FdB - OBIMidsommardoft boys and girls?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
FdB - OBIMidsommardoft boys and girls?
Stekande sol hela dan =
20-talet sprays.
Le Galion Sang Bleu medtas i dekant för kvällens begivenheter.
Samma för mig. Sprayas för fulltStekande sol hela dan =
20-talet sprays.
Le Galion Sang Bleu medtas i dekant för kvällens begivenheter.
Midsommarfix och dagens doft:Midsommardoft boys and girls?
Midsommardoft boys and girls?
Minns när Byredo var rätt nystartat i Sthlm gick dit o vart förälskad i denna när den var ny synd den är så vek i hållbarhet projektionDD:
Passa ofattbart bra en solig dag. Passar lika ofattbart dåligt i alla andra väder.
En av Byredos bästa, sin performance till trots!
Det är ödet! Att du skulle fråga här alltså, så att jag kan tipsa dig om att handla här istället:Varför kostar 100 ml och 50 ml lika mycket?
Chanel Allure Homme Sport Eau Extreme Eau de Parfum för män | notino.se
Chanel Allure Homme Sport Eau Extreme Eau de Parfum för män ❤️ Köp Chanel Allure Homme Sport Eau Extreme ✓ Bra pris ✓ I lager ✓ 90 dagars öppet köp ✓ Parfym online på notino.sewww.notino.se
Samma här, är nog uppe i 12 st så här långt och dagen har bara börjat.Samma för mig. Sprayas för fullt
Så måste man hålla på med denSamma här, är nog uppe i 12 st så här långt och dagen har bara börjat.
Tricket med LBF i hettan är att först spraya generöst och sen att dessutom ha med sig en 5ml flarra och spraya lite då och då under dagen (typ efter varje kisspaus!)
Skickas inom EU?Det är ödet! Att du skulle fråga här alltså, så att jag kan tipsa dig om att handla här istället:
Yes, har beställt av dom ett antal gånger.Skickas inom EU?
Jäkla samling du har..Och så den kanske mest givna midsommardoften i mannaminne! (KD) Tillika en personlig favorit!
Hur ser leveranstiden ut?Yes, har beställt av dom ett antal gånger.
Klockrent ju!Och så den kanske mest givna midsommardoften i mannaminne! (KD) Tillika en personlig favorit!
En vecka om jag minns rättHur ser leveranstiden ut?
De är den största auktoriserade åf för märkena online inom EU vad jag vet.Skickas inom EU?
Men som sommar-parre är den vanliga Sport bättre. Eau Extreme är rätt tonka-tung som är ganska söt iallafall i denna värmen. Sport går friskt hemma hos mig nu, bland de bättre sommardofterna som inte är ren citrussaft.
Jag är så otroligt tacksam för att jag kunde gå i pension innan 30, men har inte lärt mig hantera pengar än1/5 av @Sthlm-Nicklas samling ungefär.
Men allra bäst i serien för hettan just nu är allure sport cologne alternativt konkurrenten dior homme cologne.
Tycker väl ingen håller jättelänge? Säkert extreme aningen längre pga tonkabomben. Man får inte snåla med avtryckaren.Läste att många klagade på att vanliga sport inte höll länge, utan ifall man vill ha något som håller så är det extreme som gäller? @JensBP
Den här är fin i varma sommartider.
Vad planerar ni för parfym?
Yes jag la en beställning på tre parfymer idag och har beställt tidigare utan några problem .Skickas inom EU?