• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Har precis köpt en flaska Kredo av Nishane - detta blir en keeper. Jag är verkligen imponerad!

Doftar som en mer exklusiv version av TF - Oud Wood med inslag av Thameen - Regent Leather.

Tarek på Escentica ordnade ett pangpris om 1900 SEK ink frakt.

Efter en liten rensning har vi ett skåp med följande:

Naxos
Upper Class
ADP Oud (den gamla med svart flaska)
Kredo
Angel’s share
Hacivat

Känns som att hösten och vintern är klar.

@Notorious Niklas - nu har jag 3 fina dekanter redo för att postas till dig👍 bättre sent än aldrig eller vad säger man haha

Saknas väl ändå ett 50-tal dofter? 👀

Man skulle kunna tro det men nuförtiden är verkligen less more👍😂

Det som saknas är eventuellt en sylvass Roja- eller BTV-pjäs men tyvärr lyckas jag ju inte hitta rätt.

Kika PdV också. Riktigt bra skit.
Testade nån BTV som jag tror kan vara din grej häromdagen. Ska kika vad den hette.

Alla mina favoriter hos dem är ju tyvärr inte Kingpin-dofter. (Blå sapphiren, Midnight, Fire Sapphire, Rose Sapphire osv osv). Dessutom är de prissatta av en koksad dåre med hybris.

CAC376F9-FE24-46EA-9B74-55E59CFF1B19.jpeg

2001 😁

Har för mig Creed började sälja sina 100 ml-flaskor för en 5-6 år sen, så det tror jag inte stämmer riktigt. :)
Är du säker på att den där flaskan är äkta? Tycker mig bara ha sett 100 ml-flaskorna i helguldsvarianten, men jag kanske minns fel.

Har för mig Creed började sälja sina 100 ml-flaskor för en 5-6 år sen, så det tror jag inte stämmer riktigt. :)
Är du säker på att den där flaskan är äkta? Tycker mig bara ha sett 100 ml-flaskorna i helguldsvarianten, men jag kanske minns fel.

Den är avstämd med en Creed-nörd. Han var lika chockad som du. ("va i hela helvetet...den gamla flaskan men i 100ml. Vad är det för batch-kod!?")
Batch-koden stämmer och han påstår att den är legit.

Men jag ska göra en basenotes-tråd och se vad de säger för säkerhets skull.

Den är avstämd med en Creed-nörd. Han var lika chockad som du. ("va i hela helvetet...den gamla flaskan men i 100ml. Vad är det för batch-kod!?")
Batch-koden stämmer och han påstår att den är legit.

Men jag ska göra en basenotes-tråd och se vad de säger för säkerhets skull.

Ja är han en Creed-nörd borde han ju veta sin sak.
Bra tanke att få en andra åsikt ändå. För sinnesfriden om inte annat. :)
Dela gärna med dig av resultatet sen. Vore kul att höra historien bakom den där versionen.

Ja är han en Creed-nörd borde han ju veta sin sak.
Bra tanke att få en andra åsikt ändå. För sinnesfriden om inte annat. :)
Dela gärna med dig av resultatet sen. Vore kul att höra historien bakom den där versionen.

Du vet säkert vem det är. Han huserar på FB och samlar "vintage" Creed. Men jag ska absolut uppdatera så fort jag vet.

• Like
Reactions: Nic
Tillbaka
Topp