Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan inte bli annat än super. Älskar Alessandros kreationerNassomato släpper nytt..
Parfymvärldens Lars von Trier.Nassomato släpper nytt..
Någonting man ska ha på sig när man ska in på Berghain?Nassomato släpper nytt..
Sitter och kikar på lite roliga butiker för mina resor.
Snubblade över nåt ännu dyrare än Roja med ett ännu mer pretentiöst varumärke.
Allt är mongo-dyrt.
Henry Jacques. https://parfumshenryjacques.com
De har tydligen en butik i Paris. Jag ska till Paris om nån månad. #säljaennjure
Har du 1452€ som ligger och bränner hål i fickan skulle jag varmt rekommendera Oudh Imperial..
Inte om man köper två!Känns som en doft för @Sthlm-Nicklas ! Kanske något sossig…?
Haha, slagit ett getöga på huset men håller mig borta…Sitter och kikar på lite roliga butiker för mina resor.
Snubblade över nåt ännu dyrare än Roja med ett ännu mer pretentiöst varumärke.
Allt är mongo-dyrt.
Henry Jacques. https://parfumshenryjacques.com
De har tydligen en butik i Paris. Jag ska till Paris om nån månad. #säljaennjure
Haha, slagit ett getöga på huset men håller mig borta…
Hahahah! Inkorgen plingar till 04:21 i vanlig ordning.Troligt! Ett enda ”Det här är så sjukt. Du måste testa!”-mess och du kommer köpa snabbare än Kicki köper falukorv!
Hahahah! Inkorgen plingar till 04:21 i vanlig ordning.
@Tjabo Tack så mycket för flarran och samples!
Also...satan vad gott den doftar. Love at first sniff!
![]()
@Tjabo Tack så mycket för flarran och samples!
Also...satan vad gott den doftar. Love at first sniff!
![]()
Inte testat AdP men denna är superfinDen kanske man borde prova jämfört med Arancia di Capri:
Kan ju inte vara så stor skillnad mellan Capri o Sicilien kan man tycka!?
Är det inte ett Apex-armband så är jag inte intresserad.Kemi kommer äntligen tillbaka
![]()
Är det inte ett Apex-armband så är jag inte intresserad.
Kemi kommer äntligen tillbaka
![]()