
Finns en ny minus 10 sprut på Facebook 1300krXerjoff, vart hittar man det till bäst pris? Deelox har jag kollat, men är ute efter 40 Knots. Inte så värst farligt pris ändå, men kan jag göra ett klipp någonstans hade jag inte klagat! Har ett sample på den som blir midsommardoften imorgon!
Tack! Grupp eller marketplace?Finns en ny minus 10 sprut på Facebook 1300kr
Tack! Grupp eller marketplace?
Den bästa typen av köp!
JaTänkte se ifall någon här säljer Allure Homme Sport Extreme, eller vet ifall man kan hitta 3x20 ml billigare någonstans än Chanels egna hemsida.
Slut i lagerJa
ALLURE HOMME SPORT
Découvrez ALLURE HOMME SPORT Vaporisateur de Voyage Rechargeable 3 x 20 ml, le parfum pour homme de Chanel sur MyOrigines -- Livraison Offerte dès 49€ d'Achat.www.my-origines.com