Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Denna har jag varit sugen på att testa ett tag. Alla andra som jag har testat från FB (på Fablab) har varit grymma. Skumt att de inte hade just Etruscan Water.
Och sekunden jag läste detta fick jag notis från postnord att min också är framme. Matchande!Fick hem ett paket från @livinl0ud igår.
Har bara testat en gång och toppen har jag inte vant mig vid riktigt ännu, men vilken dry-down. Satt och sniffade mig på armen hela kvällen…. Kom små doft-whiffar då och då som var fantastiska.
Då skall jag bara fixa en Torino 21 också. Någon som vill sälja?
Hur är den jämfört med EDP?
Har ej testat EDP tyvärr..Hur är den jämfört med EDP?
Den satt jag och suktade efter igår… även torino 21. Spännande att höra om du också känner Enigma-vibbarna i drydown.Fick hem ett paket från @livinl0ud igår.
Har bara testat en gång och toppen har jag inte vant mig vid riktigt ännu, men vilken dry-down. Satt och sniffade mig på armen hela kvällen…. Kom små doft-whiffar då och då som var fantastiska.
Då skall jag bara fixa en Torino 21 också. Någon som vill sälja?
Kör torino 21 ifrån sample idag, den är bra...men försvinner fort. Fick återapplicera när jag var hemma på lunchen Inte särskilt prisvärd imoDen satt jag och suktade efter igår… även torino 21. Spännande att höra om du också känner Enigma-vibbarna i drydown.
Denna har jag varit sugen på att testa ett tag. Alla andra som jag har testat från FB (på Fablab) har varit grymma. Skumt att de inte hade just Etruscan Water.
Om det är någon som sitter på ett gammalt sample på 1-2 ml och vill byta mot något så hojta till på PM.
Sitter och klipper mig runt hörnet från FL.
Får bli ett besök då.
Har ingen relation till enigma så jag vet inte.Den satt jag och suktade efter igår… även torino 21. Spännande att höra om du också känner Enigma-vibbarna i drydown.
Hittade ett sample av 40-knots här hemma så kunde avgöra själv. Finns ngn slags likhet men den är långt ifrån 1:1.Har ingen relation till enigma så jag vet inte.
Har du något förslag på något liknande? Jag har ett sample och jag gillar doften…Kör torino 21 ifrån sample idag, den är bra...men försvinner fort. Fick återapplicera när jag var hemma på lunchen Inte särskilt prisvärd imo
Svårt, men ett billigare alternativ hade varit förra sommarens hit D&G forever, men där saknas myntan. Tycker dock ändå att det är samma vibe till en bråkdel av priset..Har du något förslag på något liknande? Jag har ett sample och jag gillar doften…
Update!Tredje gången gillt från MyOrigines! Ingen krossad Caron denna gång.
Riktigt trevlig doft. Inte bäst för detta väder, men för senare…
Helt klart köpvärd niche-cheapie.
Två helt olika dofter som jag fick hem idag. Creed Royal oud som jag måste säga är något av det bästa jag någonsin sniffat! Jag försöker alltid beställa små testflaskor innan jag beslutar mig för vad jag ska köpa. Jag har gjort misstaget att köpa utan att sniffa först. Aldrig mer! Dessa däremot är synnerligen bra! Jag testade först. En casual sommardoft och en doft som gör att man känner sig kunglig.