• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

DD, en grym designer;
20220909_073711.jpg

Inte en chans att du testat fem???? Hela garderoben måste ju lukta sjögräs och svettig poseidon :oldman:

Körde ett gäng och tränade senare på dagen. Min klubb tillhandahåller handdukar och jag torkade mig på den. Två veckor senare när jag tränade hade jag fått samma handduk. Den lär ha blivit tvättad 10 ggr. Kände ändå tydligt megamare på den. Väldigt tydligt.

Längesen jag var på Arlandas tax-free nu.
Ska ev. på en resa till Amsterdam nästa vecka finns det något vettigt att kika på där numera? Eller varför inte på Schiphol?
Känns väldigt designerdominerat men de kanske kan chocka med ngt kul.

Körde ett gäng och tränade senare på dagen. Min klubb tillhandahåller handdukar och jag torkade mig på den. Två veckor senare när jag tränade hade jag fått samma handduk. Den lär ha blivit tvättad 10 ggr. Kände ändå tydligt megamare på den. Väldigt tydligt.
Jag tror jag skulle gilla den rent doftmässigt men fn vet om den riktigt går att använda 🤣

@Becs9310 : Jag hade den. Den öppnar som om du häller ett rejält glas marsalavin med julkryddor över dig. Det kan låta jävligt äckligt men på något vis funkar det. Den kokar ner till en behaglig kryddblandning.

Inte helt blind buy säker för de som av något obegripligt skäl inte bara köper först och tänker sen.

Jag sålde den inte för att den var dålig utan för att jag är rastlös och ville ha nytt.

Senast ändrad:
Bild för uppmärksamhet. Codelinjen är en av mina absoluta favoriter så blindköp är inget jag räds. Någon som har sett denna till vettigt pris någonstans?
Screenshot_20220910-095658_Chrome.jpg

Fick hem denna igår, ska bli go nu till hösten hoppas jag :) Tyvärr sitter TF OW för dåligt på mig, denna varar längre helt enkelt

Tack @livinl0ud för tips om sida, funkade smidigt!

AC11027B-382E-4FF0-B9D8-83463BD53319.jpeg

Knappa 600kr för ”Azzaro - The most wanted” 100 ml, måste ändå anses vara ett bra pris. Eller?

Knappa 600kr för ”Azzaro - The most wanted” 100 ml, måste ändå anses vara ett bra pris. Eller?

Det tror jag. Den blir nog inte billigare än så på "normal rea". Eller vad ordinarie pris numera heter...

Kan intyga att de handdukar Tjabo haft på klubben i princip har doftmonogram😂

Tillbaka
Topp