• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Tycker väl ingen håller jättelänge? Säkert extreme aningen längre pga tonkabomben. Man får inte snåla med avtryckaren. ;)
Snålas ska det absolut inte göras, fick därför bli 150 ml. 😎

Yes jag la en beställning på tre parfymer idag och har beställt tidigare utan några problem 😊👍🏼.
Dom drog drygt 100kr mer än det totala priset, orkar inte bry mig. Men antar det beror på valutaomvandling?

Spontanköp efter en flaska vin… 🙈
42EB5E47-465E-471C-ACCC-4DB02F5A7999.jpeg

https://www.fragrantica.com/perfume/Nishane/Colognise-49401.html

6740E57F-DDE4-46EF-8468-75FA2F602F25.jpeg

https://www.fragrantica.com/perfume/Yves-Saint-Laurent/Y-Eau-de-Parfum-50757.html
Blev till slut The King of Summer eller som vissa väljer att beskriva den, gubbe i badhus 🤗😎 Trevlig Midsommar!
53DB1EC9-3CE2-4050-A1F3-AC1771A06B6F.jpeg

Och dom verkar ta frakt per köpt produkt. Köpte Chanel parfymen och en tvål för 49kr, men fick betala två frakt, 60 respektive 75kr. 😂

Du det är fan samma här såg jag nu efter du skrev 😂🤣. 59,59kr och 74,49kr. Ingen logik alls 🤷🏻‍♂️.
Haha fake news. Byt språk på sidan så fattar ni vad det står. 😂😂
Frakten är specad ex och inkl moms. Man betalar den högre summan, inte båda.

Snålas ska det absolut inte göras, fick därför bli 150 ml. 😎

Dom drog drygt 100kr mer än det totala priset, orkar inte bry mig. Men antar det beror på valutaomvandling?
Bäst för sommaren är nog Edition Blanche iof. Riktig fräsch citronbomb.

Just citron är nog min minsta favvo bland citrusfrukter doftmässigt, men med Blance så funkar det bra, speciellt i denna värme (härligt sommar- och badväder som man sade 2012, domedags-greta-värme som det är inne att säga 2022).. 😆

Just citron är nog min minsta favvo bland citrusfrukter doftmässigt, men med Blance så funkar det bra, speciellt i denna värme (härligt sommar- och badväder som man sade 2012, domedags-greta-värme som det är inne att säga 2022).. 😆
För mig blev den städmedel och damen här hemma höll med. WC-anka xD men älskar de andra versionerna.

Kan inte annat än hålla med 👍🏼.
Edition Blanche är klockren 😍, sen tycker jag att den påminner sjukt mycket om Uden i doften fast till betydligt bättre pris tycker jag.

Idag och gårdagen präglades av värme men något mulet. Idag var det riktigt regnväder. Fick bli min nya favorit HdP 1828.

Funkar riktigt bra vid varmt väder men inte stekande hetta. Eucalyptus, citrus, cederträ och muskotnöt gifter sig fint. Bra longevity och helt okej sillage.

Slog till på 15ml från bangerhead. Blir nog en helflaska så småningom.

AFCD2458-7D4F-4909-A6F1-44BB4BF603DC.jpeg

(Bild från www)

Tillbaka
Topp