McGyver
Guld
Vad använder du för att polera boetten?
@Rockenfeller, -Jag polerar i denna!
Funderar på att köpa en till som jag kan sätta upp slipnylontrissor i för att t.ex. borsta länkar mm1
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad använder du för att polera boetten?
Ser bra ut. Enkelt och effektivt. Har du övat för bästa resultat, eller finns det någon bra guide?@Rockenfeller, -Jag polerar i denna!
Funderar på att köpa en till som jag kan sätta upp slipnylontrissor i för att t.ex. borsta länkar mm1
Ser bra ut. Enkelt och effektivt. Har du övat för bästa resultat, eller finns det någon bra guide?
Har budat friskt på detta ett antal gånger, men priserna har alltid stuckit iväg, så det har inte blivit köp.
I förra veckan vände dock turen och jag stod vid auktionsavslut som högste budgivare - yeahh!!
I går kom äntligen paketet!
![]()
En kamera ?
Bilden på paketet speglar, som tur är, inte innehållet!
Istället fanns detta i lådan........
![]()
Tre mindre paket - en Kinderägg ?
Nej, innehållet är ett verktyg som jag haft span på ett tag.
Jag har ju en svarv och ett par stansar så jag kan egentligen redan göra dessa jobb, men denna lilla skönhet underlättar förhoppningsvis arbetet!
![]()
Bergeon Platax 2677 - jobb med balansaxlar går förhoppningsvis lite lättare nu!![]()
Vill du ha en allmän dissekering - det ordnar vi!![]()