S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken spitzenklasse-trippel!
Tack, roligt att du också gillar dem.Vilken spitzenklasse-trippel!
Fina Tropic sport band också! Ska du kanske sälja något till mig?Tack, roligt att du också gillar dem.
Haha, nja! Jag har ju en köpesannons som jag bumpat 2738 gånger så är själv på jakt efter fler.Fina Tropic sport band också! Ska du kanske sälja något till mig?
Låter som det blir svårt för mig att få tag i ett kommer alltid va 2:a på bollen heheHaha, nja! Jag har ju en köpesannons som jag bumpat 2738 gånger så är själv på jakt efter fler.
Säg inte det, jag har ju lyckats missa flera. Bland annat till @Limeee som sitter dygnet runt på köp&sälj med utsliten F5.Låter som det blir svårt för mig att få tag i ett kommer alltid va 2:a på bollen hehe
En utsliten F5 var det värt för att få tag på ett fint tropic sportSäg inte det, jag har ju lyckats missa flera. Bland annat till @Limeee som sitter dygnet runt på köp&sälj med utsliten F5.
Haha härligt att höra! Jag köper både klockan och bandet när du tröttnat.En utsliten F5 var det värt för att få tag på ett fint tropic sport
Sitter som en smäck på Cityn
Om inte jag hinner föreHaha härligt att höra! Jag köper både klockan och bandet när du tröttnat.
Min gamla! Cool den därFerret Quartz får handledstid ikväll.
Japp din gamla, den är i gott sällskap av ett helt gäng kompisar i samma boett.Min gamla! Cool den där
Jag såg det! Vilken imponerande samling du har kul att den hamnade i rätta händer även om jag saknar den iblandJapp din gamla, den är i gott sällskap av ett helt gäng kompisar i samma boett.
Tack! Tänk bara om min fru skulle vara lika imponerad av min kvartsdykarsamlingJag såg det! Vilken imponerande samling du har kul att den hamnade i rätta händer även om jag saknar den ibland
Min fru är inte heller så imponerad av min lilla samling hehe. Men jag får ingen kritik allafall. Hon låter mig hålla på så att sägaTack! Tänk bara om min fru skulle vara lika imponerad av min kvartsdykarsamling
Vilken jäkla trio! Den gula city’n!
Stort tack!Vilken jäkla trio! Den gula city’n!
Tryckt F5 flera gånger här men ser fortfarande ingen annons! plexi på samtliga?Stort tack!
Haha den gula stannar om det var den du tänkte på? Yes, alla har plexi.Tryckt F5 flera gånger här men ser fortfarande ingen annons! plexi på samtliga?
Hojta när den slutar stanna! Skämt åsido, ovanlig modell eller? Kan inte minnas att jag sett den innan.Haha den gula stannar om det var den du tänkte på? Yes, alla har plexi.
Menar du den gula Cityn? Det finns några här på KS men är väl inte jättevanlig iaf. Säljs sällan verkar det som.Hojta när den slutar stanna! Skämt åsido, ovanlig modell eller? Kan inte minnas att jag sett den innan.
Ok! Japp den gule.Menar du den gula Cityn? Det finns några här på KS men är väl inte jättevanlig iaf. Säljs sällan verkar det som.
På Vintage GTGn i höstas var det hela 6st gula City samlade. Och då saknades @StaafenOk! Japp den gule.
Där hade man velat vara med! Roligt med så många gula samtidigt. Det vore roligt att veta hur många som finns utanför KS. Bortsett från Johan Rehborgs lär de flesta ligga bortglömda i någon låda, men knappast många iaf.På Vintage GTGn i höstas var det hela 6st gula City samlade. Och då saknades @Staafen
Men för den skull inte vanlig och som sagt säljs sällan och efterfrågas ofta.
Vad är det för länk? Skulle vilja ha en länk till min också.Passar ju bra på länk faktiskt!