DD
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den hade jag inte sett förut. Av noterna att döma så skulle man kunna tro att den är nån form av ”Fleur de Male Eau Fraiche”…
Riktigt fin och fräsch. Första intrycket är bra, men jag är dålig på beskrivna dofter.. gillar dock musk som kommer fram nu i ddDen hade jag inte sett förut. Av noterna att döma så skulle man kunna tro att den är nån form av ”Fleur de Male Eau Fraiche”…
Intryck?
Äger båda och PC har fräschare öppning men lite sämre longevity och har inte samma djup som parfymen. Prismässigt är PCn överlägsen, för så stor skillnad ör det inte om man tar hänsyn till prisskillnaden.Har många här testat denna och jämfört med parfum?
Bara testat parfum och den var riktigt bra faktiskt. Tog till förra veckan innan jag testade den. Men givet dennes pris så är det intressant att veta om PC står sig i jämförelse.
Bra eller?
Har en dekant sen tidigare. Gillar den. Aningen tvålig men i rätt sammanhang är den jäkligt bra.Bra eller?
Rätt sammanhang är typ nån sån här fest…Har en dekant sen tidigare. Gillar den. Aningen tvålig men i rätt sammanhang är den jäkligt bra.
Behövs parfymen då ?,)Rätt sammanhang är typ nån sån här fest…
Bästa köpet på länge… överraskande mängd komplimanger senaste dagarna. Så fin!Fuck....luktar som att jag kommer bli 1800 kr fattigare
Darley och Galloway är faktiskr inte helt olika märker jag nu när jag har båda. Båda är tvåliga. Darley lite sötare och mer gourmand, medans Galloway är lite friskare och mer floral. Men ändå rätt lika på nåt sätt.
Ja, fick ha-begär direkt! Får se om någon här på KS får för sig att sälja...annars får man väl klicka hem en nyBästa köpet på länge… överraskande mängd komplimanger senaste dagarna. Så fin!
Tål man ambroxan så är nog den bäst bland PdMs freshies. Jag ogillar den dock.Idag kom Sedley... och ja, jag är in love @JensBP
Tål man ambroxan så är nog den bäst bland PdMs freshies. Jag ogillar den dock.
Tror fortfarande att ambroxan och färsk bladkoriander hänger ihop reaktionsmässigt. Båda luktar metalliskt och ger mig obehagskänsla.
Finns det någon t ex ääälskar starka ambroxandofter som Sauvage, Sedley osv och på samma gång kräks av koriander i maten? Eller tvärtom?
Där sprack min teori på nån minut alltså.Jag gillar absolut inte Koriander men diggar uppenbarligen Ambroxan. Haha
Jag tog mig faktiskt ett sprut av nedan parfym idag. Apropå flaska. Där kan vi snacka tantig/kvinnlig flaska.Xerjoffs flaskor är ju nåt otroligt tantiga… korken
Det där känns mest som en enda stor könssjukdom.Rätt sammanhang är typ nån sån här fest…
Hojta om du får för dig att sälja (eller vill byta)!Fick hem ett paket från @livinl0ud igår.
Har bara testat en gång och toppen har jag inte vant mig vid riktigt ännu, men vilken dry-down. Satt och sniffade mig på armen hela kvällen…. Kom små doft-whiffar då och då som var fantastiska.
Då skall jag bara fixa en Torino 21 också. Någon som vill sälja?
Ja jo, dessa tar nog ändå priset. Passar tanter, men även ciggletande tjejer på Etage i Malmö en onsdag, 50/50?Jag tog mig faktiskt ett sprut av nedan parfym idag. Apropå flaska. Där kan vi snacka tantig/kvinnlig flaska.
Men jag gillar juicen. Den funkar lätt på mig om jag släpper fram mina mer metrosexuella sidor. Påminner mig om nån herrparfym, tror det är Most Wanted eller liknande, men med mer vanilj och blommor.
Doften är dock bra som attan. Carolina Herrera är duktiga överlag.Ja jo, dessa tar nog ändå priset. Passar tanter, men även ciggletande tjejer på Etage i Malmö en onsdag, 50/50?
Tyvärr helt främmande dofter för mig, får försöka testa!Doften är dock bra som attan. Carolina Herrera är duktiga överlag.
Testa vanliga CH Men först. Bland de bättre lättare läderdofterna som är semifresh. Man behöver överspraya en del, men vad gör det?Tyvärr helt främmande dofter för mig, får försöka testa!
Själv är jag sugen på nya sommarflankern CH Men Hot Hot Hot. Diggar den tacky flarran.Tyvärr helt främmande dofter för mig, får försöka testa!
En av få parfymer jag får komplimanger på, ganska ofta. Vissa parfymer ska man vara glad för om man får 1 komplimang...Fuck....luktar som att jag kommer bli 1800 kr fattigare
Ganska sällan man får komplimanger på dofter ifrån utomstående....kan nog räkna dem på en hand hahaEn av få parfymer jag får komplimanger på, ganska ofta. Vissa parfymer ska man vara glad för om man får 1 komplimang...
Den har fått mer komplimanger än Haute luxe. Så det säger väl något. Eller så dejtar jag bara blåsta brudar
ADG (faktiskt ganska ofta positiva, ingen annan ger eg spontana komplimanger för mig, utan då får man fråga vad nån tycker)Ganska sällan man får komplimanger på dofter ifrån utomstående....kan nog räkna dem på en hand haha
Dior homme (säkert 15 år sedan men minns det fortfarande )
Creed Aventus
Prada Lhomme
Casamorati Lira
Spontana komplimanger ifrån frugan (sällsynt)
CH Men Privé
Casamorati 1888