Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sailcloth är grymt sköna..
![]()
.... och vackra dessutom!
![]()
Hvordan er det jämfört med canvas banden? Mjukt/stelt?Sailcloth är grymt sköna..
![]()
Hvordan er det jämfört med canvas banden? Mjukt/stelt?
Grymt, det må prøves.Sailcloth är mjukare och mer följsamt än canvas.
Sailcloth är mjukare och mer följsamt än canvas.
Grymt, det må prøves.
Kommer du ta inn sailcloth i flere farger? Skulle gjerne hatt en svart med ljusblå tråd.
Haha gött! Vi ska även ta in med orange och grön sömnad.Så nå at det redan finns![]()
Kan vara ett av de skönaste band jag haft.Hvordan er det jämfört med canvas banden? Mjukt/stelt?
Helt övertygad att det svart/blå skulle bli grymt på din 682:a. Go for it...Grymt, det må prøves.
Kommer du ta inn sailcloth i flere farger? Skulle gjerne hatt en svart med ljusblå tråd.
Grymt kul att höra!Kan vara ett av de skönaste band jag haft.
@Rawa Du har möjligtvis inte en referensbild på 5513 sub med sailcloth?![]()
Snygg kombo! Tack själv för att du handlade hos ossTack för snabb leverans och gryma band
![]()
Hej!
Om du skulle ta in ett natoband svart/röd-randigt skulle jag slå till. Klockrent till svart urtavla
Väntar fortfarande på italiensk trikolor-NATO. Förstår att det är mycket men vettu, snart är det sommar igen och linnekavajen kräver sitt, va?
@Rawa några skruvmejslar på väg in?
@Rawa Vad är egentligen skillnaden på Bergeon 6767S och 6767F? Söker något för bandbyte på en Tudor bb58.
Coola! Inte sett de innan. Dags för lite research känner jag@Rawa jag tyckte de här hook n loop banden med kardborre verkade lite kul. Något du kikat på att ta in?
https://www.bandrbands.com/navy-nylon-hook-n-loop-watch-band---stainless-steel.aspx
![]()