Alla utom en var faktiskt nya för min näsaTyvärr så var @sherwan på hugget och köpte alla 20 prover! Nu har han en hel del recenserande att göra här i tråden under veckorna framöver.
(Oud Satin Mood)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alla utom en var faktiskt nya för min näsaTyvärr så var @sherwan på hugget och köpte alla 20 prover! Nu har han en hel del recenserande att göra här i tråden under veckorna framöver.
Blev så peppad när den dök upp i tråden tidigare så idag blev det dags att ta sig tillbaka till högstadiet då denna varvades med Le Male.
även om jag var team polo sport och hugo boss så uppskattar jag denna!
Där var jag i gymnasiet (Polo & Acqua di Gio)
Då var behovet av att lämna de blytunga dofterna stort.
Men på min tid fanns inte Fahrenheit som Edp utan bara som Edt.
De är inte olika även om denna är mer spritig och med tyngre vanilj.
Åh, jag glömde ADG! Magiskt bra! Har du testat den nya versionen (edp)?
Nej. Vet att den hyllats men jag omkom nästan till följd av en överdos under gymnasiet så jag har inte vågat. Får kanske ge den en chans.
Dagen spenderas med att bestämma vilka ATH jag beställer härnäst, samt vilken det blir efter dem. Det börjar spåra nu
Jag har bestämt mig för Zeus, sedan antingen violet delirium, Jasmine narcotique eller chocolate, Rose and oud.Vad lutar det mot? jag har violet delirium, dirty slut, santal, arabica och oud. Kanske kan ge någon fingervisning ...
Jag har bestämt mig för Zeus, sedan antingen violet delirium, Jasmine narcotique eller chocolate, Rose and oud.
Edit, såg att Zeus inte var på gång i re-stock som jag trodde..
Såg du att han hade ett erbjudande om att du fick en rose gratis med köp av en annan? (Bla):
https://www.instagram.com/p/CBfJ1H0hQwi/?igshid=17zbniy1h507z
Obs, gäller bara till ikväll!
Om någon här kör dekanter på ATH dofter så dra gärna ett pm, är nyfiken.
Vore kanon!Jag har lovat att dekantera lite ATH till en kille på fejjan - kan säkert dekantera lite till er. Inväntar dock flaskorna
Får vara snabba så att inte Sherwan tar alla i vanlig ordningVore kanon!
Tack för informationen!Gents kör 20% rea, dock inte Roja, Creed eller Byredo.
Nåt speciellt dem brukar ha bra pris på? Är köpsugen haha20PARFYM
Otroligt bra rabatt eftersom deras priser är rätt låga på en del saker.
Nåt speciellt dem brukar ha bra pris på? Är köpsugen haha
Fubderar på Xerjoff Naxos...blind buy worthy?
Fubderar på Xerjoff Naxos...blind buy worthy?
Är den lätt att gilla eller en aquired taste? Mass pleaser?Jag klickade hem bla den då jag väntat på att hitta den med någon typ av rabatt. Inte sett Xerjoff på ’rea’ hittills.
Tycker den är grym. Ingen utpräglad sommardoft dock.