Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det någon som har koll på hur många halvlänkar som kommer med i original från Blancpain? Har sett länkar med upp till 3st sådana monterat.
Tackar!
Obalans halvlänk/hellänk på varsin sida låset har jag vant mig med. Blir ändå snyggare lås än motsvarande med mikrojusteringar.Estetiskt så ser det bäst ut om du tar bort två länkar - Men är ju inte alltid man har så flax
Obalans halvlänk/hellänk på varsin sida låset har jag vant mig med. Blir ändå snyggare lås än med motsvarande med mikrojusteringar.
just ja.. tänkte inte på den aspekten.Tänkte mer på blank polerad mot blank polerad. Men nu är vi nere på en rätt petig nivå
Snyggt blir det oavsett
Och på den modellen blir det väldigt påtagligtTvå halvlänkar ger en massa ”stål”-ytor efter varandra.
Snyggt band!
Jag gissar att det är ett Hirsch Arne strap?Snyggt band!
Vart hittar man det? Finns det till storebrorsan?
Jag gissar att det är ett Hirsch Arne strap?
https://www.klockia.se/hirsch-arne-klockarmband
Ibland lyckas manHelt korrekt
Hur många gånger om dagen byter du strap? Funkar bandstiften bra?
Tar 5-10 sec med nya baretterna så blir lite efter humör och klädsel
Men Oem natot har äntligen kommit så räknar med att det får sitta på en stund när jag fått hämtat ut det.
Äh, skicka upp natot hit, så kan jag bära det som armband i väntan på min
Var det några speciella bandstift?
Bra köp! Nöjd?Bumpelibump då.
Långt som satan eller? Ser brutalt långt ut.OEM milspec nato på plats efter 6-7 månaders väntan
OEM milspec nato på plats efter 6-7 månaders väntan
Långt som satan eller? Ser brutalt långt ut.
Snyggt! Ofin fråga men, vad kostar det?
Så här initialt kan jag säga att den har väldigt många attribut jag önskar i en klocka. Helt klart det bästa Blancpain kan erbjuda mig. Toknöjd!Bra köp! Nöjd?