Richard1987
Silver
Fuck kliar i köpfingret nu haha bankkontot gillar inte migJa, den är helgrym, min sambo har en flaska. Förmodligen mycket lätt att sälja vidare annars.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fuck kliar i köpfingret nu haha bankkontot gillar inte migJa, den är helgrym, min sambo har en flaska. Förmodligen mycket lätt att sälja vidare annars.
Är den lätt att gilla eller en aquired taste? Mass pleaser?
Boozt har fortfarande ganska bra priser på PdM, Herod 125ml kostar tex 1706kr på Boozt och 1852kr på Gents.Xerjoff
Parfums de Marly
Nishane
Är väl det jag kikar på just nu.
Jag klickade hem bla den då jag väntat på att hitta den med någon typ av rabatt. Inte sett Xerjoff på ’rea’ hittills.
Tycker den är grym. Ingen utpräglad sommardoft dock.
Damn you!Gents kör 20% rea, dock inte Roja, Creed eller Byredo.
Måste säga att jag är besviken på Tom Fords Tobacco Vanille....doften är verkligen helt underbar men den sitter inte i många timmar på min hud....å då är det ändå en EdP...![]()
Tror jag får köra den på kläderna ist för på hudenDen som jag har är en riktig beast på mig... men kanske för att det är en flaska från 2016?
Tack för kommentaren! Är inne på Guerlain Ideal Cologne (kikar även på Cool) eller Guerlain Homme EDP då jag tror dessa parfymer passar in i min kollektion mer än övriga. Saknar en parfym som är fräsch, maskulin, innehåller citrus och som är perfekt till varma väder.
Hittade en vintage i gömmorna idag.
Eller vintage kanske det inte är... -99 har jag för mig. En 21-åring I god form.
![]()
Hallå allesammans.
Söker lite nytt.
Mina återkommande är i dagsläget två relativt ordinära parfymer. Dior sauvage samt Dsquared2 he wood. Den förstnämnda har jag börjat ledsna på. Sistnämnda gillar jag, väldigt icke offensiv och somrig.
På jakt efter något fräscht och somrigt. Måste samtidigt vara "ungodmlig". Ogillar sötma samt även lädertoner och "varmare" toner då det på mig lätt får en gubbig doft som varken passar personlighet eller ålder. Som ex. gillar jag DG the one EDP i öppningen men blir lite för mycket medelålders man efter bara någon timme...
Har ni några tips?![]()
Håller de så länge? Fantastiskt.
Har en gammal edt (nyligen öppnad) med ett 10 års gammalt tillverkningsdatum men den är helt ok.
Tack för detta! Svänger förbi Åhléns och gör en tjyvtestTesta
D&G light Blue eau intense.
Versace man eau fraiche
De är rätt ungdomliga och har inte allt för mycket sötma eller ”gubbighet”![]()
Prova Lacoste Blanc när du ändå är där. Helt vit flaska. Grym performance och superfräschTack för detta! Svänger förbi Åhléns och gör en tjyvtest![]()
First impression på Tom Fords?Dagens fångst:
Tom Ford Black Orchid
Yves Saint Laurent L'homme
Prada L'homme L'eau
![]()
First impression på Tom Fords?![]()
Helt enig, den är grym!Unik doft med dunderperformance. Testade 20-25 olika dofter på NK för några veckor sen och den stack ut mest av alla. Ryktas att Michael Jackson använde den innan han trilla av pinnen.
Änglafis och enhörnings rapDessa spjutspetsmärken med distinkt(?) doft som kostar typ 7tkr per flaska, vad luktar dessa egentligen?
Kommande release!
![]()
Hela Tom Fords instegsserie är enormt stark. Är svag för Ombre Leather, Grey Vetiver och Beau Du Jour.
Vet du någon release date?Kommande release!
![]()