Ceramic
Silver
Nej men utgår ifrån att de säljer gummit.
Tack
Är det helt galet långt? Och hur stort hål i plånboken gör det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej men utgår ifrån att de säljer gummit.
Tack
Är det helt galet långt? Och hur stort hål i plånboken gör det?
Limiterad till enbart 30 exemplar... Jag tycker den är riktigt snygg! 38mm också, hoppas dom släpper nåt liknande nästa år i mindre limiterad upplaga. https://www.revolution.watch/baselw...thoms-bathyscaphe-revolution-special-edition/Vet inte om någon har postat denna tidigare. Blancpain släppte en "Limited edition" av Bathyscaphe i samarbete med Revolution Watch i Basel. 38mm. Finns nu för blygsamma 13300usd hos AD i New York.
Herregud vad coolt. Som en skx013 fanboy är denna allt man behöver.Vet inte om någon har postat denna tidigare. Blancpain släppte en "Limited edition" av Bathyscaphe i samarbete med Revolution Watch i Basel. 38mm. Finns nu för blygsamma 13300usd hos AD i New York.
Riktigt fin men saftigt pris.Limiterad till enbart 30 exemplar... Jag tycker den är riktigt snygg! 38mm också, hoppas dom släpper nåt liknande nästa år i mindre limiterad upplaga. https://www.revolution.watch/baselw...thoms-bathyscaphe-revolution-special-edition/
Med tanke på att min som är 45mm sitter kanon och inte upplevs särskilt stor så lär ju den där sitta som en barnklocka. Den ser ju bättre ut än vanliga Bathyscape men det är fortfarande för mycket tomrum på urtavlan.Limiterad till enbart 30 exemplar... Jag tycker den är riktigt snygg! 38mm också, hoppas dom släpper nåt liknande nästa år i mindre limiterad upplaga. https://www.revolution.watch/baselw...thoms-bathyscaphe-revolution-special-edition/
Vet inte om någon har postat denna tidigare. Blancpain släppte en "Limited edition" av Bathyscaphe i samarbete med Revolution Watch i Basel. 38mm. Finns nu för blygsamma 13300usd hos AD i New York.
Kostar att ligga på topp! Låter galet dyrt!Någon som har en bra kran på BP originaldelar/tillbehör? Fick ett pris på ett viklås som jag spontant tyckte var styvt. Att det skulle vara dyrt fattade jag, men över 9kkr..
PM:a gärna isf
Någon som har en bra kran på BP originaldelar/tillbehör? Fick ett pris på ett viklås som jag spontant tyckte var styvt. Att det skulle vara dyrt fattade jag, men över 9kkr..
PM:a gärna isf
Snyggt. Tog denna bild för en stund sedan.Testar länken idag..
Tungt
Nymans? Betalade 700 € för mitt i Paris. Köpte ny sail cloth oss nymans - 3 300 SEK. Butiqen i Paris ville ha 170 € för samma band
Mellanskillnad som motsvarar en resa till Paris.Nymans? Betalade 700 € för mitt i Paris. Köpte ny sail cloth oss nymans - 3 300 SEK. Butiqen i Paris ville ha 170 € för samma band
Jag har haft kontakt med butiken i London och de skickar inte tillbehör men testa gärna du också.Fick ju mycket bra bemötande på Boutiqen i London, måste se om jag hittar visitkortet till säljaren där. Kan vara värt ett mail, i värsta fall får man väl ta en Londonweekend för mellanskillnaden
Har IWC'n inne på service på Nymans, vet inte vad det kommer kosta, så vill hålla lite i budgeten.
Fick hem min BP FF nyruckad idag. Den gick +10/+12 innan ruckning så nu pågår en ny testperiod här hemma. Har precis ställt den mot atomur och satt den på armen.
Mäktigt, hade aldrig vågat använda den som tool watch
Mäktigt, hade aldrig vågat använda den som tool watch
Imponerad att du orkar byta band så ofta. Köp gummit istället och bli 100% nöjd.Det är ju en tool watch.
Men funkar till Deskdiving också
Imponerad att du orkar byta band så ofta. Köp gummit istället och bli 100% nöjd.
Well @Ceramic , jag kan inte påstå att jag tyckte det var sådär jättesnyggt, det ser lite rörigt ut.
Jag letade som en dåre efter kvalitetsgummi i 23/20 men gav upp. Originalgummit är ju rätt dyrt men jag tycker det är värt det. Jag är inne i någon mystisk gummiperiod så för mig var det en no brainer. Om du däremot inte gillar gummi så är det ju en onödig utgift.