• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

DD:
A9F82D95-88E1-4AB3-9661-A6523312CB14.jpeg

50 ml?

Gick till El corte Inglés för att fylla på Lira. Och fick med mig lite mer än väntat 🤩🤦‍♂️
20220910_182526.jpg
20220910_182829.jpg

La Capitale. Klassiker.
Golden Dallah. Ett måste.
Lira. Ett annat måste.
Silver Mountain water. Porr.
Cianuro. Sjukt fräsch.

Gick till El corte Inglés för att fylla på Lira. Och fick med mig lite mer än väntat 🤩🤦‍♂️
20220910_182526.jpg
20220910_182829.jpg

La Capitale. Klassiker.
Lira. Ett annat måste.
Cianuro. Sjukt fräsch.

Vilken var du på?

Senast ändrad:
20220910_182526.jpg
20220910_182829.jpg

La Capitale. Klassiker.
Lira. Ett annat måste.
Cianuro. Sjukt fräsch.

Symphonium har stört fin öppning! Apelsinchoklad! Romerska bågar! Synd att den avtar och blir mest bara vanilj relativt snabbt. Men öppningen, galet grym!

20220910_182526.jpg
20220910_182829.jpg

La Capitale. Klassiker.
Lira. Ett annat måste.
Cianuro. Sjukt fräsch.

Kungligt! Men är inte Lira en feminin damparfym, eller lirar den på män? Aldrig sniffat.

Har gjort lite research inför min resa till Barcelona, dessa är de butiker jag tänkte kika in:

Om det är någon som vet om fler så tveka inte att säga till. Tyvärr tycks Ecuacion Natural inte ha någon butik i BCN. Förbaskad synd.

Ni är hösten här och tryckte in nästan alla freshies i den mörka lagerbyrån för vinterförvaring. Blir för trångt annars och risk för ras när man ska nå grejerna. 😅 Tog fram resterande tyngre parfymer för höst och vinter. Några fräschare alternativ kvar ute till vänster när lusten faller in, och pdms freshies gömda bakom. Känns som om jag klarar hösten rätt bra? Något nytt lär ju dock dyka upp. Har Red Tobacco på ingång trots Carlisle t ex.

Använde min YSL M7 härom veckan men det kan jag inte hitta nu, verkar ha fått fötter, annars hör den hemma här också helt gjutet. :)
F1449B36-99E6-46E4-B5EA-6B6E4816DBDB.jpeg

Senast ändrad:
Fick i helgen prova Roja Danger hos NK i Göteborg och har nu beslutat att det är köp. Ser nu att det finns två varianter och den jag fick testa var den röda flaskan. Ingen av dessa finns att tillgå här i stockholm så det blir till att beställa.

Blir dock lite nyfiken på den andra varianten och undrar om någon med erfarenhet som kan beskriva skillnaden mellan de två?

Fick i helgen prova Roja Danger hos NK i Göteborg och har nu beslutat att det är köp. Ser nu att det finns två varianter och den jag fick testa var den röda flaskan. Ingen av dessa finns att tillgå här i stockholm så det blir till att beställa.

Blir dock lite nyfiken på den andra varianten och undrar om någon med erfarenhet som kan beskriva skillnaden mellan de två?

Då måste du ha missat Danger precis på NK i Sthlm, tror det var förra veckan jag testade den där.

Mer toppnoter i PC. Den öppnar ”friskare” än parfum. Parfum kan argumentativt i sin tur påstås ha ett annat djup än PC.

Jag har parfum men har testat bägge sida vid sida.

Ingen skillnad i longevity. Aningen mer projektion i PC. Älskar denna. En typisk doft jag översprayar rejält!

Tillbaka
Topp