Jo, testade med en wiha picofinish 1.8, men den är lite för "bred".1.8 mm om jag inte missminner mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo, testade med en wiha picofinish 1.8, men den är lite för "bred".1.8 mm om jag inte missminner mig
bumpar den här:Jises så den blänker, annars är den fin men är det inte en väldigt rörig dykare? Det är en dykare men med snobbiga komplikationer. Är det too much eller är det genialiskt? Jag vet inte.
Så kommer det säkert att bli och det är Blancpain verkligen värda men jag hoppas dock att Blancpain inte blir "poppis". Jag har verkligen uppskattat att alltid kunna bära min mil-spec utan att gemene man (eller kriminell) vet vad det är för klocka.Tror ni Blancpain kommer få ett litet uppsving nu i och med samarbetet med Swatch på Scubamodellen? Ska erkänna att jag inte hade så bra koll på Blancpain innan detta samarbete. Men nu kanske mer gemene man får upp ögat för varumärket?
Den där är mycket braSå kommer det säkert att bli och det är Blancpain verkligen värda men jag hoppas dock att Blancpain inte blir "poppis". Jag har verkligen uppskattat att alltid kunna bära min mil-spec utan att gemene man (eller kriminell) vet vad det är för klocka.
Ja men precis. Tråkigt om det går överstyr och ”smutsar” ner varumärket.Så kommer det säkert att bli och det är Blancpain verkligen värda men jag hoppas dock att Blancpain inte blir "poppis". Jag har verkligen uppskattat att alltid kunna bära min mil-spec utan att gemene man (eller kriminell) vet vad det är för klocka.
En av de coolaste klockorna någonsin enligt migSå kommer det säkert att bli och det är Blancpain verkligen värda men jag hoppas dock att Blancpain inte blir "poppis". Jag har verkligen uppskattat att alltid kunna bära min mil-spec utan att gemene man (eller kriminell) vet vad det är för klocka.
+1En av de coolaste klockorna någonsin enligt mig
Håller med, dock tycker jag bandhornen är för långa på dom där.Nytt från Blancpain. Ren och fin design, tycker jag.
Fifty Fathoms 70th Anniversary Act 3 - 5901 5630 NANA | Blancpain
www.blancpain.com
WowawiwaNytt från Blancpain. Ren och fin design, tycker jag.
www.blancpain.com
#BringbackskrattemojinSer ut som en Swatch.
Kuken! Den får man ju aldrig tilldelning på
Vad tycker ni om användningen av en ”gammal” logga på den här (och några BPxSwatch) ?
Jag gillar den gamla loggan mer. Den passar ihop med resten av klockan. Ren fin enkel design utan datum. Jag gillar den mer idag än igår. Hur ska det inte bli i morgon?Vad tycker ni om användningen av en ”gammal” logga på den här (och några BPxSwatch) ?
Jag hade nog föredragit den nya loggan konsekvent på tavlan iaf..
Tycker den är ganska tråkig.Vad tycker ni om användningen av en ”gammal” logga på den här (och några BPxSwatch) ?
Jag hade nog föredragit den nya loggan konsekvent på tavlan iaf..
Jag vet stt den bygger på en vintage BP. Dock har just denna modellen gjorts så många gånger som homage att det helt urvattnat designen. Skulle lika gärna kunna varit en aliexpress klocka :/Nytt från Blancpain. Ren och fin design, tycker jag.
www.blancpain.com
Skevt att jämföra fulkopior med klocka från originaltillverkaren.Jag vet stt den bygger på en vintage BP. Dock har just denna modellen gjorts så många gånger som homage att det helt urvattnat designen. Skulle lika gärna kunna varit en aliexpress klocka :/
Jag hade ex en kort stund denna för dyga 1000-lappen (bättre strl för övrigt)
Fortfarande är designen urvattnad oberoende vad som står på tavlan (vilket är synd) Jag gillar den och för en kort stund hade jag en väldig sug att försöka få tag i den. Insåg dock rätt snabbt att den inte hade fått stanna just för ovan anledning.Skevt att jämföra fulkopior med klocka från originaltillverkaren.
Behåll din 1000-kronorsklocka (som inte är en Blancpain) så förblir du nöjd.Jag vet stt den bygger på en vintage BP. Dock har just denna modellen gjorts så många gånger som homage att det helt urvattnat designen. Skulle lika gärna kunna varit en aliexpress klocka :/
Jag hade ex en kort stund denna för dyga 1000-lappen (bättre strl för övrigt)