Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan så många snygga band du har.
VärldsklassGivetvis
Kul läsning, var har du hittat?
Kaxig text nederst
Kul läsning, var har du hittat?
Det där är stort och briljant! Att använda aftermarket Breitling band och göra egna hål! Fantastiskt!Hittade ett Rios som fungerade ypperligt som alternativ till BP's egna band för viklåset. Bara att slå egna hål i det.
Nu saknas bara en länk till den.
Breitlingband hade ju varit fint, vilka valmöjligheter. Tyvärr kör de väl inte 20-16..Det där är stort och briljant! Att använda aftermarket Breitling band och göra egna hål! Fantastiskt!
Breitlingband hade ju varit fint, vilka valmöjligheter. Tyvärr kör de väl inte 20-16..
Hur går det @demondave ?
Blir det någon klocka eller?
Tror inte det är till ett specifikt märke faktiskt. Rios kör med egna viklås.Just det. Men då fattar jag inte vilket märke detta Rios1931 är tänkt för? Cartier?
Märkligt att släppa 500st om det tar sp lång tid att leverera alla, finns nog många som hinner tröttna innan de ens får klockan.Har inte hört något annat. Blir väl nr 500
Ting tar tid, som våra grannar i väster säger. Ofta.
Märkligt att släppa 500st om det tar sp lång tid att leverera alla, finns nog många som hinner tröttna innan de ens får klockan.
Hittade ett Rios som fungerade ypperligt som alternativ till BP's egna band för viklåset. Bara att slå egna hål i det.
Nu saknas bara en länk till den.
Finns ju en till salu på K/S tror jag? @mickeheterjagHej,
Följer denna tråden sedan jag fallit för fifty fathoms 5015 samt så klart mil-sec. Jag var in på Nymans i veckan och hoppades på att kunna få prova en FF men de hade ingen sådan inne. Någon som vet om det finns några fler ställen i Sverige där det skulle kunna vara möjligt?
Jajamen, den ligger här i skåpet och väntar på en ny brukareFinns ju en till salu på K/S tror jag? @mickeheterjag
Tycker flybacken är sjukt snygg!Så där ja, nu har man lite variationsmöjligheter till favorituret för närvarande.
Brunt + svart kalv, originalgummerat, krokodil och länk. Något för varje tillfälle.
Just det.. det följde ju med en klocka med länken.
Vad gör man när man oplanerat och ofrivilligt nästan blivit OWG med Aqua Lung?
Jo, man köper något liknande som är helt annorlunda.
Grymt! Jättefin pjäs!Så där ja, nu har man lite variationsmöjligheter till favorituret för närvarande.
Brunt + svart kalv, originalgummerat, krokodil och länk. Något för varje tillfälle.
Just det.. det följde ju med en klocka med länken.
Vad gör man när man oplanerat och ofrivilligt nästan blivit OWG med Aqua Lung?
Jo, man köper något liknande som är helt annorlunda.
Kan bara hålla med dig. Var länge inne på military-tavlan till trehandarn så det här valet var en no-brainer.Tycker flybacken är sjukt snygg!