Watchwatcher85
Basic
Håller med dig!Riktigt riktigt bra den där. Mest bortglömd men bäst i IDEAL familjen i mitt tycke.
Vart riktigt besviken på extreme luktade som tusen andra dofter på marknaden, typ la nuit flanker... Vanliga är bäst!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med dig!Riktigt riktigt bra den där. Mest bortglömd men bäst i IDEAL familjen i mitt tycke.
Japp. Extreme blir ju så you tube hyllad jämt men isf är också EDPn bättre.Håller med dig!
Vart riktigt besviken på extreme luktade som tusen andra dofter på marknaden, typ la nuit flanker... Vanliga är bäst!
Dior Homme kanske? YSL La Nuit om man gillar just lavendeln?Har varit mer eller mindre med en enda doft sedan vårens start, nämligen Xerjoff Mefisto Gentiluomo. Aldrig fått så många komplimanger tidigare. Nu när det börjar blir mörkare och kyligare tänkte jag låta Mefiston vila lite, men vad bör jag kolla på? Inte så sugen på något jättemörkt, utan något lite fräscht (kanske likt Mefiston?), men samtidigt med någon mörkare not som får doften att passa kommande säsong bättre? Finns det en ”mörk” Mefisto Gentiluomo? Drömmer kanske lite väl för mycket nu.
Layton kanske? Kan byta mot GentiluomoHar varit mer eller mindre med en enda doft sedan vårens start, nämligen Xerjoff Mefisto Gentiluomo. Aldrig fått så många komplimanger tidigare. Nu när det börjar blir mörkare och kyligare tänkte jag låta Mefiston vila lite, men vad bör jag kolla på? Inte så sugen på något jättemörkt, utan något lite fräscht (kanske likt Mefiston?), men samtidigt med någon mörkare not som får doften att passa kommande säsong bättre? Finns det en ”mörk” Mefisto Gentiluomo? Drömmer kanske lite väl för mycket nu.
Vilken variant av Homme samt La Nuit? Har inte så bra koll på dem.Dior Homme kanske? YSL La Nuit om man gillar just lavendeln?
Var ett tag sedan jag testade Layton! Mefiston kommer dock inte lämna mig, tyvärr. Sen är flaskan mer eller mindre slut...Layton kanske? Kan byta mot Gentiluomo
Vilken variant av Homme samt La Nuit? Har inte så bra koll på dem.
Var ett tag sedan jag testade Layton! Mefiston kommer dock inte lämna mig, tyvärr. Sen är flaskan mer eller mindre slut...
Jag gick igenom deras utbud för någon vecka sen i deras butik.Har nån testat parfymer från Louis Vuitton? Är de nåt att ha. Vet att vissa gillar Ombre Nomade tex.
Pool Intairdril! Nu kan du bada i fdb-oljan med rätt klocka på handleden…Dagens kombo
Tycker att Borneo oud är underskattad. Alla pratar bara om TF.
Minns att många beklagade sig över urusel performance på denna, det kan vara en tröst.Jag är på jakt efter TF Extreme for men 2007. Men på ebay kostar den skjortan av seriösa säljare.
Parfume Vintage har en som heter Otiose som ska vara en klon av denna. Är PV nåt att ha? Aldrig testat. De ligger ju som dyrare designers, så man kanske får riktigt bra kvalitét tänker jag?
Divains klon har jag testat, och det är därför jag vill ha den. Men den är lite för ”platt” och håller inte så bra. För priset är den dock kanon. Men vill ha något mer ”riktigt”.
Eller andra tips?
Denna:
Originalet:
Då kanske man ska nöja sig med Divains variant som luktar otroligt bra? Säkert lika dålig prestanda då.Minns att många beklagade sig över urusel performance på denna, det kan vara en tröst.
Jag är på jakt efter TF Extreme for men 2007. Men på ebay kostar den skjortan av seriösa säljare.
Parfume Vintage har en som heter Otiose som ska vara en klon av denna. Är PV nåt att ha? Aldrig testat. De ligger ju som dyrare designers, så man kanske får riktigt bra kvalitét tänker jag?
Divains klon har jag testat, och det är därför jag vill ha den. Men den är lite för ”platt” och håller inte så bra. För priset är den dock kanon. Men vill ha något mer ”riktigt”.
Eller andra tips?
Denna:
Originalet:
Minns att många beklagade sig över urusel performance på denna, det kan vara en tröst.
Luktar den något eller är den bara till för folk som är riktigt nöjda med Apex och gärna vill visa det?
Köpte sample på denna och vill nog ha en hel flaska, tyckte den var riktigt fin! Verkar vara halvsvår att få tag i om man vill ha en schysst deal, var köpte du din?Dagsfärskt blindköp
Köpte sample på denna och vill nog ha en hel flaska, tyckte den var riktigt fin! Verkar vara halvsvår att få tag i om man vill ha en schysst deal, var köpte du din?
Köpte sample på denna och vill nog ha en hel flaska, tyckte den var riktigt fin! Verkar vara halvsvår att få tag i om man vill ha en schysst deal, var köpte du din?
Ja, mycket smidigt. Lite samples fick man också för det är en riktig kedja och ingen obskyr gråhandlare online.MOUSTACHE Eau de Parfum Capacity 75 ml
Rochas Moustache Eau de Parfum is inspired by the original fragrance from which it takes its name. Its woody scent reflects an elegant yet modern man who makes his moustache his best complement to his fragrance.www.eclair-parfumeries.com
Tror @JensBP handlade därifrån nyligen utan problem
Riktigt sossepris som @Sthlm-Nicklas skulle ha sagt det. Varför släppa nåt så billigt när man har ett exklusivt varumärke?
Ja jag gillar den oxå, väldigt behaglig!Köpte sample på denna och vill nog ha en hel flaska, tyckte den var riktigt fin! Verkar vara halvsvår att få tag i om man vill ha en schysst deal, var köpte du din?
Av någon konstig anledning hade denna undgått mig, men inte nu längre. Jäklar vad jag gillar den! Finns nog risk att det blir en flaska…
https://www.fragrantica.com/perfume/Nishane/Ani-54785.html