Vad blev det sig?Yes jag la en beställning på tre parfymer idag och har beställt tidigare utan några problem .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad blev det sig?Yes jag la en beställning på tre parfymer idag och har beställt tidigare utan några problem .
Snålas ska det absolut inte göras, fick därför bli 150 ml.Tycker väl ingen håller jättelänge? Säkert extreme aningen längre pga tonkabomben. Man får inte snåla med avtryckaren.
Dom drog drygt 100kr mer än det totala priset, orkar inte bry mig. Men antar det beror på valutaomvandling?Yes jag la en beställning på tre parfymer idag och har beställt tidigare utan några problem .
Blev till slut The King of Summer eller som vissa väljer att beskriva den, gubbe i badhus Trevlig Midsommar!Lutar åt…
Jepp samma här och det blir lite extra i och med valutaomvandlingen som du säger .Snålas ska det absolut inte göras, fick därför bli 150 ml.
Dom drog drygt 100kr mer än det totala priset, orkar inte bry mig. Men antar det beror på valutaomvandling?
Och dom verkar ta frakt per köpt produkt. Köpte Chanel parfymen och en tvål för 49kr, men fick betala två frakt, 60 respektive 75kr.Jepp samma här och det blir lite extra i och med valutaomvandlingen som du säger .
Du det är fan samma här såg jag nu efter du skrev . 59,59kr och 74,49kr. Ingen logik alls .Och dom verkar ta frakt per köpt produkt. Köpte Chanel parfymen och en tvål för 49kr, men fick betala två frakt, 60 respektive 75kr.
Inga stora summor, men visst känner man sig blåst trots allt.Du det är fan samma här såg jag nu efter du skrev . 59,59kr och 74,49kr. Ingen logik alls .
Och dom verkar ta frakt per köpt produkt. Köpte Chanel parfymen och en tvål för 49kr, men fick betala två frakt, 60 respektive 75kr.
Haha fake news. Byt språk på sidan så fattar ni vad det står.Du det är fan samma här såg jag nu efter du skrev . 59,59kr och 74,49kr. Ingen logik alls .
Ja nu ser jag det .Haha fake news. Byt språk på sidan så fattar ni vad det står.
Frakten är specad ex och inkl moms. Man betalar den högre summan, inte båda.
Blåst på helt annat sätt dock hahahahaInga stora summor, men visst känner man sig blåst trots allt.
Bäst för sommaren är nog Edition Blanche iof. Riktig fräsch citronbomb.Snålas ska det absolut inte göras, fick därför bli 150 ml.
Dom drog drygt 100kr mer än det totala priset, orkar inte bry mig. Men antar det beror på valutaomvandling?
För mig blev den städmedel och damen här hemma höll med. WC-anka xD men älskar de andra versionerna.Bäst för sommaren är nog Edition Blanche iof. Riktig fräsch citronbomb.
Just citron är nog min minsta favvo bland citrusfrukter doftmässigt, men med Blance så funkar det bra, speciellt i denna värme (härligt sommar- och badväder som man sade 2012, domedags-greta-värme som det är inne att säga 2022)..
Mmm. Blanche är min minsta favorit bland Allure. OG är nog nummer ett när allt kommer kring.För mig blev den städmedel och damen här hemma höll med. WC-anka xD men älskar de andra versionerna.
Mmm. Blanche är min minsta favorit bland Allure. OG är nog nummer ett när allt kommer kring.
Men just i detta badväder aka domedagsväder så är det riktigt bra. Kör den just nu. Känner mig som en citron-wcduck
Kan inte annat än hålla med .Bäst för sommaren är nog Edition Blanche iof. Riktig fräsch citronbomb.
Just citron är nog min minsta favvo bland citrusfrukter doftmässigt, men med Blance så funkar det bra, speciellt i denna värme (härligt sommar- och badväder som man sade 2012, domedags-greta-värme som det är inne att säga 2022)..
40 Knots är ju helt fantastisk, skjortan ligger och luktar fortfarande efter midsommar Så jävla bra.Packar lätt för två dagar borta:
Riktigt bra. Detta blir förmodligen ett nästa köp för min del. Passar perfekt för kontoret, enligt mig. Du känner inte till fler i samma linje som denna? Visst, det är en fougere, men finner denna speciell. Vad Fragrantica säger är inte riktigt i likhet, enligt mig.
RimligtBara 3500kr på CDON!