Hehe, OBI har vuxit rejält på mig men framförallt OVI tycker jag är suverän. Vet att det finns några till i tråden som pratar sig varma om de två...
OBI är ju grym! Du får hosta om du vill köpa min!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe, OBI har vuxit rejält på mig men framförallt OVI tycker jag är suverän. Vet att det finns några till i tråden som pratar sig varma om de två...
Nice! OBI var alldeles för designer och meh för mig. OVI var trevlig men inget som fick det att rycka till i pain richen!Hehe, OBI har vuxit rejält på mig men framförallt OVI tycker jag är suverän. Vet att det finns några till i tråden som pratar sig varma om de två...
Hehe ja de sticker inte ut och tar ut svängarna direkt så förståeligt.Nice! OBI var alldeles för designer och meh för mig. OVI var trevlig men inget som fick det att rycka till i pain richen!
Redan slut då eller? För jag hittar den minsann inte...40% på Roja - sultan of oman på NK
på övervåningen, vid adp disken.Redan slut då eller? För jag hittar den minsann inte...
Haha... Ja, jag kollar ju iofs på hemsidan...på övervåningen, vid adp disken.
Haha ah då kanske det blir svårareHaha... Ja, jag kollar ju iofs på hemsidan...
Ja den är fantastisk! (Har Oligarch)Insåg för andra gången att jag måste införskaffa isola blue. Otrolig sommardoft.
Samma här. Förstår att den är lätt att gilla men jag insåg efter ett tag att jag aldrig sträckte mig efter den.Nice! OBI var alldeles för designer och meh för mig.
Måste erkänna att jag fortfarande inte riktigt förstår att den plötsligt skulle vara så specifikt ”sommar” iom namnbytet?Insåg för andra gången att jag måste införskaffa isola blue. Otrolig sommardoft.
Måste erkänna att jag fortfarande inte riktigt förstår att den plötsligt skulle vara så specifikt ”sommar” iom namnbytet?
Tycker inte den är så somrig, den är rätt grym året runt.
Körde Danger i veckan och insåg att nog skulle kunna bära den varje dag. Den är så sanslöst bra.
Undrar hur illa det blir om jag får för mig att tappa den i golvet…Känner doften av Megamare hela vägen hit och då är jag ändå i södra Norrland.
Då blir det ett VMA.Undrar hur illa det blir om jag får för mig att tappa den i golvet…
HahahaDå blir det ett VMA.
Måste köpa en flaska av den!DD:
La Nuit (Eau de Parfum) by Rabanne
A popular perfume by Rabanne for women, released in 1985. The scent is floral-chypreartig. Projection and longevity are above-average. It was last market...www.parfumo.com
Kan bli jäkligt bra!
Kan bli jäkligt bra!