Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stilig!!! Vi kan iaf konstatera att ett bund-läder är det som gäller för @Pippis pappa om han bli tagen påMin far var i Kongo samtidigt som Bonde men behöll mustaschen.Tyvärr vet jag inte vad han bar för klocka.
![]()
Ja den hade onekligen en riktigt go panacheJag tycker det är en no-brainer.
TT-Reverso på länk.
Done.
![]()
Jag är väldigt glad att tråden spridit lite glädjeAbsolut att du skall unna dig en garre, om inte annat för den mest uppfriskande tråden på väldigt länge. Ingen har tillräckliga handleder för Ploprof men med en gedigen mustach bärs den nog upp med enkelhet.
Jag tror faktiskt att du precis vann tråden utan att ens försöka - och det om något känns otroligt mustaschmässigtOtrolig tråd, har tillräckligt mycket mustasch att folk beskriver mig som han med mustaschen.
Har tydligen också ovetandes dragit på mig en hög mustaschklockor
Kan gå i god för att dom fungerar ihop med mustasch.
![]()
Samt en pre Bond som ligger kvar på jobbet
![]()
Ja en tt-bratte känns onekligen som en stark kandidatEtt modernt (och billigt) alternativ skulle kunna vara en helguld 35mm PRX. Sambon har en och den är helgrym
![]()
Men tycker kanske inte att en helt ny klocka har riktigt det du söker.
Valfri tvåtonsbratte däremot
![]()
Riktigt läcker! Jag hade nog kanske önskat liite högre grad av prålighet men klockor kan ju vara riktigt fina utan att kittla just mustaschnervenNågon form av skindiver kanske? Jag sportar en 36mm Oris.
Skägget å mustaschen rök efter julafton dock…
![]()
Jag inser mer och mer att jag borde titta mer på Omega efter den här tråden
Du jag såg den där när du postade den igår och blev störtkär! Jäklar vad fin den ärMitt senaste förvärv vill jag absolut påstå är en kandidat för en billig peng i modern tappning, denna gav mig oväntat mycket mustaschfeeling.
![]()
Guldfärgad Casio har jag varit sugen påKanske inte svaret du söker, men jag kan inte låta bli att relatera till min egen mustaschprydde far som hade en Casio digitalklocka under hela min uppväxt. Har länge tänkt att jag skulle vilja ge honom en guldig, men osäker på hur han skulle ställa sig till färgen.
![]()
Jag gillar GMT:n men tror att vanliga BB blir lite i största laget på min småarmar. En lösning skulle förstås vara nya BB-pro rootbeer men det blev en bb58 istället när en dök upp framför näsanTudor BB58 eller kanske ännu hellre en Tudor GMT pepsi?
Men då tycker jag BB58 är ett bra alternativ. Jag gillar ju BB36 också, men vet inte om den flyger in som solklar mustaschklocka direkt. Kanske en Tudor Date+Day skulle kunna vara något?lösning skulle förstås vara nya BB-pro rootbeer men det blev en bb58 istället när en dök upp framför näsanåterstår att se om den kommer att sitta på mustaschplatsen i lådan eller om det sökandet går vidare.
ny0125-83e är ref nr. Jag köpte den här på ks, men den ska vara för japanska marknaden.Du jag såg den där när du postade den igår och blev störtkär! Jäklar vad fin den ärBörjade givetvis googla runt omgående men kunde inte hitta den där härliga i tt någonstans - tror att min Google-fu skulle behöva en uppgradering
Grattis till riktigt fin klocka![]()
Ja bb36 är riktigt fin, lite väl sober för att kanske för det där rätta mustaschstuket för mig men den är med på ”villhöver-ha-någon-gång-listan”Men då tycker jag BB58 är ett bra alternativ. Jag gillar ju BB36 också, men vet inte om den flyger in som solklar mustaschklocka direkt. Kanske en Tudor Date+Day skulle kunna vara något?
Tack så mycketny0125-83e är ref nr. Jag köpte den här på ks, men den ska vara för japanska marknaden.
TackTack så mycketoch grattis igen till en riktig kalasklocka
Haha ja, den är verkligen riktigt bra mustaschfaktor påDu har ju hittat den, väntar på ditt PM![]()
Man ska såklart köra som man trivs men det skulle bli en riktigt bra mustasch helt i egen rätt av det skägget om du någon gång väljer att gå den vägenTackVa faktiskt nära att låta skägget ryka idag å gå loss med en redig mustasch med denna tråd i bakhuvudet, men sansade mig lite och lät skägget vara.
Man ska såklart köra som man trivs men det skulle bli en riktigt bra mustasch helt i egen rätt av det skägget om du någon gång väljer att gå den vägen![]()