• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

C5107FFE-8F14-470C-BCCC-ACA331BA9F27.png


Intressant!
Coolt men vem är marknaden 🤣


DD: Candy Aoud. Tack för kepsen Mr Dove 🤣
aab81208c094ec0513287e05b6abceb9.jpg
 
Morgondagens diskussion i bilen på väg till jobbet. Bakgrunden är en sexsiffrig amex-räkning som retade min fru nåt djävulskt.

"Du har 13 Roja och en handfull FdB på din hylla. Det är ju rätt mycket pengar ..."
-Ja, de är rätt dyra ... (försöker byta ämne utan att lyckas)
"Vad kostar tex en Parisian Oud?"
(Spelar dum) - Jag vet inte, den är nog inte så dyr.
(Hon googlar) "Den kostar för helvete 7500 spänn!!
-Jamen jag har bättre priser, har säkert inte betalat så mycket.
"Hur jävla mycket blåser du på parfym varje månad egentligen!?"
-Inte så farligt, en del är begagnat, en del säljer jag ju...
"Det här är helt sjukt! Nu är det fan stopp på din shopping!"

Hur hanterar ni era kärr...eh...underbara bättre hälfter? Hon var riktigt upprörd den här gången.
Haha, kommer inte din Amex faktura i appen? Skulle aldrig visa min för min bättre hälft 😅
 
Haha, kommer inte din Amex faktura i appen? Skulle aldrig visa min för min bättre hälft 😅

Jo, men nu var det så illa att jag inte hade pengar att casha skiten så jag behövde att tant…eh min älskade … förde över. Då blev hon förvånad och undrade varför. Då uppdagades räkningens storlek.

Sen har hon en lustig förmåga att sniffa till sig när jag kanske slösat lite väl. Fan ett sjätte sinne på den där…
 
Dom tre senaste veckornas skörd, Layton, Herod och Pasha Parfum. Nu är frågan om jag ska gå på en Hacivat, behåller den sin fräschör eller blir den mest mossig och grön?
Är rädd att den tappar sin öppning med citrus och pineapple helt, andra alternativ,
vad säger panelen 🤔?

PSX_20221208_125145.jpg
 
Dom tre senaste veckornas skörd, Layton, Herod och Pasha Parfum. Nu är frågan om jag ska gå på en Hacivat, behåller den sin fräschör eller blir den mest mossig och grön?
Är rädd att den tappar sin öppning med citrus och pineapple helt, andra alternativ,
vad säger panelen 🤔?

PSX_20221208_125145.jpg
Snyggt!! Jag minns Hacivat som att den har kvar ananasdoften länge. För länge för min smak.
 
Dom tre senaste veckornas skörd, Layton, Herod och Pasha Parfum. Nu är frågan om jag ska gå på en Hacivat, behåller den sin fräschör eller blir den mest mossig och grön?
Är rädd att den tappar sin öppning med citrus och pineapple helt, andra alternativ,
vad säger panelen 🤔?

PSX_20221208_125145.jpg
Omdöme på Pashan? Jag är ett Cartier-fan när det kommer till klockor och annat, men inte testat deras parfym än. Sneglat på Pasha...
 
Omdöme på Pashan? Jag är ett Cartier-fan när det kommer till klockor och annat, men inte testat deras parfym än. Sneglat på Pasha...

Pasha Parfum är trevlig, har dna:t kvar från EDT men betydligt mer boozy och djup och inte lika frän i öppningen som sin föregångare. Givetvis trä och grönt i också. Pasha har en doft som gör att man känner igen den om man säger så och är rejält bra för sitt pris också. En perfekt vinterdoft enligt mig i alla fall 🙂.
 
Pasha Parfum är trevlig, har dna:t kvar från EDT men betydligt mer boozy och djup och inte lika frän i öppningen som sin föregångare. Givetvis trä och grönt i också. Pasha har en doft som gör att man känner igen den om man säger så och är rejält bra för sitt pris också. En perfekt vinterdoft enligt mig i alla fall 🙂.
Låter bra! Får kanske ta och klicka hem en helt enkelt.
 
Tillbaka
Topp