Richard1987
Silver
Billigt juHahah å ändå köpte du två?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Billigt juHahah å ändå köpte du två?
Tack! Typ ett blind buy, har för mig att jag luktat på den i butik för ett bra tag sedan och gillade den. Testat?
Gött! Valde avhämtning i butik som har den i lager...borde egentligen bara vara att åka och hämta? Stod 4-6 dagar när jag beställde :sMin kollega hade den. Jag reagerade på att den var bra! I synnerhet för att vara en mainstream designer!
Det officiella beskedet är rebranding, antar att det är nya flaskor, förpackningar etc.Någon som har hört vad som händer hos Aaron 08.08?
Ny image med nya förpackningar etc. eller något ännu mer spännande?
Butiken har ju varit stäng nu en tid.......kanske en ny webshop?
Han svarade direkt i söndags när jag mejlade. 8/8 uppstart med nytt utseende på grejerna som sagt. Vad jag förstod skulle det mesta i sortimentet fortsättas med. Något oklart om exakt vad eller om något utgick.Någon som har hört vad som händer hos Aaron 08.08?
Ny image med nya förpackningar etc. eller något ännu mer spännande?
Butiken har ju varit stäng nu en tid.......kanske en ny webshop?
Han svarade direkt i söndags när jag mejlade. 8/8 uppstart med nytt utseende på grejerna som sagt. Vad jag förstod skulle det mesta i sortimentet fortsättas med. Något oklart om exakt vad eller om något utgick.
Kollade på IG att han fick hem 10 000 nya flaskor så det lär vara en hel del flaskfyllning på G. Man kan bara ge tummen upp åt honom att han lyckats så pass bra.Det officiella beskedet är rebranding, antar att det är nya flaskor, förpackningar etc.
Chattade lite på instagram med honom för ett tag sedan och han skulle ha hela fyra dagars semster om jag minns rätt, sen skulle han intervjua nya medarbetare innan omstarten.
DD: Lalique - Encre Noire Sport
Grön med tillfälligt stänk av gult i öppningen, lite blått och ffa brunt senare under resans gång. Öppningen får mig lite att tänka på lukten när solen börjar värma fuktigt gräs efter nattens regn, på en golfbana i Thailand vid en 06.45 tee-off... Behaglig doft som håller ok men inte har någon stor bubbla. Helt befriat från sötma och blommor. Maskulin. Inte så ”sportig”.
https://www.fragrantica.com/perfume/Lalique/Encre-Noire-Sport-21369.html
Jag gillar den! Den är lite av en uddafågel i min samling då den inte helt enkelt kan sorteras in i ett typiskt fack (eller är det en Vetiver doft?) likt många andra dofter. Likt Lalique Pour Homme är jag imponerad över den kvalitet som detta hus levererar mtp prislapparna, väldigt bra ’bang for the buck’.Bra review! Vad tycker du då?
Jag gillar den! Den är lite av en uddafågel i min samling då den inte helt enkelt kan sorteras in i ett typiskt fack (eller är det en Vetiver doft?) likt många andra dofter. Likt Lalique Pour Homme är jag imponerad över den kvalitet som detta hus levererar mtp prislapparna, väldigt bra ’bang for the buck’.
En av mina favoriter.Testar nyförvärvet
Den är fin! Doctor pepper/cherry coke med inslag av vattenpipa. Påminner en aning om YSL La nuit kan jag tyckaEn av mina favoriter.
Det är många som påstår och anser att Initio - Oud for Greatness är en "manligare version" av Baccarat Rouge 540.
Jag anser att det inte finns någon direkt likhet alls.
Era tankar?