phille87
Basic
Jag vill ha en vit men vet ej om jag var först på den bollen?Jag vill ha en av dom svarta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag vill ha en vit men vet ej om jag var först på den bollen?Jag vill ha en av dom svarta
snyggt styrtDet här är dom som visat intresse för gruppköp........
En för mycket, alltså. @Fisherking var före @phille Gbg men lite svävande.....
@Oron svart
@Gekko
@Fisherking
@phille Gbg vit
Nu är du detJag vill ha en vit men vet ej om jag var först på den bollen?
Sweet sweet. 12 kakor it is. Hur går vi tillväga nu? Kan alla hämta var för sig med betald handpenning eller gemensam uthämtning? Helgen är körd för min del. Kanske det går att betala uropenn sin del nu direkt å hämta senare ?Nu är du det
Sorry, har suttit upptagen möten hela eftermiddagen. Fantiskt bra! Jag vill helst ha den ha den svarta om det fungerar och jag kan träffas i stan imorgon! PM blir bra!
Kan du ge dig på, vänta baraWow, kvartssamtal när de är som bäst
Bildbomba allt rörande gruppköpet i tråden
skulle någon av er vara besvikna så köper jag eran klocka för inköpspris. Har fått betalt för Bratten vis tradera så har pengarna på måndag.Dramat fortsätter….
Då är det nog en översyn av hur kalendern är inställd som gällerHoppsan, @Airbus här har visst slarvats med datumet
Fel phille, det var @phille87 , vilket jag ser att ni verkar har fått rätt på oxå blev lite orolig för vad jag hade "köpt" på fyllan när jag inte hade nått minne alls av dettasnyggt styrt
Hmmm. Tror aldrig jag gjort det faktiskt. Får skämmas.Då är det nog en översyn av hur kalendern är inställd som gäller
Gör inte det, det är ju inte något man tänker på så länge den rullar påHmmm. Tror aldrig jag gjort det faktiskt. Får skämmas.
Det är lätt att gilla små tunna klockor, oavsett prisI motsatta änden av quartzskalan kontra Citizen One, så fick jag hem den här i torsdags. Premiär idag! Ruskigt trevlig för en tiondel av vad Citizen-gänget fick ge per klocka!