Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rockar BDC - EDP idag, hela serien är ju rätt lätt att komma undan med.Dagens doft
![]()
Jag gillar faktiskt alla versioner av BdC, tror dock att jag föredrar parfymvarianterna...lite mer tyngd i demRockar BDC - EDP idag, hela serien är ju rätt lätt att komma undan med.
Indeed, fyllde på med en 150ml edt flaska. Kör den mer eller mindre dagligen nu!Jag gillar faktiskt alla versioner av BdC, tror dock att jag föredrar parfymvarianterna...lite mer tyngd i dem
Men den här, edt, är också fin...en no brainer och perfekt på kontoret![]()
OFG?Indeed, fyllde på med en 150ml edt flaska. Kör den mer eller mindre dagligen nu!![]()
Vad betyder det?
One fragrance guy, antar jag. Som ”OWG”.Vad betyder det?
Jaha, det borde jag ha kunnat räkna ut!One fragrance guy, antar jag. Som ”OWG”.![]()
Jaha, det borde jag ha kunnat räkna ut!
Svar: Nej, däremot ska jag banta ner samlingen. Vill nog landa i runt 6-7st.
Hoppla! Somliga kan det där med presentation! Fast betalar man vad den kostar, så får man nog förvänta sig mer än en pappask...
Ingen aning faktiskt. Enkel att hitta online iaf och jag kan splitta om så önskas.Det slog mig när jag läste Fraggan att Ultrared är originalet från 2008 och Ultra zest är klonen från 2015 ... Finns ultrared i fysisk butik i Sverige?
Här är tre i olika prisklasser som alla gör bra presentationer i mitt tycke. Fragrance du bois påminner för övrigt något om en Breitling-boxHoppla! Somliga kan det där med presentation! Fast betalar man vad den kostar, så får man nog förvänta sig mer än en pappask...
In other news, fick precis sms om att min SweDoft Tre Kronor finns att hämta ut!
Swedofts presentation är top notch, särskilt på de större flaskorna.Hoppla! Somliga kan det där med presentation! Fast betalar man vad den kostar, så får man nog förvänta sig mer än en pappask...
In other news, fick precis sms om att min SweDoft Tre Kronor finns att hämta ut!
Den är inte dum heller! Jag beställde en 30ml, så får "bara" pappasken, som inte ser så dum ut för att vara en pappask. Men är den en hit så blir det nog en större flaska nästa gång!Swedofts presentation är top notch, särskilt på de större flaskorna.
![]()
![]()
![]()
![]()
Känner precis samma sak. FdB och även Widian är riktigt intressanta!Är rätt sugen på att testa mig igenom FdB. Det lilla jag testat hittills har varit riktigt riktigt bra!
Känner precis samma sak. FdB och även Widian är riktigt intressanta!
Min plånbok känner precis tvärtom jämfört med vad min näsa känner, näsan är glad men plånboken gråterFrågan är om våra respektive plånböcker känner samma sak?
Oh! Posta gärna ett omdöme för Extreme Niche när den är testkörd. Är rätt sugen på den själv, men finns inget på Fragrantica än.Sommaren är räddad.
![]()
Absolut det kan jag göra, tänkte prova både Extreme Niche och 565 ikväll då båda är blindköpOh! Posta gärna ett omdöme för Extreme Niche när den är testkörd. Är rätt sugen på den själv, men finns inget på Fragrantica än.