Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gammal bild och annons? Lite högre nivå kan vi nog unna oss?City Automatic Professional på länk. Går i lite säljtankar på den här, finns på PM för frågor och prisidéer!
Min gamla!
Bil?Gammal bil och annons? Lite högre nivå kan vi nog unna oss?
Aha! Bilden är färre än 24 h gammal, och "heads up"-poster är, om inga förändringar skett nyligen, tillåtna i relevanta trådar. Kan se kritiken i att bilden förekommit i en annan (relevant) tråd igår, men där är din ribba för dålig forumetikett högre än min.
Två annonser på fel ställe är låg nivå. Att inte ens bemöda sig med ny bild gör det hela inte bättre. Låt oss konstatera att vi anser klockforum fyller olika syften.Aha! Bilden är färre än 24 h gammal, och "heads up"-poster är, om inga förändringar skett nyligen, tillåtna i relevanta trådar. Kan se kritiken i att bilden förekommit i en annan (relevant) tråd igår, men där är din ribba för dålig forumetikett högre än min.
Låt oss.Två annonser på fel ställe är låg nivå. Att inte ens bemöda sig med ny bild gör det hela inte bättre. Låt oss konstatera att vi anser klockforum fyller olika syften.
Är ”heads up”-poster tillåtna?Aha! Bilden är färre än 24 h gammal, och "heads up"-poster är, om inga förändringar skett nyligen, tillåtna i relevanta trådar. Kan se kritiken i att bilden förekommit i en annan (relevant) tråd igår, men där är din ribba för dålig forumetikett högre än min.
Nej inte mig veterligen, annonser ska ske i k&s.Är ”heads up”-poster tillåtna?
Är ”heads up”-poster tillåtna?
Enligt forumets ägare är det helt okej.Nej inte mig veterligen, annonser ska ske i k&s.
Känns väldigt trådspecifikt och hoppas inte det är tillåtet överallt. Hur skulle det se ut om folk spammade säljesannonser överallt på forumet? Men det får väl ansvarig admin besvara.Enligt forumets ägare är det helt okej.
https://klocksnack.se/threads/stora-tråden-om-mikromärken-och-andra-affordables.60202/page-4294#post-3955873
Enligt forumets ägare är det helt okej.
https://klocksnack.se/threads/stora...ndra-affordables.60202/page-4294#post-3955873
Knappt någonsin varit inne i den tråden, men det måste absolut vara trådspecifikt för den...Känns väldigt trådspecifikt och hoppas det inte är tillåtet överallt. Hur skulle det se t om folk spammade säljesannonser överallt på forumet? Men det får väl ansvarig admin besvara.
Känns väldigt trådspecifikt och hoppas det inte är tillåtet överallt. Hur skulle det se t om folk spammade säljesannonser överallt på forumet? Men det får väl ansvarig admin besvara.
Knappt någonsin varit inne i den tråden, men det måste absolut vara trådspecifikt för den...
Ja, så måste de APSELUT vara.Knappt någonsin varit inne i den tråden, men det måste absolut vara trådspecifikt för den...
För de brukar plockas bort här och aldrig sett det någon annanstans. Admin är taggade. Välkommen till tråden btw!Varför känns det väldigt eller absolut trådspecifikt ? Står ingenstans i texten vad jag kan se att det bara skulle gälla specifik tråd. Känns som vilda gissningar och antagande. Vill man sen ha ett svar från ansvarig admin i ärendet så kanske man bör tagga in honom, blir inget svar annars tänker jag.
För de brukar plockas bort här och aldrig sett det någon annanstans. Admin är taggade. Välkommen till tråden btw!
Du såg datum? Är väl bara att invänta svar så vi slipper smutsa ner denna tråd.Tackar för det . Svaret kom ju i länkarna som @MaBr postade nyss här ovanför. Bör ju vara ganska slutdiskuterat efter läsning av dom tänker jag.
Om inget annat är sagt så är väl datum helt irrelevant och det var ni som började diskutera det i den här tråden.Du såg datum? Är väl bara att invänta svar så vi slipper smutsa ner denna tråd.
Du såg datum? Är väl bara att invänta svar så vi slipper smutsa ner denna tråd.
Nu hänger jag i stort sett enbart i vintageavdelningen, men här har det alltid varit kutym att inte sälja i inlägg eller tipsa om auktioner på egna klockor...Har dock inte sett någon ändring i ämnet efter dom datumen. Smutsa ner vet jag inte, diskussionen har ju haft en normal och vettig ton så... Däremot så kanske man inte ska dra igång diskussioner enbart på antagande och gissningar som i detta fallet men där fungerar man ju olika.
Nu hänger jag i stort sett enbart i vintageavdelningen, men här har det alltid varit kutym att inte sälja i inlägg eller tipsa om auktioner på egna klockor...