Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kom till start och kom i mål. Tydligt påverkad av sista veckornas dåliga uppladdning. Låg ca 7-8 slag högre i puls på något långsammare tempo än vad jag gjorde veckan innan jag blev sjuk…Så segt, tränat inför halvmaran på lördag en längre tid och hoppades på att kunna persa. Förra veckan drog jag på mig barnens förkylning med ont i halsen och lätt feber på tisdag/onsdag sedan bättre och bättre men känt mig lite trött. Körde lätta pass i söndags och måndags utan att pulsen agerade konstigt och trodde allt var good to go. Bara lite tröttare än vanligt. Sen idag känner jag mig seg i kroppen igen men ingen feber. Känner att starten är i fara men får se hur närmaste dagarna artar sig.. hur skulle ni erfarna tänkt?
Bra jobbat.Kom till start och kom i mål. Tydligt påverkad av sista veckornas dåliga uppladdning. Låg ca 7-8 slag högre i puls på något långsammare tempo än vad jag gjorde veckan innan jag blev sjuk…
Landade på 1.40.30 vilket var 7-8 min långsammare än förhoppningen. Men ändå skönt att genomfört loppet. Nu en välförtjänt öl och hamburgare!
Hur gick det för dig @jerka2.0 ?
Snyggt!Bra jobbat.
Jag har också känt mig lite risig i veckan, tror jag drog på mig en sträckning eller inflammation eller nåt skit senast på Lidingö. Så jag var tveksam till start.
Men kände mig pigg idag och ville få in detta som sista ordentliga pass innan LL.
Höll riktigt jämna splittar och kom in några minuter under 1.30 med 157 i Snittpuls.
Så mycket nöjd.
Hoppas nu bara på att läka helt till nästa helg.
Jag kommer köra vaporfly. Vilket är mina snabbaste skor i sortimentet.Den eviga frågan, skovalet inför imorgon. Adios PRO v1 eller alphafly…
Ojoj, kämpa!! Ska själv till Lidingö imorgon. Men på bröllop. Ska tänka på dig och ditt bråck imorgonLiten testrunda inför morgondagen. Känns ganska bra bortsett från pungbråck och den konstanta känslan av håll
Tackar. Har tänkt att konsultera dig men får göra det efteråt.Ojoj, kämpa!! Ska själv till Lidingö imorgon. Men på bröllop. Ska tänka på dig och ditt bråck imorgon
Övervägde dom men tog aldrig med dom…Jag kommer köra vaporfly. Vilket är mina snabbaste skor i sortimentet.
Jodå, häääääääääng meeeeee.Lycka till allihop! Jag har hamnat i startgrupp 2 men vetesjutton om jag platsar, träningen har inte riktigt blivit så mycket som tänkt i år.
Vi får se om dom levererar även idag.Övervägde dom men tog aldrig med dom…
Tror dom levererar stort idag! Känns som bra förutsättningar i spåret!Vi får se om dom levererar även idag.
Då ska jag pensionera dom efter 10k, HM, Mara och LL.
Snyggt! Grattis!!!Vaknade klockan 5 imorse och spontananmälde mig till Lidingöloppet. Hade migrän igår så ingen förberedelse. Förra helgen sprang jag Stockholm Halvmarathon och det gick fruktansvärt tungt, har aldrig varit så nära att ge upp. Så det var skönt att ha en så lätt känsla, kul att kunna ta silvermedalj också
Valde att springa i Puma Deviate Nitro istället för Vaporfly som jag brukar springa med. Har aldrig sprungit terräng med Vaporfly så ville inte chansa.
Starka vi är!Klämde silvermedalj jag med, med typ 20 sek till godo.
Edit: men är så jävla trött så vet inte ens vart jag la medaljen…
Låter inget kul med inflammation, men som du säger. Värt det ändåStarka vi är!
Men det kostade. Har förmodligen nån slemsäcksinflammation
I ljumsken. Kan knappt gå nu.
Men det var det värt.
Blir Sofiahemmet i veckan.
Grattis!!Klämde silvermedalj jag med, med typ 20 sek till godo.
Edit: men är så jävla trött så vet inte ens vart jag la medaljen…
Tackar!!Grattis!!