Äntligen köpt något att förvara alla samples i
![]()
Snyggt! Själv kör jag 2 osorterade små lådor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äntligen köpt något att förvara alla samples i
![]()
50 spänn på ÅhlensSnyggt! Själv kör jag 2 osorterade små lådor
![]()
Var kan man skaffa en sådan?Äntligen köpt något att förvara alla samples i
![]()
Låg vid badrumsprodukternaVar kan man skaffa en sådan?
Edit: såg nu. Ska kolla in på Åhléns.
Ibland har det gått fort och ibland har jag trott att tyskarna supit bort paketen, men dom har alltid dykt upp i slutändan även om det tagit lång tidHar beställt 3 parfymer från Notino, det har gått 11 dagar. Brukar det ta så lång tid? Enligt sidan skulle jag ha fått paketen redan för några dagar sen. Paketen verkar vara fast i Tyskland för tillfället..
Jepp jag har alltid gjort det vid beställning.Brukar ni teckna "försäkringen" för typ 5,50 kr hos Notino?
Nej.Brukar ni teckna "försäkringen" för typ 5,50 kr hos Notino?
Brukar i regel ta 7-8 dagar (helg inräknat) när jag har beställt, men jag antar att postgång mellan länder osv är lite upp- och ner nu iom rådande världssituation.Har beställt 3 parfymer från Notino, det har gått 11 dagar. Brukar det ta så lång tid? Enligt sidan skulle jag ha fått paketen redan för några dagar sen. Paketen verkar vara fast i Tyskland för tillfället..
50 spänn på Åhlens
Hade alla utspridda på ett hyllplan, såg förjävligt ut![]()
Haha fantastiskt! Får visa upp mina imorgon...@Richard1987 @Hitsville Ändå bättre organiserat än vad jag har med mina 40-50 splittar. De får iallafall ligga mörkt i en Bulldog necessär
.
![]()
Haha det ser jag fram emotHaha fantastiskt! Får visa upp mina imorgon...
Jag är alltid rädd över att dem ska läcka så jag försöker hålla dem vertikalt uppåt
Den från Åhlens såg ju bra ut för det ändamålet!
Som om samlandet inte är sjukligt nogMan kanske ska köpa något sånt här för alla testers/decants man har
![]()
![]()
Beställde en patronask som jag trodde skulle bli perfekt men trots att jag tohåg till största kalibern så var det för klent för de allra flesta dekanter. En bra förvaringslösning för dessa står löjligt högt på min priolista numer...Man kanske ska köpa något sånt här för alla testers/decants man har
![]()
![]()
Beställde en patronask som jag trodde skulle bli perfekt men trots att jag tohåg till största kalibern så var det för klent för de allra flesta dekanter. En bra förvaringslösning för dessa står löjligt högt på min priolista numer...
Största FINKALIBRIGA för klass 1 vapen....Köpte du hagel?
Och man får dessutom en värdekod på samma belopp som sen kan användas vid köp från officiella hemsidan.För er som är sugna på MFK kan man beställa ett samplekit på 4x2 ml för facila 14€.
Och man får dessutom en värdekod på samma belopp som sen kan användas vid köp från officiella hemsidan.
Jag lägger nog en beställning imorgon!För er som är sugna på MFK kan man beställa ett samplekit på 4x2 ml för facila 14€.
Jag lägger nog en beställning imorgon!
På BR540, ska man ta edp eller extrait?
Är det exakt samma doft men bara att extraiten är en starkare blandning? På många andra dofter är det ju ibland tydlig skillnad på själva doften på edt/edp/"intense" osv
Mancera är ju lite aktuellt i tråden, de erbjuder 5x2ml för €18.Ännu bättre! Finns det fler hus som säljer samplekit till fyndpris?
Jag lägger nog en beställning imorgon!
På BR540, ska man ta edp eller extrait?
Är det exakt samma doft men bara att extraiten är en starkare blandning? På många andra dofter är det ju ibland tydlig skillnad på själva doften på edt/edp/"intense" osv
Tackar!För er som är sugna på MFK kan man beställa ett samplekit på 4x2 ml för facila 14€.