Bästa uret jag ägt hittills.Grymt snygg, har alltid varit en favorit hos mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bästa uret jag ägt hittills.Grymt snygg, har alltid varit en favorit hos mig.
Äntligen har man blivit med BP efter att ha suktat runt i den här tråden flera gånger
Tack, jag är supernöjd. Den kurvade vridningen, den rejäla kronan, tavlan med den röda tippen på sekundvisarn..Den där är feeeeet! Grattis!
Bra köp! Grym klocka det därÄntligen har man blivit med BP efter att ha suktat runt i den här tråden flera gånger
Varför skickades den på service? Den är väl inte så gammal? hur blev poleringen?Hemma igen efter ett låååång spa uppehåll i moderlandet.
Varför skickades den på service? Den är väl inte så gammal? hur blev poleringen?
Som ny alltså! Kul!
Nice att du fick med dig gamla vridningen! Modda en FF Trilogy med den så har du ju en dunderklocka till.Hemma igen efter ett låååång spa uppehåll i moderlandet.
Så de tog det inte som garantiärende? Grymt att de skickar tillbaka den utbytta vridringen.Ja över förväntat. Dem skifta glas fram och bak, full service på verket, ny bezel. Byte även ut Nato och spänne. Tror dem även skiftat lås på länken.
24 mnd garanti på allt
Antar att de tog det på garanti. Kan inte tänka mig att @Ceramic betalat för allt detta då denna service lär ha kostat minst 40 000:-. Billigare att sälja den och köpa en nySå de tog det inte som garantiärende? Grymt att de skickar tillbaka den utbytta vridringen.
Ny limited-modell i Bathy-familjen - Mokarran Limited Edition. Tror det är en klocka man måste se i verkligheten för att bilda sig en uppfattning men det gröna ser ut att göra sig bra mot keramiken
https://www.watchtime.com/watchtime...fathoms-bathyscaphe-mokarran-limited-edition/
Snyggt! Spontana tankar?Då kan jag också vara med här. Stolt ägare till denna FF Trilogy sedan i fredags.
Tack! Fantastisk finnish, perfekt storlek och en länk som nog är den mest gedigna jag provat. Mycket nöjd!Snyggt! Spontana tankar?
Jag har en jag med. Otroligt nöjd. Otrolig finish.Då kan jag också vara med här. Stolt ägare till denna FF Trilogy sedan i fredags.
Vridringen gör Trilogyn, men kan inte låta bli att undra om @Ceramic utbytta vridring skulle passa. Jäklar vilken mångsidig klocka man skulle ha då!
Får presentera mig som ny medlem med nygammal klocka.
En Blancpain Leman Moonphase med dag, datum, månad samt månfas på krokodilläder.
Special Edition 4/30 från 1998 om jag minns rätt. Lite osäker på ”specialen”, men jag tror det är den öppna baksidan samt svart urtavla och stål i kombination med månfas.
38mm och vattentät så passar till det mesta, bär den i stort sett varje dag.
Fantastiskt fin!Får presentera mig som ny medlem med nygammal klocka.
En Blancpain Leman Moonphase med dag, datum, månad samt månfas på krokodilläder.
Special Edition 4/30 från 1998 om jag minns rätt. Lite osäker på ”specialen”, men jag tror det är den öppna baksidan samt svart urtavla och stål i kombination med månfas.
Snyggt. Jag blir avis. Måste köpa mig en Leman snart.Får presentera mig som ny medlem med nygammal klocka.