Ja du får inte bli ledsen nu. Men @Kupad Hand skrev PM före dig så gick i turordning efter jag kände jag kunde släppa den. Du får tjata på honom om du vill ha två svartaÄr det den svarta med Monnin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja du får inte bli ledsen nu. Men @Kupad Hand skrev PM före dig så gick i turordning efter jag kände jag kunde släppa den. Du får tjata på honom om du vill ha två svartaÄr det den svarta med Monnin?
Vad roligt, bra köp!Ja det är det väl. Likadan som din i mitten!
Tack!!!Vad roligt, bra köp!
Snygga band! Och bekväma. Klockorna är det inget fel på heller, visarna på Cityn
Banden köptes efter tips av @Staafen, håller med om att de är riktigt bra! Kanske lite tunna, känns aningen flimsy, men det bidrar ju till komforten och vintage-känslan också. Nöjd med klockorna men skulle definitivt vilja byta/komplettera med en automat i samma boett... hint hint, tråden!Snygga band! Och bekväma. Klockorna är det inget fel på heller, visarna på Cityn
Troligtvis det enda bra jag köpt från CNS. Ser bra ut och fina klockor!Banden köptes efter tips av @Staafen, håller med om att de är riktigt bra! Kanske lite tunna, känns aningen flimsy, men det bidrar ju till komforten och vintage-känslan också. Nöjd med klockorna men skulle definitivt vilja byta/komplettera med en automat i samma boett... hint hint, tråden!
Jag har provat samma band och är riktigt nöjd. Bra vintage-stuk som du skriver. Men kvarts FTW, passar perfekt till den här typen av klockor i min mening!Banden köptes efter tips av @Staafen, håller med om att de är riktigt bra! Kanske lite tunna, känns aningen flimsy, men det bidrar ju till komforten och vintage-känslan också. Nöjd med klockorna men skulle definitivt vilja byta/komplettera med en automat i samma boett... hint hint, tråden!
Jag har två helt nya 20mm om någon är sugen?
Det gula blev sommarfräscht till den tavlan.Testade lite band idag. Någon favorit?
Det blåa blev oväntat braTestade lite band idag. Någon favorit?
Håller med, orange och gul blev riktigt somrigt.Det gula blev sommarfräscht till den tavlan.
Bättre än väntat helt klart!Det blåa blev oväntat bra
Hade du sagt 19mm hade jag knipt ett. Men just nu så har jag ett äkta 20mm tropic men ingen klocka att sätta det på.Jag har två helt nya 20mm om någon är sugen?
Jag har ett 19mm som jag kan släppa om jag får köpa ditt 20mm.Hade du sagt 19mm hade jag knipt ett. Men just nu så har jag ett äkta 20mm tropic men ingen klocka att sätta det på.
Inga planer på att sälja bandet heller iom hur orimligt dyra de blivit
Det gula ser ju bra svalt ut Skönt "solblekt - coolast på Santa Monica beach".Testade lite band idag. Någon favorit?
Jag har ett 19mm som jag kan släppa om jag får köpa ditt 20mm.
Gult! Passar perfektTestade lite band idag. Någon favorit?
Kommer eventuellt behöva köpa den där av dig på sikt. Jag hojtar till när det närmar sig så du kan ta farväl i lugn och ro. Mvh E
Kommer eventuellt behöva köpa den där av dig på sikt. Jag hojtar till när det närmar sig så du kan ta farväl i lugn och ro. Mvh E
Du kommer få skälig tid att vänja dig vid tanken. Jag är inget monster