Richard1987
Silver
DD, en grym designer;
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varför aldrig kläder?
Inte en chans att du testat fem???? Hela garderoben måste ju lukta sjögräs och svettig poseidonDra fem sprut megamare på en skjorta så får du se
Inte en chans att du testat fem???? Hela garderoben måste ju lukta sjögräs och svettig poseidon
Jag tror jag skulle gilla den rent doftmässigt men fn vet om den riktigt går att användaKörde ett gäng och tränade senare på dagen. Min klubb tillhandahåller handdukar och jag torkade mig på den. Två veckor senare när jag tränade hade jag fått samma handduk. Den lär ha blivit tvättad 10 ggr. Kände ändå tydligt megamare på den. Väldigt tydligt.
TuxedoLängesen jag var på Arlandas tax-free nu.
Ska ev. på en resa till Amsterdam nästa vecka finns det något vettigt att kika på där numera? Eller varför inte på Schiphol?
Känns väldigt designerdominerat men de kanske kan chocka med ngt kul.
Tror mina 125ml får räcka
Vadå? Drömläge för backup-flaska ju…Tror mina 125ml får räcka
Kanske får kika på Babycat
Den är bra men så bra är den inteVadå? Drömläge för backup-flaska ju…
Nu tror jag iof 125ml räcker lång väg men aldrig fel att ha en extra som ligger och marinerar. Vet vem, snart kanske NK ”stänger” sin lista också…Den är bra men så bra är den inte
@Tjabo ?Swedoft Spice Surprise, är det något som prövats? Vart lite sugen på den!
Det tror jag. Den blir nog inte billigare än så på "normal rea". Eller vad ordinarie pris numera heter...Knappa 600kr för ”Azzaro - The most wanted” 100 ml, måste ändå anses vara ett bra pris. Eller?
Azzaro Most Wanted Eau De Parfum 100 ml | Sveriges skönhetsbutik på nätet!
Den intensiva Most Wanted från Azzaro är skapad för den karismatiska mannen som alltid lyckas, och får ut det mesta av varje sekund utan att ställa frågor. En sofistikerad och uppfriskande doft med en maskulin, orientalisk och träaktig signatur.www.cocopanda.se
Valet är mellan den eller någon form av Spicebomb. Får se vad det blir.Det tror jag. Den blir nog inte billigare än så på "normal rea". Eller vad ordinarie pris numera heter...
Bulgari man in black är lite samma karaktär också. Alla tre är är ju väldigt likeable egentligen.Valet är mellan den eller någon form av Spicebomb. Får se vad det blir.
BtV - Monarch är magi på flaska MEN katastrof longevity… håller typ 90 min på mig. Så synd!Om jag backar bandet till när jag var ny in i fällan så var det nog The One EDT helt opretentiöst.
Lite mer nyligen så är det nog Amouage - Interlude Black Iris, FdB - OBI, Xerjoff Uden, RM 05, MAB - Ganymede och BtV - Monarch.
Kan intyga att de handdukar Tjabo haft på klubben i princip har doftmonogramKörde ett gäng och tränade senare på dagen. Min klubb tillhandahåller handdukar och jag torkade mig på den. Två veckor senare när jag tränade hade jag fått samma handduk. Den lär ha blivit tvättad 10 ggr. Kände ändå tydligt megamare på den. Väldigt tydligt.