Haha, när du gjort sista rutan och så kanske du bestämmer dig för att göra om de förstaFörsta fönstren på gång!
Första omgången med kittet blev sisådär. Men det blir iallafall bättre! Sista rutan lär bli riktigt bra
Lycka till i slitandet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, när du gjort sista rutan och så kanske du bestämmer dig för att göra om de förstaFörsta fönstren på gång!
Första omgången med kittet blev sisådär. Men det blir iallafall bättre! Sista rutan lär bli riktigt bra
Okej, så om jag förstår mig själv rätt så är det en kronkoppling.Lånar lite, så jag inte tänkte starta en ny tråd för detta
Vad falls är detta.
N,P så långt är jag med men vit som kallar sig P2?
Ska riva ner denna och sätta upp en vanlig
Vad undrar du? Jag har erfarenhet som beställare 5 ggr.Finns det någon som jobbar/har koll med sten/bänkskivor? Skulle behöva lite hjälp
Fått spricka i bänkskivan. Undrar om jag ska reklamera eller om det kan uppstå av naturliga skäl som luft i porer eller liknande.Vad undrar du? Jag har erfarenhet som beställare 5 ggr.
Om det inte går att reklamera kan du säkert laga med epoxy!Fått spricka i bänkskivan. Undrar om jag ska reklamera eller om det kan uppstå av naturliga skäl som luft i porer eller liknande.
Nja vete fan...Om det inte går att reklamera kan du säkert laga med epoxy!
Jävlar vad du måste vara lång om bänken är 1200 hög eller är det en specialare?Byggt mig en monster arbetsbänk idag. Trött på att sitta på golvet och meka och dona.
2500mm lång, 900mm djup och 1200mm hög.
Billig var den med, 1200kr allt som allt.
Beror såklart på hur stor sprickan är men epoxy är otroligt allround. På bilden pekar jag på en epoxylagning, visserligen i trä men funkar lika bra i sten.Nja vete fan...
1020 ska det varaJävlar vad du måste vara lång om bänken är 1200 hög eller är det en specialare?
Jag förstår! I mitt fall är sprickan så pass minimal att det finns liksom ingenting att fylla. Tänkt dig en ruta som har en spricka.Beror såklart på hur stor sprickan är men epoxy är otroligt allround. På bilden pekar jag på en epoxylagning, visserligen i trä men funkar lika bra i sten.
Okej. Epoxy är visserligen väldigt genomträngande, om man inte täpper igen varje minsta lilla spricka på undersidan så rinner det igenom. Men en hairline är kanske så pass fin att det är bäst att låta den vara. Är den genomgående? Om den är det är det kanske möjligt att reklamera. Vad säger garantin? Bild på epoxylagning i betong.Jag förstår! I mitt fall är sprickan så pass minimal att det finns liksom ingenting att fylla. Tänkt dig en ruta som har en spricka.
Kanske fel ämne, men JuhlVilket designskrivbord är snyggast?
Jag förväntar mig att garantin ska täcka men man vet ju aldrig. Sprickan är genomgående, så att den är igenom stenen liksom. Bifogar bildOkej. Epoxy är visserligen väldigt genomträngande, om man inte täpper igen varje minsta lilla spricka på undersidan så rinner det igenom. Men en hairline är kanske så pass fin att det är bäst att låta den vara. Är den genomgående? Om den är det är det kanske möjligt att reklamera. Vad säger garantin? Bild på epoxylagning i betong.
Har ett sånt här med låda till som jag tänkt sälja, hojta om det är intressant!Vilket designskrivbord är snyggast?
Nja, där hjälper nog ingen epoxy men det där borde garantin täckaJag förväntar mig att garantin ska täcka men man vet ju aldrig. Sprickan är genomgående, så att den är igenom stenen liksom. Bifogar bild
Eller hur! Det skulle komma någon som skulle besikta så får se vad dom sägerNja, där hjälper nog ingen epoxy men det där borde garantin täcka
Jävligt bra där @Affe Du är en äkta hane helt enkelt!Var tvungen att reparera/renovera sidorna till karmen, dom förra ägarna hade dissekerat dom totalt.
På råga på allt så hade dom målat dom med plast färg dom j...
Men efter lite kärlek, lim och linoljespacke och,
lite målarfärg på dom så kommer ingen att se att dom blivit renoverade.
Ser mycket trevligt ut, bra jobbat!
Har Ernstat ett räcke till flotten.
Sambon klär utekökets stomme med en jute-väv.
Solpanelen monteras på kökets baksida och med batterierna driver jag ljudsystemet och led-belysningen!
Ser mycket trevligt ut, bra jobbat!
Jag tog fram lite saker jag hade liggandes för ett tag seden, det har blivit snett vridet osv, har du några tips på hur det ska förvaras?Thnx, det är byggt på sådant som jag haft liggande så det ör inget optimalt eller speciellt fint. Men det har varit ett kul tidsfördriv och rätt najs att käka middag på flotten!
Möblerna är nå jävla skräp mest för att få så lätta som möjligt. Bord och sittmöbler håller jag på att tillverka nu i denna stund.
Man ätningen svetsgud, men det håller till ett matbord iaf!
Här justerar jag läge på stålkonstruktionen innan montage.
Jag lånar svärfars garage pga all j*vla mygg.
Jag tog fram lite saker jag hade liggandes för ett tag seden, det har blivit snett vridet osv, har du några tips på hur det ska förvaras?
Ja, jag har mitt ute i öppen carport på en ställning hängandes i taket , får helt enkelt använda det jag har en sen handla när det behövs istället...Plant antingen under tryck eller så vänder man det typ varannan vecka.
Har man virket ute där temp och luftfuktighet varierar så kommer det att bli kaoz nästan hur man än gör.
Har Ernstat ett räcke till flotten.
Sambon klär utekökets stomme med en jute-väv.
Solpanelen monteras på kökets baksida och med batterierna driver jag ljudsystemet och led-belysningen!