Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort grattis! Jag var nära på att slå till på den där med haha.
HahaStort grattis! Jag var nära på att slå till på den där med haha.
På riktigt! Tänkte att två är bättre än en haha.
Kan tänka mig det!På riktigt! Tänkte att två är bättre än en haha.
På riktigt! Tänkte att två är bättre än en haha.
Man kan aldrig få för många…Kan tänka mig det!
Ser ju onekligen ut som en MRP SA boett, den lite tunnare varianten. Kolla insidan av baklocket om det finns någon märkning där.Kan detta vara något som platsar i den här tråden?
Hittar knappt någonting när jag söker på Google!
Kan ju dock bero på att jag inte vet mer om klockan än vad texten på urtavlan säger...
Visst ser det ut som så!?Ser ju onekligen ut som en MRP SA boett, den lite tunnare varianten. Kolla insidan av baklocket om det finns någon märkning där.
…med Certinaverk!MRP SA Candino nr 2 in i samlingen
En Blue Sea Quartz
Jasså. Coolt…med Certinaverk!
Jag hänger inte med riktigt... Finns det någon koppling mellan Certina och Candino som jag missat eller avsåg du just det här exemplaret?…med Certinaverk!
MRP SA Candino nr 2 in i samlingen
En Blue Sea Quartz
Vet ni varför vissa har texten Blue Sea och andra inte? Jag har en exakt likadan utan.…med Certinaverk!
Vet ni varför vissa har texten Blue Sea och andra inte? Jag har en exakt likadan utan.
Tror vi har samma sekundvisare, min är dock orange.
Same.
Utan modellnamn, men i alla fall med röd sekundvisare It’s something.
Same.
Utan modellnamn, men i alla fall med röd sekundvisare It’s something.
Tror vi har samma sekundvisare, min är dock orange.
Är nog bara ett utbytt verk på just denna.Jag hänger inte med riktigt... Finns det någon koppling mellan Certina och Candino som jag missat eller avsåg du just det här exemplaret?
Ingen aning tyvärr.Vet ni varför vissa har texten Blue Sea och andra inte? Jag har en exakt likadan utan.
Misstänkte det. Eller utbytt krets. Ingen dealbreaker oavsett. Det är nog bara klistermärket som skiljer dem åt tror jag.Är nog bara ett utbytt verk på just denna.
Jag skulle säga inte. Boetten jag tror du tänker på är väl rak mot länken (fästet)? Om det inte förekommer nån variant jag inte sett...
Vad tror ni om den här, MRP SA eller inte?
Grymt fin trippel,Kan detta vara MRP SA trippeln som blir kvar?
Bonus 1
Candino Dubbel.
Bonus 2
City tavla i sol
Mkt bra! Men du har alltså ytterligare några i samma boett? Eller feltolkar jag?Kan detta vara MRP SA trippeln som blir kvar?
Bonus 1
Candino Dubbel.
Bonus 2
City tavla i sol