Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä, den fungerar inte alls. Hmm, ingen dum tanke alls, så kan det ju faktiskt vara! Att kronan varit inskruvad och någon fått för sig att ändå dra ut kronan. Har tyvärr inte tillgång till mina verktyg i nuläget men ska försöka demontera vid tillfälle.Förstår mig inte riktigt på hur nuvarande krona fungerar? Det är inte en kronhals som fastnat i kronan?
haha, missade det. Slarvigt av migLäs titeln.
Förstår mig inte riktigt på hur nuvarande krona fungerar? Det är inte en kronhals som fastnat i kronan?
Är det inte invändig gänga i kronhalsen? Det är det i alla fall på den "stora" mrp sa boetten. Heuer, City, et al.Nä, den fungerar inte alls. Hmm, ingen dum tanke alls, så kan det ju faktiskt vara! Att kronan varit inskruvad och någon fått för sig att ändå dra ut kronan. Har tyvärr inte tillgång till mina verktyg i nuläget men ska försöka demontera vid tillfälle.
Jo, men även invändig gänga i kronhals kräver ju en lös kronhals? Men jag vet som sagt inte riktigt vad det är vi ser.Är det inte invändig gänga i kronhalsen? Det är det i alla fall på den "stora" mrp sa boetten. Heuer, City, et al.
Jag kollade och läste slarvigt. Måste vara som du skriver, kronhalsen sitter fast i kronan.Jo, men även invändig gänga i kronhals kräver ju en lös kronhals? Men jag vet som sagt inte riktigt vad det är vi ser.
Trodde jag haft fler, men tydligen ”bara” 4 st under senaste året, varav de två sista har jag just nu Riktigt trevlig boettform och de bärs så oerhört bra (särskilt Zodiacen som är några mm tunnare)
Många godbitar där man skulle velat ha Särkilt den gula Cityn och den orangea Heuern!!!Snygg samling. En av dom finns även med i min sammanställning.
Tror jag bara är uppe i 6 senaste åren varav Candino och City finns kvar i lådan...
Kom på att jag haft en 7 oxå.Många godbitar där man skulle velat ha Särkilt den gula Cityn och den orangea Heuern!!!
Förresten kom jag på en till nu när jag såg dina bilder, hade inte alls reflekterat över att Breitling Pluton också kör den boetten.
Ny City?! Härligt!! Tror faktiskt det är min gamla. Kul att den hittade till dig!Dagsfärsk!
Snygg lineup!Dagsfärsk!
Tack, vad roligt att du känner så. Den är köpt av @Quaker så kanske kommer från dig innan?Ny City?! Härligt!! Tror faktiskt det är min gamla. Kul att den hittade till dig!
Stort tack!Snygg lineup!
Självklart! Har faktiskt själv blivit med City idag så lyckan skiner!! Sålde ej på KS så glömt helt vem som köpte.Tack, vad roligt att du känner så. Den är köpt av @Quaker så kanske kommer från dig innan?
Underbart fulsnygga band till vänster och i mitten! Passar utmärkt!Dagsfärsk!
Haha jag håller med även om jag tycker att de är mer snygga än fula. Det stämmer, CNS enda band jag testat som jag faktiskt gillar.Underbart fulsnygga band till vänster och i mitten! Passar utmärkt!
Edit: Är det CNS Brando-band?
Vad roligt, grattis! Vad köpte du för någon?Självklart! Har faktiskt själv blivit med City idag så lyckan skiner!! Sålde ej på KS så glömt helt vem som köpte.
Ödlemönstret tycker jag knuffar det in i fulsnyggterritorium. Inget fel med det, dock. Älskar fulsnyggt!Haha jag håller med även om jag tycker att de är mer snygga än fula. Det stämmer, CNS enda band jag testat som jag faktiskt gillar.
Tack! Nissenutz släppte tillslut sin. Bilder kommer men i slutet på en covid-vecka så noll feeling för wristshot än.Vad roligt, grattis! Vad köpte du för någon?
Jag håller med om att det är fulsnyggt haha! Men på rätt sida.Ödlemönstret tycker jag knuffar det in i fulsnyggterritorium. Inget fel med det, dock. Älskar fulsnyggt!
Är det den svarta med Monnin?Tack! Nissenutz släppte tillslut sin. Bilder kommer men i slutet på en covid-vecka så noll feeling för wristshot än.
Ja det är det väl. Likadan som din i mitten!Är det den svarta med Monnin?