• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Min klockarmbandsbutik.

Tycker att era Condura Canvas klockarmband är bra, Mockaarmband skulle vara bra också (svart,mörkbrun, Grå...)

Håller med dig! Kollar på mocka från colareb att ta in. De kräver en stor beställning vilket är anledningen till att det tar tid. Håller på att spara in så att vi har kapital för det.

Och tack för de fina orden.

@Rawa, när får du in sailcloth 20 mm med grå söm igen?

Leverantören sa att det skulle ta några månader i januari. Så det är dags att kolla med honom igen. Återkommer när han svarat. Vi kommer samtidigt att ta in band med orange och grön sömnad.

Vi har en påfyllning på väg från Harley Roma också så att vi får in gråa och svarta band igen som varit slut ett tag.

Tack för er feedback!

Håller med dig! Kollar på mocka från colareb att ta in. De kräver en stor beställning vilket är anledningen till att det tar tid. Håller på att spara in så att vi har kapital för det.

Och tack för de fina orden.

Leverantören sa att det skulle ta några månader i januari. Så det är dags att kolla med honom igen. Återkommer när han svarat. Vi kommer samtidigt att ta in band med orange och grön sömnad.

Vi har en påfyllning på väg från Harley Roma också så att vi får in gråa och svarta band igen som varit slut ett tag.

Tack för er feedback!
Du kan hälsa Colareb att jag (kund hos dem sedan länge) skulle ha köpt flertalet band från dem det senaste året om de bara hade haft en svensk AD som inte behövde ta betalt för europafrakten.

Skulle behövt 16mm bandstift. Finns en produkt som heter 4-pack 15-22 men förstår inte hur man kan välja storlek.

Beställde ett sailcloth till seamastern. Skönt band och snabb leverans,finemang!:)
IMG_20190307_231638.jpg

Jag köpte precis en Bergeron 6767-F verktyg hos dig och det är kanon men tänkte fråga om du kommer ta in t ex en Bergeron 7825 springbar tweezer? Tack för snabb leverans :)

Jag köpte precis en Bergeron 6767-F verktyg hos dig och det är kanon men tänkte fråga om du kommer ta in t ex en Bergeron 7825 springbar tweezer? Tack för snabb leverans :)

Hej,
Tack för ditt köp och kul att du är nöjd!
Vi har inte tittat så mycket på det faktiskt. Mest för att de kostar rätt mycket.
Jag har kontaktat Bergeon för att se om vi kan få till en skön deal ( gjorde det pga din förfrågan ).
Om intresset för dessa verktyg finns så kan vi nog ta in dem.

:)

Hej,
Vi har inte tittat så mycket på det faktiskt. Mest för att de kostar rätt mycket.
Jag har kontaktat Bergeon för att se om vi kan få till en skön deal ( gjorde det pga din förfrågan ).

Det är ett riktigt bra verktyg och ja det kostar lite mer men jag tänker att det kan vara värt det i förhållande till vad som skulle kunna hända om man slinter med ett annat verktyg istället. Så jag är på ett köp direkt om den kommer in.

Hej,
Blev det något deal med Bergeon? :)

Blev det något deal med Bergeon? :)
Jo då, men den blev inte så bra som vi hade hoppats. Vi vill ju gärna erbjuda deras lite mer påkostade verktyg till bästa pris i Sverige.
De vill dock att vi beställer hundratals åt gången för att vi ska få de priser vi är ute efter. Men vi ska ta in mejslar och annat snarast. Vi fick precis in kardborreband (se bilden nedan) men vi har inte hunnit lägga upp dem i butiken än då vi är på semester just nu utomlands.

Mvh,

Rawa

AA7C0FDF-F310-4162-BDEA-7B8177E4A4A0.jpeg

Jo då, men den blev inte så bra som vi hade hoppats. Vi vill ju gärna erbjuda deras lite mer påkostade verktyg till bästa pris i Sverige.
De vill dock att vi beställer hundratals åt gången för att vi ska få de priser vi är ute efter. Men vi ska ta in mejslar och annat snarast. Vi fick precis in kardborreband (se bilden nedan) men vi har inte hunnit lägga upp dem i butiken än då vi är på semester just nu utomlands.

Mvh,

Rawa

Ah, synd. Men kul att ni plockar in lite andra grejer!
Njut av semestern! :)

Mvh,

Rawa

När är du tillbaka? Eller är det någon annan som skickar paket under tiden? :)

Köpte en Bergeon 6767F samt bandstift och är supernöjd :)
Hoppas att mejslarna kommer in snart. Är dessa från Bergeon också?

Tillbaka
Topp