Äntligen på plats.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Minirecension?DD: Azzarro The most wanted
Minirecension?
Men är inte den du har på bilden ”Most wanted EDP?”Oj, vågar jag mig på något sådant. Är ingen expert på att plocka ut specifika noter. But here goes nothing.
Har sedan tidigare Azzarro most wanted Edp som är väldigt tung på kanel. Den är jag inget större fan utav tyvärr. Används någon enstaka gång. Denna är totalt annorlunda. Kan inte ens känna igen DNAt. Fick hem den idag och har duschat underarmen med den. Öppnar upp rejält och kraftfullt. Bra initial projektion. Nu har den satt sig närmre huden men känner den tydligt ändå när jag rör min arm. Set fram emot att få testa dränka mig i den efter nästa dusch. Påminner om någon jag känt tidigare men kan inte placera. Låt mig säga såhär. Är du som jag en sucker av mulliga vinterdofter så kommet du gilla denna. Jag har armani stronger with you intense absolutely (om den hette så) det är den i min samling som placerar sig närmast denna. Gillar man den, gillar man denna.
Men är inte den du har på bilden ”Most wanted EDP?”
Du får väl hojta till ifall du ska avyttra wanted by night då.Så är det såklart. Det är den enda som har svart flaska. Dock är min andra också en edp koncentration. Verkar heta wanted by night
Du får väl hojta till ifall du ska avyttra wanted by night då.
Edit: La en beställning, fick bli nytt.
Gillar också Millésime imperial. Dock rätt flyktig tyvärr. Trots det är den frekvent med i min rotation nästan året om.Nytt idag. 3 superbra dofter.
Kommer att gå åt snabbt
Prada homme intense
Creed Millésime imperial
Paco Invictus Victory
Hade en dekant av den, dog ut på mig omgående. Kanske var en one-off för de flesta verkar ju få rätt bra performance av den där rackarn.Nyinkommet. Redo för höstmörkret…
https://www.fragrantica.com/perfume/By-Kilian/Black-Phantom-43632.html
Sjukt bra performance på min hud. Konstigt hur det kan skilja sådär…Hade en dekant av den, dog ut på mig omgående. Kanske var en one-off för de flesta verkar ju få rätt bra performance av den där rackarn.
Är ni medvetna om hur lätt man kan förvanska denna del av tråden....Lite beroende på juicens styrka mellan 2-8 spray. Bakom öra, sidan av halsen och bröstet. Aldrig på kläder.
Gillar också Millésime imperial. Dock rätt flyktig tyvärr. Trots det är den frekvent med i min rotation nästan året om.
Men får ju vara försiktig med var man sprutarÄr ni medvetna om hur lätt man kan förvanska denna del av tråden....
Köp vintage. Rätt stor skillnad.
#Premium
Gillar också Millésime imperial. Dock rätt flyktig tyvärr. Trots det är den frekvent med i min rotation nästan året om.
Köp vintage. Rätt stor skillnad.
Sensommaren menar du?Naxos
Upper Class
ADP Oud (den gamla med svart flaska)
Kredo
Angel’s share
Hacivat
Känns som att hösten och vintern är klar.
Kredo låter riktigt intressant!Har precis köpt en flaska Kredo av Nishane - detta blir en keeper. Jag är verkligen imponerad!
Doftar som en mer exklusiv version av TF - Oud Wood med inslag av Thameen - Regent Leather.
Tarek på Escentica ordnade ett pangpris om 1900 SEK ink frakt.
Efter en liten rensning har vi ett skåp med följande:
Naxos
Upper Class
Kredo
Angel’s share
Hacivat
@Notorious Niklas - nu har jag 3 fina dekanter redo för att postas till dig bättre sent än aldrig eller vad säger man haha
Ingen brådska, broder!Har precis köpt en flaska Kredo av Nishane - detta blir en keeper. Jag är verkligen imponerad!
Doftar som en mer exklusiv version av TF - Oud Wood med inslag av Thameen - Regent Leather.
Tarek på Escentica ordnade ett pangpris om 1900 SEK ink frakt.
Efter en liten rensning har vi ett skåp med följande:
Naxos
Upper Class
Kredo
Angel’s share
Hacivat
@Notorious Niklas - nu har jag 3 fina dekanter redo för att postas till dig bättre sent än aldrig eller vad säger man haha