• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

DD:
EFE2937D-65F6-4C32-A65B-168ACAD4E398.jpeg

F941469F-158B-42D3-9533-AE2C2730B269.gif

Hjärnspöken förstör den för mig - jag klarar inte av att skaka bort association till en välstädad pissoar, mest doftblock men också urin. Vilket är synd för egentligen är det en riktigt bra doft med en underbar performance.
I början av mitt sent uppvaknande doftintresse kände jag likadant men nu är den en 10-poängare och ja, performance kan man inte klaga på! 🙂

DD: en megafavorit som tyvärr inte får så mycket hudtid pga att prestandan suger. Man önskar att TF kunde lyssna på kritiken, och släppa en version som luktar typ likadant men har bättre prestanda. Intense gills inte för den är för långt ifrån…
C2B6372C-867E-4EF4-8283-92A70E4F0ABD.jpeg

DD: en megafavorit som tyvärr inte får så mycket hudtid pga att prestandan suger. Man önskar att TF kunde lyssna på kritiken, och släppa en version som luktar typ likadant men har bättre prestanda. Intense gills inte för den är för långt ifrån…
C2B6372C-867E-4EF4-8283-92A70E4F0ABD.jpeg
Har samma idag och måste säga att jag upplever att den blivit bättre för mig.
Tidigare försvann den otroligt snabbt nu kan jag fortfarande få pustar av den långt in på kvällen. Men projiceringen generellt har rätt mkt att önska fortfarande.

Har 3st på min provalista.
FDB - Oud Noir Intense som @Tjabo inte kan hålla truten om 😂
Nishane - Kredo
Thameen - Carved Oud

Har samma idag och måste säga att jag upplever att den blivit bättre för mig.
Tidigare försvann den otroligt snabbt nu kan jag fortfarande få pustar av den långt in på kvällen. Men projiceringen generellt har rätt mkt att önska fortfarande.

Har 3st på min provalista.
FDB - Oud Noir Intense som @Tjabo inte kan hålla truten om 😂
Nishane - Kredo
Thameen - Carved Oud
Såg om någon carbon-layering som ATH snackar om och använder just med OW. Funderar på den. Har flera flaskor OW så om man kunde pimpa upp dessa med lite performance vore guld. :)

Hallå gänget!
Någon som sitter på en Plum Japonais möjligtvis? Lite knepig och få tag på efter den blev diskad.. men jävlar va bra den är!
C2AF88A8-3144-49EA-896B-3C514D84DACF.jpeg
@otisred 😉

Tillbaka
Topp