Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja den gick vÀldigt snabbt, synd att jag inte tÀnkte pÄ dig och frÄgade innan jag lade ut denSablar att man skulle missa @Limeee s Tag heuerannons, den hade riktigt bra mustasch-feeling
Well - câest la vie
à h det var tur ÀndÄ, kÀnner jag mig sjÀlv rÀtt hade jag nog bara velat ÀndÄJa den gick vÀldigt snabbt, synd att jag inte tÀnkte pÄ dig och frÄgade innan jag lade ut den
HÀrligt att höra! ja det Àr RIKTIGT hÀrliga klockor de dÀr 300-orna (svenska?)Denna fantastiska trÄd fick mig att testa pÄ mustasch, annars nÄgot som bara hÀnder i november. Har kommit fram till att min bÀsta "mustaschklocka" mÄste vara doxan
Ja den har riktigt mustachfeeling, blev för manligt för att min moppemusch (i bÀsta fall) skulle kunna bÀra upp denà h det var tur ÀndÄ, kÀnner jag mig sjÀlv rÀtt hade jag nog bara velat ÀndÄ
KÀnde mest att jag ville pÄpeka att det var en fin klocka med bra Mustaschpondus gött att det blev en snabb affÀr pÄ den
Jag vet hur det kÀnns - nÀr man vÀl har fastnat i tanken pÄ en bra mustasch och matchande klocka sÄ Àr det plötsligt sÄ vÀldigt svÄrt att vara nöjd med vad man harJag har sÄndÀr klen skÀggvÀxt, tÀnk johnny depp fast med ljust hÄr.. skitkul.
Om tom sellecks musche Àr en rolex sÄ Àr min en vostok.
Klart man görVÄgar man föreslÄ en Steinhart?
Ocean 39 GMT.2 two-tone CHOCOLATE Diver Watch
The sporty exclusiveness of the âOcean 39 GMT.2 two-tone CHOCOLATE" makes it stand out from other diver watches. Its solid design guarantees highest resiliance as well as an outstanding quality. Within the large genre of sports diver watches the âOcean 39 GMT.2 two-tone CHOCOLATE" is one of the...www.steinhartwatches.de
Ok, jag ska erkÀnna att jag har nÄgot liknande, dock nÄgot blekare i jÀmförelse med det ideal jag mÄlade upp.Oj vilken underbar trÄd. Hade missat den men lÀst ikapp i dag.
Min första tanke var Ploprof. Sen Àr ju frÄgan om priset. Vad som Àr affordable eller ej beror ju pÄ plÄnboken. (För Elon Musk Àr vÀl en patek philippe affordable. ) Steel dive har ju annars en klart affordable Ploprof hommage.
Men vid nÀrmare eftertanke ser jag nog att det Àr dykare pÄ bund som gÀller.Product Page | SteelDiveUK
www.steeldiveuk.com
VadÄ frÄgar sig somliga! En dykare ska vÀl inte sitta pÄ ett bund?
Det Àr just det som Àr poÀngen.
Ju dykigare desto bÀttre i detta sammanhang och bundet ska vara rejÀlt fett!
Tex en Citizen Promaster Aqualand pÄ ett stadigt lÀderbund!
DĂ€r tror jag att du har din ultimata mustaschklocka.
Nja det Àr vÀl egentligen frÄgan om jag gjorde det - eller i vart fall huruvida den blivit köpt Ànnu.Hur gick det? Fann du din mustaschklocka @Pippis pappa ?
AlltsÄ dykare pÄ bund eller mocka Àr ju en given hit!Ok, jag ska erkÀnna att jag har nÄgot liknande, dock nÄgot blekare i jÀmförelse med det ideal jag mÄlade upp.
Min citizen Àr inte tillrÀckligt dykig och mitt bund Àr i klenaste laget.
Fast det skulle ju Ä andra sidan stÀmma rÀtt bra mot min eventuella potentiella mustasch.
Om jag skulle odla mustasch skulle det nÀmligen se ut som en parodi pÄ en mustasch, och jag skulle kunna fÄ frÄgan om varför farbror försöker se ut som en epa-traktor-raggare, men typ 40 Är för sent.
Fredagsmustachen.
Det dÀr Àr bland det bÀsta jag sett i mustaschvÀg sedan den gode Tom sjÀlv var i sin krafts dagar
Haha, tack. Mustach slutar aldrig vara kulDet dÀr Àr bland det bÀsta jag sett i mustaschvÀg sedan den gode Tom sjÀlv var i sin krafts dagar
Denna fantastiska trÄd fick mig att testa pÄ mustasch, annars nÄgot som bara hÀnder i november. Har kommit fram till att min bÀsta "mustaschklocka" mÄste vara doxan
Kul trÄd! Och roligt att upptÀcka nya roliga klockor. Gillar den hÀr skarpt!Oh! Den dÀr var inte alls dum var lite tveksam till just integrerad lÀnk men dÀr satt det ju som en fet smÀll