• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

JCE

Cartier
Layton hela dagen👌
9DA4EE48-B14C-4CE4-960A-3431851A273D.jpeg
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Dagens köpstopp-leverans av Tom Ford…

Är ganska nöjd med alla. Kanske mest med FB från start, men behöver ge de lite mer tid. Freshien var lite tråkig kanske, hade önskar mig lite överdos i solkrämskänsla men luktar mest klassisk citrusfreshie med blomster i samma stuk som CK All. BO är ju aningen tantig kanske, men det är ju inne sägs det, får ge alla några dagar...
D8EBD96D-52B7-43AD-A0EA-0D76D023B41B.jpeg
 
Dagens köpstopp-leverans av Tom Ford…

Är ganska nöjd med alla. Kanske mest med FB från start, men behöver ge de lite mer tid. Freshien var lite tråkig kanske, hade önskar mig lite överdos i solkrämskänsla men luktar mest klassisk citrusfreshie med blomster i samma stuk som CK All. BO är ju aningen tantig kanske, men det är ju inne sägs det, får ge alla några dagar...
D8EBD96D-52B7-43AD-A0EA-0D76D023B41B.jpeg
FF är cool!
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Dagens köpstopp-leverans av Tom Ford…

Är ganska nöjd med alla. Kanske mest med FB från start, men behöver ge de lite mer tid. Freshien var lite tråkig kanske, hade önskar mig lite överdos i solkrämskänsla men luktar mest klassisk citrusfreshie med blomster i samma stuk som CK All. BO är ju aningen tantig kanske, men det är ju inne sägs det, får ge alla några dagar...
D8EBD96D-52B7-43AD-A0EA-0D76D023B41B.jpeg

Tantig FTW!
Köpt Mitsuoko, Jicky och Shalimar (alla vintage) sista tiden. Lite svårt att se vad som är feminint i dem iofs men skit samma!
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor

Herr Potatis

Cartier
2-Faktor
Överflödigt att äga både Dior Homme Original samt Intense? Ska klicka hem en flaska av förstnämnda, men mor min är utomlands och kan få tag i Intense till ett bra pris. Nu har jag inte testat dem side-by-side och hinner inte göra det förrän hon är tillbaka. Nog fel tråd att fråga. Finns väl knappast någon doft som är "överflödig" enligt majoriteten här. 😅
 
Topp