• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

MRP SA-tråden!

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Vad är det för länk? Skulle vilja ha en länk till min också.
Jag vet inte var den kommer från faktiskt, köpte den på KS för ganska länge sedan. Det skulle kunna vara från Tid och Ting. Jag fick hålla på ett bra tag innan jag fick ändlänkarna att sitta riktigt bra.
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Vad är det för länk? Skulle vilja ha en länk till min också.
42D48085-BD6C-4045-B905-7ED8DF720D58.jpeg
Vilken härlig!
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Får man göra en heads-up här? Gör det ändå så får ni ta bort det om det inte passar sig 😊

Tänkte se om någon vill ta över denna? Hör av dig i PM om så är fallet 😊


Nä, den får stanna 😎
IMG_20220607_203823.jpg
 
Senast ändrad:

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Yes, min första City som jag dumt nog sålde! Men glömmer inte den spruckna lumepluppen kl 12 o slitaget bredvid! Gillade det, karaktär💪
Det sjuka är att merparten av de jag haft har alla haft spricka över just lumepluppen. Kanske inte är så konstigt iofs då det är tunnare där.
 

240snusit

Panerai
Förlåt om jag lånar tråden lite och frågar om denna, hoppas att det är okej. Tror ni att det här är en MRP-boett? Luxor gjorde ju en del klockor med MRP, stuket på boetten känns ju mimst sagt MRP-inspirerat och tavlan ser ju väldigt lik ut den generiska som många som använde MRP-boetter köpte in. Insidan av baklocket är osignerat dock - och jag har inte sett en MRP med sjöhäst på baklocket (dock sett några med en "scuba dude" på sig). Kan ju mycket väl vara så att Luxor bara köpte in något som såg liknande MRP ut under samma era/strax efteråt de slutade använda MRP, men tänkte fråga vad panelen säger ☺️ Tack på förhand!
44BAEA73-DA24-4ADB-B619-68DAA93A98B3.jpeg
ED4A06EB-4C5D-47B2-A77D-3F34A8E03591.jpeg
5E03515B-05D8-40B3-9E14-10243FD4BE5E.jpeg
 
Topp