• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Stekande sol hela dan =
369C4DB8-9D43-4C60-897F-EB43C145E5D6.jpeg

20-talet sprays.
Le Galion Sang Bleu medtas i dekant för kvällens begivenheter. 👍🏻

Den var märklig för mig den där. Först en kärlek av grapefrukten, sen tyckte jag den luktade lite äldre damsvett blandat med generisk deo. Men insåg att om jag tog i från tårna och dränkte mig i den precis som du gör nu så försvann svett-noterna och den blev istället fräsch och bra.

Varför kostar 100 ml och 50 ml lika mycket?

Det är ödet! Att du skulle fråga här alltså, så att jag kan tipsa dig om att handla här istället:

De är den största auktoriserade åf för märkena online inom EU vad jag vet.

Jag har haft lite krångel med dem på sistone med återbetalning av frakter, men nu har de återbetalat allt efter en del missförstånd och en tredje caron-utbytesflaska är på ingång (dålig konstruktion som inte verkar tåla transport, inte deras fel i sig).

Rekommenderar dem. Många priser är mycket bra. T ex har de 100ml Oud Wood för samma pris som man får 50ml för i våra butiker.

Läste att många klagade på att vanliga sport inte höll länge, utan ifall man vill ha något som håller så är det extreme som gäller? @JensBP

Tillbaka
Topp