setter virkelig pris på forslagene dine!Vaer, kanske? Måste beställas från USA, men ser ut att vara rätt prisvärda.
C3 Atlas Black - 36mm USA Quartz
The C3 is the smaller version of our best-selling C5 watch model, combining best-in-class durability with timeless design and functionality. With a 36mm retro-sized case, the C3 is the pinnacle of everyday comfort and function.www.vaerwatches.com
Finns även i "field watch" stuk också, om det skulle locka.
S3 Calendar Field Black - 36mm Quartz
Our Standard Issue collection is an introduction to Vaer durability in a streamlined design. The S3 combines value and functionality, offering dive-level water resistance and a timeless, minimalist aesthetic in a 36mm case. The Calendar Field is a modern homage to the iconic A-11 military...www.vaerwatches.com
Har kikket på Vaer tidligere, og har sett på C3, men er litt i tvil om jeg liker designet vs C63. Det er skikkelig nit-picking men syns C63 ser anelsen mer refined ut om du skjønner hva jeg mener. Målet er å bli en one watch guy, derfor jeg er så picky. Har også lest at en del ikke er helt fornøyd med kvaliteten på braceleten. Er det noen som har Vaer som kan kommentere?