Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag ratade den för typ ett år sedan, men rädd att jag skulle finna den trevlig om jag fick dofta på den igenOm någon har en ml av Initio Side effect över så köper jag gärna Behöver bara tillräckligt för att få ett humm om doften
Utifrån doftnoterna kan den mkt väl passa migJag ratade den för typ ett år sedan, men rädd att jag skulle finna den trevlig om jag fick dofta på den igen
Hjärnspöken förstör den för mig - jag klarar inte av att skaka bort association till en välstädad pissoar, mest doftblock men också urin. Vilket är synd för egentligen är det en riktigt bra doft med en underbar performance.
I början av mitt sent uppvaknande doftintresse kände jag likadant men nu är den en 10-poängare och ja, performance kan man inte klaga på!Hjärnspöken förstör den för mig - jag klarar inte av att skaka bort association till en välstädad pissoar, mest doftblock men också urin. Vilket är synd för egentligen är det en riktigt bra doft med en underbar performance.
DD: en megafavorit som tyvärr inte får så mycket hudtid pga att prestandan suger. Man önskar att TF kunde lyssna på kritiken, och släppa en version som luktar typ likadant men har bättre prestanda. Intense gills inte för den är för långt ifrån…
Jag skulle gärna testa alla likvärdiga. Närmast ligger att slänga upp kortet (iallafall blint) ligger nog Carved Oud.Nishane - Kredo
Give it a try säger jag bara - Oud Wood men bättre och mer raffinerad enligt mig.
Fast Carved Oud har inte bättre prestanda än Oud Wood (iaf inte på mig).Jag skulle gärna testa alla likvärdiga. Närmast ligger att slänga upp kortet (iallafall blint) ligger nog Carved Oud.
Har samma idag och måste säga att jag upplever att den blivit bättre för mig.DD: en megafavorit som tyvärr inte får så mycket hudtid pga att prestandan suger. Man önskar att TF kunde lyssna på kritiken, och släppa en version som luktar typ likadant men har bättre prestanda. Intense gills inte för den är för långt ifrån…
Såg om någon carbon-layering som ATH snackar om och använder just med OW. Funderar på den. Har flera flaskor OW så om man kunde pimpa upp dessa med lite performance vore guld.Har samma idag och måste säga att jag upplever att den blivit bättre för mig.
Tidigare försvann den otroligt snabbt nu kan jag fortfarande få pustar av den långt in på kvällen. Men projiceringen generellt har rätt mkt att önska fortfarande.
Har 3st på min provalista.
FDB - Oud Noir Intense som @Tjabo inte kan hålla truten om
Nishane - Kredo
Thameen - Carved Oud
@otisredHallå gänget!
Någon som sitter på en Plum Japonais möjligtvis? Lite knepig och få tag på efter den blev diskad.. men jävlar va bra den är!
@otisred
Säljes - Tom Ford Plum Japonais splitt - 5ml dekanter till salu
En doft som inte behöver närmare presentation! Har lyckats få tag på drömmiga Plum Japonais från Tom Ford och tänkte sprätta upp den och splitta bort lite. 5ml för 240:- inkl. allt. Skickas i kuvert med frimärke. Ansvarar inte för eventuell slarv från posten.klocksnack.se
Den är fin! Angenäm kryddighet till vaniljen.Av någon konstig anledning hade denna undgått mig, men inte nu längre. Jäklar vad jag gillar den! Finns nog risk att det blir en flaska…
https://www.fragrantica.com/perfume/Nishane/Ani-54785.html
Villhovet?Har redan en splitt på den och det var där villhöver behovet dök upp
Behovet finns inte men man vill ha iafVillhovet?
https://www.deloox.se/produkt/1237120/nishane-ani-extrait-de-parfum-100-ml.htmlAv någon konstig anledning hade denna undgått mig, men inte nu längre. Jäklar vad jag gillar den! Finns nog risk att det blir en flaska…
https://www.fragrantica.com/perfume/Nishane/Ani-54785.html
Är VIW diskad eller lever den fortfarande?
Verkar finnas på deras officiella hemsida på andra sidan pölen i alla fall! Så tror inte det men den verkar lite svår att få tag i, åtminstone här i trakterna!Är VIW diskad eller lever den fortfarande?