• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

DD:
59198650-CDC7-47E0-A726-16ABF54487AA.jpeg

Fick hem ett paket från @livinl0ud igår.

Har bara testat en gång och toppen har jag inte vant mig vid riktigt ännu, men vilken dry-down. Satt och sniffade mig på armen hela kvällen…. Kom små doft-whiffar då och då som var fantastiska.

Då skall jag bara fixa en Torino 21 också. Någon som vill sälja?
😄

9041FB49-30BC-4BA0-9EEB-13ADCE87EE5B.jpeg
Och sekunden jag läste detta fick jag notis från postnord att min också är framme. Matchande!

Fick hem ett paket från @livinl0ud igår.

Har bara testat en gång och toppen har jag inte vant mig vid riktigt ännu, men vilken dry-down. Satt och sniffade mig på armen hela kvällen…. Kom små doft-whiffar då och då som var fantastiska.

Då skall jag bara fixa en Torino 21 också. Någon som vill sälja?
😄

9041FB49-30BC-4BA0-9EEB-13ADCE87EE5B.jpeg
Den satt jag och suktade efter igår… även torino 21. Spännande att höra om du också känner Enigma-vibbarna i drydown.

Har ingen relation till enigma så jag vet inte.
Hittade ett sample av 40-knots här hemma så kunde avgöra själv. Finns ngn slags likhet men den är långt ifrån 1:1.

Trodde 40-knots skulle vara mer akvatisk.
Den är oavsett väldigt trevlig. Tycker den känns tvålig ur en positiv bemärkelse.

Tredje gången gillt från MyOrigines! Ingen krossad Caron denna gång. 🙃

Riktigt trevlig doft. Inte bäst för detta väder, men för senare…

Helt klart köpvärd niche-cheapie. 👍
F9DB092F-258F-4147-9E05-71F619FE7923.jpeg
Update!

Drog på mig tre sprays på varje arm + fyra runt halsen för att få feeling. Gick ner på lokalkrogen. Sjukt varmt och kvavt.

Börjar nu må lite smått illa. 😆

Doften är helt outstanding. Men INGET man ska överspraya tropiska kvällar direkt.

Denna blir för hösten helt klart. En av de mysigare dofterna jag har, helt klart samma mysfaktor som la nuit d’homme men sötare och nötigare.

Den här tråden är härlig men farlig! Nu vill man ju testa 40 knots som hypats. Någon som har 5-10ml och vill sälja? 😬

Två helt olika dofter som jag fick hem idag. Creed Royal oud som jag måste säga är något av det bästa jag någonsin sniffat! Jag försöker alltid beställa små testflaskor innan jag beslutar mig för vad jag ska köpa. Jag har gjort misstaget att köpa utan att sniffa först. Aldrig mer! Dessa däremot är synnerligen bra! Jag testade först. En casual sommardoft och en doft som gör att man känner sig kunglig. :)
IMG_20220629_150908.jpg

Två helt olika dofter som jag fick hem idag. Creed Royal oud som jag måste säga är något av det bästa jag någonsin sniffat! Jag försöker alltid beställa små testflaskor innan jag beslutar mig för vad jag ska köpa. Jag har gjort misstaget att köpa utan att sniffa först. Aldrig mer! Dessa däremot är synnerligen bra! Jag testade först. En casual sommardoft och en doft som gör att man känner sig kunglig. :)
IMG_20220629_150908.jpg

Hejsan herr Svensson, blindköpa parfymer är inte bara att rekommendera. Det är en livsstil. Att testa först är fegt.

Ju dyrare blindköp - desto modigare!

😁

Tillbaka
Topp