Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken var du på?Gick till El corte Inglés för att fylla på Lira. Och fick med mig lite mer än väntat
La Capitale. Klassiker.
Golden Dallah. Ett måste.
Lira. Ett annat måste.
Silver Mountain water. Porr.
Cianuro. Sjukt fräsch.
Cianuro V Canto fragancia - una fragancia para Hombres y Mujeres 2018
Cianuro de V Canto es una fragancia de la familia olfativa Chipre Frutal para Hombres y Mujeres. Cianuro se lanzó en 2018. La Nariz detrás de esta fragrancia es Paolo Terenzi. Las Notas de Salida so...www.fragrantica.es
AlicanteVilken vad du på?
Symphonium har stört fin öppning! Apelsinchoklad! Romerska bågar! Synd att den avtar och blir mest bara vanilj relativt snabbt. Men öppningen, galet grym!Gick till El corte Inglés för att fylla på Lira. Och fick med mig lite mer än väntat
La Capitale. Klassiker.
Lira. Ett annat måste.
Cianuro. Sjukt fräsch.
Cianuro de V Canto es una fragancia de la familia olfativa Chipre Frutal para Hombres y Mujeres. Cianuro se lanzó en 2018. La Nariz detrás de esta fragrancia es Paolo Terenzi. Las Notas de Salida so...www.fragrantica.es
Ska in och kolla i TorreviejaAlicante
Sjuk öppningSymphonium har stört fin öppning! Apelsinchoklad! Romerska bågar! Synd att den avtar och blir mest bara vanilj relativt snabbt. Men öppningen, galet grym!
Stämmer!
Kungligt! Men är inte Lira en feminin damparfym, eller lirar den på män? Aldrig sniffat.Gick till El corte Inglés för att fylla på Lira. Och fick med mig lite mer än väntat
La Capitale. Klassiker.
Lira. Ett annat måste.
Cianuro. Sjukt fräsch.
Helt rätt. Alla bra dofter drar dock åt det feminina hållet imo. La Capitale som jag roterar är en damparfymKungligt! Men är inte Lira en feminin damparfym, eller lirar den på män? Aldrig sniffat.
Helt rätt. Gillar man något ska man rocka det.Helt rätt. Alla bra dofter drar dock åt det feminina hållet imo. La Capitale som jag roterar är en damparfym
Gillar Lira, har en flarra Unisex imoKungligt! Men är inte Lira en feminin damparfym, eller lirar den på män? Aldrig sniffat.
Helt rätt. Alla bra dofter drar dock åt det feminina hållet imo. La Capitale som jag roterar är en damparfym
Kör också Lira och en av mina golfpolare som ej är doft intresserad tyckte den luktade så gott att även han köpte. Tycker den fungerar kanon på en man!Helt rätt. Gillar man något ska man rocka det.
Hur många timmar håller den?
Bra projektion första 1-2h sen blir den hudnära och håller runt 5-6h på min hud.Hur många timmar håller den?
Fick i helgen prova Roja Danger hos NK i Göteborg och har nu beslutat att det är köp. Ser nu att det finns två varianter och den jag fick testa var den röda flaskan. Ingen av dessa finns att tillgå här i stockholm så det blir till att beställa.
Blir dock lite nyfiken på den andra varianten och undrar om någon med erfarenhet som kan beskriva skillnaden mellan de två?
Fick i helgen prova Roja Danger hos NK i Göteborg och har nu beslutat att det är köp. Ser nu att det finns två varianter och den jag fick testa var den röda flaskan. Ingen av dessa finns att tillgå här i stockholm så det blir till att beställa.
Blir dock lite nyfiken på den andra varianten och undrar om någon med erfarenhet som kan beskriva skillnaden mellan de två?