Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kommer inte på nåt som är direkt jättelikt på ett 1:1 sätt kanske men jag tycker att Guerlain Heritage EDT ger lite av samma känsla på nåtRiktigt bra. Detta blir förmodligen ett nästa köp för min del. Passar perfekt för kontoret, enligt mig. Du känner inte till fler i samma linje som denna? Visst, det är en fougere, men finner denna speciell. Vad Fragrantica säger är inte riktigt i likhet, enligt mig.
Fan jag har också köpstopp men så vips så råkade man läsa ditt inlägg, skicka in i varukorgen och sen bekräfta köp. (Man gillar ju Darley och det är ju ändå sommar)Fick hem PdM Darley idag. Trots köpstopp. Men det är tveksamt om köpstopp gäller boozts reor, speciellt om det även är PdM, det är sen gammalt.
Får man svära? Helvete vad jävla bra den är från flaskan. Helt annan feeling än från dekant. Denna lär gå varm under kvällarna denna sommar.
Lätt häntFan jag har också köpstopp men så vips så råkade man läsa ditt inlägg, skicka in i varukorgen och sen bekräfta köp. (Man gillar ju Darley och det är ju ändå sommar)
Fan…
Vart beställde du? Funderar också på en helflarra av den40 Knots på g efter att närmre inspekterat min sample så fort den var inom 5 meters avstånd… detta blir bra. Nu testar jag inte mer samples, livsfarligt!
Beställ från Boutique Ideale. Helt fantastisk butik! Nu blev det från Escentica dock.Vart beställde du? Funderar också på en helflarra av den
Samma här, kolla om Boutique Ideale har inne. 10% rabatt vid första köpet! De snålar inte heller på samples, fick med näsduk och allt möjligt vid senaste köpet därifrån.Torino 21 verkar vara vettigast att köpa hos Xerjoff själva? Då får man ett sampel kit med på köpet (0ch 10% om man sätter upp sig på newsletter).
Eller missar jag något givet bättre alternativ?
Verkar inte som varken ideale eller Essential har TorinoSamma här, kolla om Boutique Ideale har inne. 10% rabatt vid första köpet! De snålar inte heller på samples, fick med näsduk och allt möjligt vid senaste köpet därifrån.
Verkar inte som varken ideale eller Essential har Torino
Tackar.Boutique Ideale
Hos BoutiqueIdeale.com parfymaffär handler du duftstoffer, makeup og hudpleje fra kendte mærker. Bred vifte af nicheparfume fra Xerjoff, Xerjoff, Casamorati, Etat Libre d'Orange, Orto Parisi, Nasomatto, Ramon Monegal, Montale, Olfactive Studio med mere.boutiqueideale.com
Spännande! Hur är den?
Den är riktigt bra. Nu var jag relativt försiktig med spray i morse då det var första gången jag testade denna men den verkar hålla rätt bra, känns inte som den projicerade jättemycket men jag applicerade rätt modest som sagt. Första intryck är torr, syrlig/bitter, mossa, musk, lite pudrig, vintage känsla men inte gubbigt. Känns lite mer som vår/höst än sommar, iaf inte dagtid varma dagar, svalare sommarkvällar kan funka. Rätt komplex.Spännande! Hur är den?
Jag beställde ett sample (fegt, jag vet) av Sex and the Sea Neroli från Francesca Bianchi. Den verkade riktigt trevlig baserat på det som står på fraggan. Det jag ser framför mig är TF Soleil Blanc och Neroli Portofino som fått ett barn ihop. Men att doften håller längre än 45 minuter... Fingers crossed!
Men.....Fick hem PdM Darley idag. Trots köpstopp. Men det är tveksamt om köpstopp gäller boozts reor, speciellt om det även är PdM, det är sen gammalt.
Får man svära? Helvete vad jävla bra den är från flaskan. Helt annan feeling än från dekant. Denna lär gå varm under kvällarna denna sommar.
Köp nu. Du vet att du inte klarar sommaren utan Darley!Men.....
Ska ej handla mer....
Haha aldrig luktat eller ens kollat åt den.. bra alltså?Köp nu. Du vet att du inte klarar sommaren utan Darley!
Jaaa. Bland det bättre jag har i semifreshies. Som att bada på det lyxigaste hotellet med en sån fin tvål man aldrig skulle köpa själv. Typ.Haha aldrig luktat eller ens kollat åt den.. bra alltså?
Jaaa. Bland det bättre jag har i semifreshies. Som att bada på det lyxigaste hotellet med en sån fin tvål man aldrig skulle köpa själv. Typ.
Vissa tycker den är som en finare Le Male. Hmmm. Kanske. Lite som om Brad Pitt eller någon motsvarig megahunk skulle använda Le Male.
Jaaa. Bland det bättre jag har i semifreshies. Som att bada på det lyxigaste hotellet med en sån fin tvål man aldrig skulle köpa själv. Typ.
Vissa tycker den är som en finare Le Male. Hmmm. Kanske. Lite som om Brad Pitt eller någon motsvarig megahunk skulle använda Le Male.
Där ser man! Då verkar det ändå överensstämma relativt väl med info på Fraggan - där verkar de flesta tycka att FB-dofterna håller länge men inte projicerar brutalt. Perfekt för kontoret mao. Men visst är det extrait du parfum som är koncentrationen i dessa parfymer?Den är riktigt bra. Nu var jag relativt försiktig med spray i morse då det var första gången jag testade denna men den verkar hålla rätt bra, känns inte som den projicerade jättemycket men jag applicerade rätt modest som sagt. Första intryck är torr, syrlig/bitter, mossa, musk, lite pudrig, vintage känsla men inte gubbigt. Känns lite mer som vår/höst än sommar, iaf inte dagtid varma dagar, svalare sommarkvällar kan funka. Rätt komplex.
Var ett blindköp men av det jag läst/hört om FBs dofter så är det inte många andra jag skulle våga göra detta med, kanske också just den du beställt men är lite skraj för kokosnöten i den…
Jo, tror alla FB dofter är Extrait De Parfum.Där ser man! Då verkar det ändå överensstämma relativt väl med info på Fraggan - där verkar de flesta tycka att FB-dofterna håller länge men inte projicerar brutalt. Perfekt för kontoret mao. Men visst är det extrait du parfum som är koncentrationen i dessa parfymer?
Yes, känner samma. Hade tidigare problem med VIW och avskydde Soleil Blanc när jag doftade på den först, men nu har kokosnöten verkligen växt på mig. Hoppas på en fullträff!