Absolut! Banden som vi vill handla av colareb finns bara i 18mm och 20mm. Så det kommer.Finns det en tanke att ta in mer band i 18mm?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Absolut! Banden som vi vill handla av colareb finns bara i 18mm och 20mm. Så det kommer.Finns det en tanke att ta in mer band i 18mm?
Tycker att era Condura Canvas klockarmband är bra, Mockaarmband skulle vara bra också (svart,mörkbrun, Grå...)
@Rawa, när får du in sailcloth 20 mm med grå söm igen?
Du kan hälsa Colareb att jag (kund hos dem sedan länge) skulle ha köpt flertalet band från dem det senaste året om de bara hade haft en svensk AD som inte behövde ta betalt för europafrakten.Håller med dig! Kollar på mocka från colareb att ta in. De kräver en stor beställning vilket är anledningen till att det tar tid. Håller på att spara in så att vi har kapital för det.
Och tack för de fina orden.
Leverantören sa att det skulle ta några månader i januari. Så det är dags att kolla med honom igen. Återkommer när han svarat. Vi kommer samtidigt att ta in band med orange och grön sömnad.
Vi har en påfyllning på väg från Harley Roma också så att vi får in gråa och svarta band igen som varit slut ett tag.
Tack för er feedback!
Skulle behövt 16mm bandstift. Finns en produkt som heter 4-pack 15-22 men förstår inte hur man kan välja storlek.
Beställning lagd plus lite annat smått och gott...De är universal. Passar allt från 15-22mm. En storlek för alla de storlekarna dvs.![]()
Tack ska du ha! Ditt paket skickas i morgon!Beställning lagd plus lite annat smått och gott...
Ingen brådska. Jag reser söndag till torsdag nästa vecka...Tack ska du ha! Ditt paket skickas i morgon!
Beställde ett sailcloth till seamastern. Skönt band och snabb leverans,finemang!
![]()
Tackar! Tycker det blev riktigt bra faktiskt.Tack för din order! Och snygg combo du fick till![]()
Jag köpte precis en Bergeron 6767-F verktyg hos dig och det är kanon men tänkte fråga om du kommer ta in t ex en Bergeron 7825 springbar tweezer? Tack för snabb leverans![]()
Hej,
Tack för ditt köp och kul att du är nöjd!
Vi har inte tittat så mycket på det faktiskt. Mest för att de kostar rätt mycket.
Jag har kontaktat Bergeon för att se om vi kan få till en skön deal ( gjorde det pga din förfrågan ).
Om intresset för dessa verktyg finns så kan vi nog ta in dem.
![]()
Hej,
Topp! Jag har beställt. Återkommer med bild.@Ontrackpiraten Tja! Nu har vi fyllt på lagret med alla varianter av cordura-banden.
https://strapped.se/produkt-kategori/canvas/
Stort tack för din order. Den är skickadTopp! Jag har beställt. Återkommer med bild.
Blev det något deal med Bergeon?Hej,
Tack för ditt köp och kul att du är nöjd!
Vi har inte tittat så mycket på det faktiskt. Mest för att de kostar rätt mycket.
Jag har kontaktat Bergeon för att se om vi kan få till en skön deal ( gjorde det pga din förfrågan ).
Om intresset för dessa verktyg finns så kan vi nog ta in dem.
![]()
Jo då, men den blev inte så bra som vi hade hoppats. Vi vill ju gärna erbjuda deras lite mer påkostade verktyg till bästa pris i Sverige.Blev det något deal med Bergeon?![]()
Ah, synd. Men kul att ni plockar in lite andra grejer!Jo då, men den blev inte så bra som vi hade hoppats. Vi vill ju gärna erbjuda deras lite mer påkostade verktyg till bästa pris i Sverige.
De vill dock att vi beställer hundratals åt gången för att vi ska få de priser vi är ute efter. Men vi ska ta in mejslar och annat snarast. Vi fick precis in kardborreband (se bilden nedan) men vi har inte hunnit lägga upp dem i butiken än då vi är på semester just nu utomlands.
Mvh,
Rawa
![]()
Jo då, men den blev inte så bra som vi hade hoppats. Vi vill ju gärna erbjuda deras lite mer påkostade verktyg till bästa pris i Sverige.
De vill dock att vi beställer hundratals åt gången för att vi ska få de priser vi är ute efter. Men vi ska ta in mejslar och annat snarast. Vi fick precis in kardborreband (se bilden nedan) men vi har inte hunnit lägga upp dem i butiken än då vi är på semester just nu utomlands.
Mvh,
Rawa
![]()
När är du tillbaka? Eller är det någon annan som skickar paket under tiden?![]()
@Rawa
När ska du plocka in dessa?
https://www.crownandbuckle.com/straps-by-type/chevron-watch-straps.html
Vore grymt om ni kan få in dom. Har kontaktat crown and buckle och dom har ingen EU dealer som det är just nu.Skriver upp på listan! Ska forska lite och se om en bra leverantör kan hittas. Tack för tipset!